Джерело
https://jerelo.info/forum/

Читаючи Біблію
https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=1201
Сторінка 2 з 5

Братик [ 12 березня 2012, 17:45 ]  Re: Читаємо Біблію

Ось прочитав цікаве місце:
Бо написано: Звеселися, неплідна, ти, що не родиш! Гукай та викликуй ти, що в породі не мучилась, бо в полишеної значно більше дітей, ніж у тієї, що має вона чоловіка!
(До Галатів 4:27)

Це ж говориться про мусульман, яких значно більше, ніж євреїв, чи не так? І чому Сара повинна була звеселитися?
І далі читаємо:
А ви, браття, діти обітниці за Ісаком!
(До Галатів 4:28)
Тобто, християни - це діти обітниці, але вже не цього Єрусалиму, а нового, що сходить з Неба.
Далі:
Але як і тоді, хто родився за тілом, переслідував тих, хто родився за духом, так само й тепер.
(До Галатів 4:29)
Чи це мається на увазі мусульман, які продовжують гнати євреїв, чи невіруючих, які гонять християн?

Prawo [ 31 березня 2012, 18:13 ]  Re: Читаємо Біблію

А євреї хіба не воюють з арабами? Цікаво хто кого переслідує?
"Але як було тоді, коли народжений за тілом переслідував народженого за духом, так само є і тепер". (Галатів 4: 29)
А як ви розумієте те, що Павло назвав народження за тілом і чим відрізняється від народження за духом? Кого він мав на увазі?
Чи Ізмаїл та Ісак можуть представляти потомків цих чоловіків, чи у цих віршах Павло навів їх у символічному значенні?

Сонячник [ 01 квітня 2012, 06:38 ]  Re: Читаємо Біблію

Братик написав:
Це ж говориться про мусульман, яких значно більше, ніж євреїв, чи не так? І чому Сара повинна була звеселитися?
При чому тут мусульмани? Та ж Павло каже, що Розуміти це треба інакше, бо це два заповіти: один від гори Сінай, що в рабство народжує, а він то Аґар... відповідає сучасному Єрусалимові... 26 А вишній Єрусалим вільний, він мати всім нам! (Гал.4:24-26)
Це Павло говорив до християн, закликаючи звільнитися від рабства плоті, та зодягнутися Духом, щоб жити не буквою Закону, а духом Закону.
Якщо ми оправдуємо себе своїми заслугами, а інших осуджуємо, то ми ще тілесні, живемо у рабстві гріха, а коли ми вірою народилися згори від Духа Святого за обітницею, і Дух Божий живе в нас і провадить нас, то ми діти Божі за обітницею, бо від Духа Святого ожили. Плотські християни не повірили обітниці, а поклались на своє розуміння, і хоть вважають себе дітьми Божими, але живуть за тілом, бо не звільнилися від рабства плоті - гріха.
Братик написав:
Чи це мається на увазі мусульман, які продовжують гнати євреїв, чи невіруючих, які гонять християн?
Знову ж таки, не про мусульман мова йде, а про ворожнечу плоті та духа.
Prawo написав:
А як ви розумієте те, що Павло назвав народження за тілом і чим відрізняється від народження за духом? Кого він мав на увазі?
Чи Ізмаїл та Ісак можуть представляти потомків цих чоловіків, чи у цих віршах Павло навів їх у символічному значенні?
Ну звичайно, тут Павло представив цей історичний приклад для духовного розуміння суті життя за духом. Далі Павло пише: ходіть за духом, і не вчините пожадливости тіла, бо тіло бажає противного духові, а дух противного тілу, і супротивні вони один одному, щоб ви чинили не те, чого хочете. Коли ж дух вас провадить, то ви не під Законом. (Гал.5:16-18)
Коли хто прийме Христового Духа, то Він буде провадити і родити через його дух духовні плоди: любов, радість, всепрощення тощо - так живуть діти обітниці. А поки хто не прийняв Духа Святого, то так і зостається в тенетах плоті, і як би не старався жити побожно, а насправді будуть приноситися лише плоди плоті: гордість, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі... - так живуть народжені за тілом.

Братик [ 01 квітня 2012, 19:08 ]  Re: Читаємо Біблію

Якщо вже берешся щось писати, то відповідай по суті питання, а не просто так. Те, що Павло пише про закон Духу та закон букви, це зрозуміло. Питання стояло в тому, як саме розуміти конкретний вірш: Бо написано: Звеселися, неплідна, ти, що не родиш! Гукай та викликуй ти, що в породі не мучилась, бо в полишеної значно більше дітей, ніж у тієї, що має вона чоловіка!
(До Галатів 4:27)
Отже, ще раз: чому Сара повинна радіти тому, що у неї значно менше дітей? І яким чином цей вірш відповідає контексту про духовне та матеріальне.
Тепер подумай що ти пишеш:
Цитата:
Це Павло говорив до християн, закликаючи звільнитися від рабства плоті, та зодягнутися Духом, щоб жити не буквою Закону, а духом Закону.

Поясни, будь-ласка, як це жити духом Закону, і чим дух Закону відрізняється від букви Закону?
Цитата:
Коли хто прийме Христового Духа, то Він буде провадити і родити через його дух духовні плоди: любов, радість, всепрощення тощо - так живуть діти обітниці. А поки хто не прийняв Духа Святого, то так і зостається в тенетах плоті, і як би не старався жити побожно, а насправді будуть приноситися лише плоди плоті: гордість, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі... - так живуть народжені за тілом.

Скажи чесно: у тебе немає гордості, ворожнечі, сварки і т.д.?

Сонячник [ 02 квітня 2012, 18:04 ]  Re: Читаємо Біблію

Братик написав:
Питання стояло в тому, як саме розуміти конкретний вірш: Бо написано: Звеселися, неплідна, ти, що не родиш! Гукай та викликуй ти, що в породі не мучилась, бо в полишеної значно більше дітей, ніж у тієї, що має вона чоловіка!
(До Галатів 4:27)
Отже, ще раз: чому Сара повинна радіти тому, що у неї значно менше дітей? І яким чином цей вірш відповідає контексту про духовне та матеріальне.
Але чому ти думаєш, що мова йде про Сару? Адже, ап.Павло перед тим зазначив, що вишній Єрусалим вільний, він мати всім нам... А в пророка Ісая далі записано: Бо Муж твій, Творець твій, Господь Саваот йому Ймення, а твій Викупитель Святий Ізраїлів, Він Богом усієї землі буде званий! (Iс.54:5)
Тому я розумію, що у вишнього Єрусалиму значно більше дітей (народжених від Духа Божого), аніж у тогочасного Єрусалиму.
Братик написав:
Поясни, будь-ласка, як це жити духом Закону, і чим дух Закону відрізняється від букви Закону?
Коли ти водишся духом, то ти бачиш свої недоліки і їх виправляєш, а коли водишся буквою закону, то не бачиш свої гріхи, а лише гріхи твого ближнього, а тому гризеш іншого, а не себе. Любити не можливо за буквою, а лише духом. За буквою Закону можна вчинити похвальне діло, але без любові - це лише для власної похвали. Тому ті хто живе буквою Закону - то возростають у гордості, що вони не такі як інші. І коли я роздам усі маєтки свої, і коли я віддам своє тіло на спалення, та любови не маю, то пожитку не матиму жадного! (1Кор.13:3) Бо ввесь Закон в однім слові міститься: Люби свого ближнього, як самого себе! (Гал.5:14) Бо хто іншого любить, той виконав Закона... Любов не чинить зла ближньому, тож любов виконання Закону. (Рим.13:8,10)
Жити за духом, то спонукатися любов'ю, а не буквою. А любов не рахує своїх заслуг, бо звершує Божі діла добровільно, без примусу, охоче.
Братик написав:
Скажи чесно: у тебе немає гордості, ворожнечі, сварки і т.д.?
Колись це було. Ну а зараз я наче не є таким гордим, ні з ким ніби не ворогую та не сварюсь - всім прощаю. Буває, що хтось ображається на мене, але ж не можливо всім догодити. Проте я думаю, що поки ми в тілі, то завжди плоть буде противитися нашому духу, але в цьому наша духовна боротьба. Жити за духом - це не значить, що плоть вже не буде воставати, але духом ми розпинаємо нашу плоть, перемагаємо гріх. Як каже Павло: ходіть за духом, і не вчините пожадливости тіла... (Гал.5:16)

Братик [ 03 квітня 2012, 03:53 ]  Re: Читаємо Біблію

1.
Цитата:
чому ти думаєш, що мова йде про Сару? Адже, ап.Павло перед тим зазначив, що вишній Єрусалим вільний, він мати всім нам...

А про кого ж? Бо Сара була безплідною. І Сара була вільною, на відміну від служанки Агар.
Цитата:
Тому я розумію, що у вишнього Єрусалиму значно більше дітей (народжених від Духа Божого), аніж у тогочасного Єрусалиму.

Ти порівнюєш вишній Єрусалим з полишеною служанкою??
2.
Цитата:
Коли ти водишся духом, то ти бачиш свої недоліки
Питання стояло не що таке "водитися духом", а що таке жити "духом Закону!" :)
3.
Цитата:
А поки хто не прийняв Духа Святого, то так і зостається в тенетах плоті, і як би не старався жити побожно, а насправді будуть приноситися лише плоди плоті: гордість, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі... - так живуть народжені за тілом.

Цитата:
Колись це було. Ну а зараз я наче не є таким гордим

Так є у тебе горість чи нема? Чи ти "начебто" прийняв Духа Святого?

Сонячник [ 03 квітня 2012, 16:17 ]  Re: Читаємо Біблію

Братик написав:
А про кого ж? Бо Сара була безплідною. І Сара була вільною, на відміну від служанки Агар.

Сара була образом вишнього Єрусалиму - Церкви Христової. І саме в Сари більше дітей, аніж у Агар, як пише Павло: 11 Вірою й Сара сама дістала силу прийняти насіння, і породила понад час свого віку, бо вірним вважала Того, Хто обітницю дав. Тому й від одного, та ще змертвілого, народилось так багато, як зорі небесні й пісок незчисленний край моря. (Євр.11:11-12)
Хоча нащадки Агар також Авраамові діти.
Братик написав:
Ти порівнюєш вишній Єрусалим з полишеною служанкою??

Ні, навпаки. Сара є образом вишнього Єрусалиму, бо вона породила, уповаючи на обітницю Божу, а невільниця Агар породила через плотське уповання: І сказала Сара Аврамові: Ось Господь затримав мене від породу. Прийди ж до моєї невільниці, може від неї одержу я сина. (Бут.16:2)
Братик написав:
Питання стояло не що таке "водитися духом", а що таке жити "духом Закону!" :)
Дух Закону - це любов! А жити духом Закону, це жити в любові до Бога і ближніх.
Братик написав:
Так є у тебе горість чи нема? Чи ти "начебто" прийняв Духа Святого?
Духа Святого прийняв, а гордість завжди є поки плоть жива. Гордість - це мій ворог, якого духом перемагаю.

Братик [ 03 квітня 2012, 17:03 ]  Re: Читаємо Біблію

Цитата:
І саме в Сари більше дітей, аніж у Агар, як пише Павло: 11 Вірою й Сара сама дістала силу прийняти насіння, і породила понад час свого віку, бо вірним вважала Того, Хто обітницю дав. Тому й від одного, та ще змертвілого, народилось так багато, як зорі небесні й пісок незчисленний край моря.

І де тут говориться, що в Сари було більше дітей?
Цитата:
Дух Закону - це любов! А жити духом Закону, це жити в любові до Бога і ближніх.

Та ні, дух Закону оснований не на любві, а на законі.
2. Це одне хочу знати від вас: чи ви прийняли Духа ділами Закону, чи із проповіді про віру?
3. Чи ж ви аж такі нерозумні? Духом почавши, кінчите тепер тілом?
4. Чи ви так багато терпіли надармо? Коли б тільки надармо!
5. Отже, Той, Хто вам Духа дає й чуда чинить між вами, чи чинить ділами Закону, чи із проповіді про віру?

(До Галатів 3:2-5)
І ось ще:
1. Тож немає тепер жадного осуду тим, хто ходить у Христі Ісусі не за тілом, а за духом,
2. бо закон духа життя в Христі Ісусі визволив мене від закону гріха й смерти.
3. Бо що було неможливе для Закону, у чому був він безсилий тілом, Бог послав Сина Свого в подобі гріховного тіла, і за гріх осудив гріх у тілі,
4. щоб виконалось виправдання Закону на нас, що ходимо не за тілом, а за духом.

(До Римлян 8:1-4)
То будемо жити за законом духа чи за духом закона?
Цитата:
Духа Святого прийняв, а гордість завжди є поки плоть жива. Гордість - це мій ворог, якого духом перемагаю.

То як це сумістити з тим, що ти раніше написав:
Цитата:
Коли хто прийме Христового Духа, то Він буде провадити і родити через його дух духовні плоди: любов, радість, всепрощення тощо - так живуть діти обітниці. А поки хто не прийняв Духа Святого, то так і зостається в тенетах плоті, і як би не старався жити побожно, а насправді будуть приноситися лише плоди плоті: гордість, ворожнечі, сварка, заздрість, гнів, суперечки, незгоди, єресі... - так живуть народжені за тілом.

Сонячник [ 03 квітня 2012, 17:31 ]  Re: Читаємо Біблію

Братик написав:
То будемо жити за законом духа чи за духом закона?

Не бачу різниці.
Братик написав:
То як це сумістити з тим, що ти раніше написав:
Хто має Христового Духа, той має силу перемагати похоті плоті. І це справді так!

Підсніжник [ 03 квітня 2012, 23:46 ]  Re: Читаємо Біблію

Братик написав:
Та ні, дух Закону оснований не на любві, а на законі.

" Ісус же промовив йому: Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією своєю думкою. Це найбільша й найперша заповідь. А друга однакова з нею: Люби свого ближнього, як самого себе. На двох оцих заповідях увесь Закон і Пророки стоять".Мт.22:36
"Не будьте винні нікому нічого, крім того, щоб любити один одного. Бо хто іншого любить, той виконав Закона. Бо заповіді: Не чини перелюбу, Не вбивай, Не кради, Не свідкуй неправдиво, Не пожадай й які інші, вони містяться всі в цьому слові: Люби свого ближнього, як самого себе!Любов не чинить зла ближньому, тож любов виконання Закону."Рим.13:8-10

Сестрички [ 19 січня 2013, 17:58 ]  Re: Читаємо Біблію

Цікава тема, жаль що вже давно ніхто тут не дописував . Ось віршик який сьогодні привернув нашу увагу: " А мудрість, що зверху вона, насамперед чиста, а потім спокійна, лагідна(у російському синодальному переводі-скромна), покірлива, повна милосердя та добрих плодів, безстороння та нелукава."(Як.3:17) Справді мудра людина береже себе в чистоті, спокійно поводиться в будь-якій ситуації, і не хоче собі слави, а поводиться скромно. Навіть у нашого народу приказка"Скромність - прикраса мудрості"
Бог хоче щоб християни набували мудрості зверху, і Він чекає від нас тих її проявів, про які написав апостол Яків.

Сестрички [ 19 січня 2013, 17:58 ]  [Видалено]

ДописДопис був видалений | видалив: Підсніжник | 20 січня 2013, 19:09.
Причина: дубль

Братик [ 20 січня 2013, 04:23 ]  Re: Читаємо Біблію

Так ніхто ж не відповів на моє питання. Хто така полишена? Хіба не Агар? І у неї було більше дітей. Дійсно, євреїв було меньше, ніж арабів, які гнали євреїв (і женуть по цеи день), і невіруючих більше, ніж віруючих і знову ж таки, невіруючі переслідують віруючих.

Сестрички [ 05 лютого 2013, 01:41 ]  Re: Читаємо Біблію

Я думаю, що полишена була не Агар, а Сарра... І побачила Сарра сина Аґари ,..., що він насміхається(Бут. 21:9) (А взагалі, моя думка збігається з думкою Сонячника, на мою думку тут ап. Павло мав на увазі духовні речі, а не переслідуваних мусульманами євреїв, хоча згідна що у 29 віршику (4розділу Галатів) мова може йти і про переслідуваних християн... )

Братик [ 05 лютого 2013, 05:49 ]  Re: Читаємо Біблію

Ні, Авраам прогнав Агар, тобто Агар була полишина. "бо в полишеної значно більше дітей, ніж у тієї, що має вона чоловіка!" А син Агари насміхався, бо Сара старою була коли вродила Ісака. Та й мусульман (на той час арабів - нащадків сина Агари) набагато більше ніж євреїв, а невіруючих ніж віруючих. Звичайно, що Павло пише про народжених по плоті та народжених від духа, тобто віруючих і невіруючих, але народжених по тілу невіруючих він порівнює з нащадками сина Агарі (араби), а народжених по духу віруючих християн з нащадками вільної Сари, тобто євреями. Хоча ясна річ, потім ті ж самі євреї, які були народжені по обітниці від вільної, самі стали образом народжених по тілу, тобто образом Закону, якщо розґлядати духовно.

Сторінка 2 з 5 Часовий пояс UTC + 2 годин