Джерело https://jerelo.info/forum/ |
|
Молитви за померлих https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=269 |
Сторінка 3 з 9 |
той, кого любить Ісус | [ 22 жовтня 2007, 10:04 ] |
Тарас написав: Роздуми цікаві, але в мене є питання, відповіді на які дана стаття не дає. Ось декілька:
1. Про що говорив Ісус, коли казав до розбійника. "Сьогодні будеш зі мною в раю". 2. Роз’ясніть історію (по вашому притчу) про багатого і Лазаря. 3. Як розуміти те, що ворожка за часів Саула викликала Самуїла. 4. Як зрозуміти те, що Іван бачив душі померлих святих. Слава Ісусу Христу! 1. Грецька мова досить специфічна через відсутність у ній ком. Згадаймо відому російську фразу "казнить нельзя помиловать", яка при перекладі отримає форму, залежну від позиції того, хто перекладає. Грецькою текст Луки 23:43: "Поправді кажу тобі сьогодні ти будеш зі мною в раю". Bважаю, що даний текст потрібно розглядати в контексті всього Святого Письма, де за словами Ісуса Христа (Луки 11:11-14, 8:52-55), апостолів (1Кор. 15:51-52), пророків (Ісаї 26:19-21, Дан. 12:2,13), смерть вважається сном, з якого Бог має владу підняти. До речі, щодо вищезгаданого тексту євангеліста Луки - Ісус Христос ні в п'ятницю, ні в суботу, ні в неділю вранці ще не був в раю: "Говорить до неї Ісус: "Не торкайся до Мене, бо Я ще не зійшов до Отця." (Іоанна20:17) 2. Якщо б притча про багатого і лазаря ("Один чоловік був багатий, і зодягався в порфіру й віссон, і щоденно розкішно бенкетував. Був і вбогий один, на ім'я йому Лазар, що лежав у воріт його, струпами вкритий, і бажав годуватися кришками, що зо столу багатого падали; пси ж приходили й рани лизали йому... Та ось сталось, що вбогий умер, і на Авраамове лоно віднесли його Анголи. Умер же й багатий, і його поховали. І, терплячи муки в аду, звів він очі свої, та й побачив здаля Авраама та Лазаря на лоні його. І він закричав та сказав: Змилуйся, отче Аврааме, надо мною, і пошли мені Лазаря, нехай умочить у воду кінця свого пальця, і мого язика прохолодить, бо я мучуся в полум'ї цім!... Авраам же промовив: Згадай, сину, що ти вже прийняв за життя свого добре своє, а Лазар так само лихе; тепер він тут тішиться, а ти мучишся. А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас. А він відказав: Отож, отче, благаю тебе, щоб його ти послав у дім батька мого, бо п'ятьох братів маю, хай він їм засвідчить, щоб і вони не прийшли на це місце страждання! Авраам же сказав: Вони мають Мойсея й Пророків, нехай слухають їх! А він відказав: Ні ж бо, отче Аврааме, але коли прийде хто з мертвих до них, то покаються. Йому ж він відказав: Як Мойсея й Пророків не слухають, то коли хто й із мертвих воскресне, не йнятимуть віри! (Луки 16:19-31), була б ральністю, а не притчею, то ось як виглядало б майбутнє: Лежить гігантський Авраам, на животі якого розміщений рай, куди доставляють вірних. Ситуація в раю вкрай напружена, бо поблизу знаходиться пекло. викуплені постійно споглядають муки грішників, і це триватиме вічно, бо диявол виграв велику боротьбу, бо Христос не витримав страждань і зійшов з хреста, чому і диявол отримав можливість існувати вічно на своїй пекельній території... Що тут не так? 3. То був не Самуїл, а злий дух (спіритизм). 4. Душі - значить люди, мертвих ми зазвичай вважаємо трупами. Жива душа - це завжди поєднання елементів землі з духом Божим. Коли люди помирають, то це до часу приходу Ісуса Христа, як і написано: "Бо так, як в Адамі вмирають усі, так само в Христі всі оживуть, кожен у своєму порядку: первісток Христос, потім ті, що Христові, під час Його приходу." (1Кор. 15:22,23); "Блаженний і святий, хто має частку в першому воскресінні! Над ними друга смерть не матиме влади" (Об'явл. 20:6); "І бачив я мертвих малих і великих, що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулась інша книга, то книга життя. І суджено мертвих, як написано в книгах, за вчинками їхніми. А хто не знайшовся написаний в книзі життя, той укинений буде в озеро огняне..." (Об'явл. 20:12,15); "А лякливим, і невірним, і мерзким, і душогубам, і розпусникам, і чарівникам, і ідолянам, і всім неправдомовцям, їхня частина в озері, що горить огнем та сіркою, а це друга смерть!" (Об'явл. 21:8). Це означає, що збудеться воля Божа - викуплені отримають Божий дар - вічне життя в Ісусі Христі, Господі нашім, а нечестиві - ті, хто відмовився від дару Божої благодаті - помруть назавжди, як і написано: "Душа, що грішить, вона помре." (Єзек. 18:4) |
Тарас | [ 23 жовтня 2007, 10:39 ] |
1. Цікавий зворот, якому нема аналогів у Біблії і в реальному житті: Христос мусів запевнити розбійника, що він говорить йому сьогодні, бо той сам би цього не осознав. 2.Вибач, але в другому питанні ти ухилився від конкретної відповіді. А я б її справді хотів почути. Я тобі кажу, якщо припустити навіть що це притча, то виясни мені її. Якщо застосовувати твоє буквоїдство, тоді ізраїлітяни, коли нападали на них вороги, не втікали, а просто оберталися спинами; пили не джерельну воду, а живу і т.п. Подібні приклади можна продовжувати. 4. В тому суть, що мертве тіло ми вважаємо трупом, але в людини є душа, яка лишається живою. Тому Іван бачив душі святих. Ти читав, що ад (шеол) був вкинений в озеро огняне? |
той, кого любить Ісус | [ 24 жовтня 2007, 12:38 ] |
Тарас написав: 1. Цікавий зворот, якому нема аналогів у Біблії і в реальному житті: Христос мусів запевнити розбійника, що він говорить йому сьогодні, бо той сам би цього не осознав.
2.Вибач, але в другому питанні ти ухилився від конкретної відповіді. А я б її справді хотів почути. Я тобі кажу, якщо припустити навіть що це притча, то виясни мені її. Якщо застосовувати твоє буквоїдство, тоді ізраїлітяни, коли нападали на них вороги, не втікали, а просто оберталися спинами; пили не джерельну воду, а живу і т.п. Подібні приклади можна продовжувати. 4. В тому суть, що мертве тіло ми вважаємо трупом, але в людини є душа, яка лишається живою. Тому Іван бачив душі святих. Ти читав, що ад (шеол) був вкинений в озеро огняне? Не є душа безсмертною, інакше грішники не могли б померти другою смертю, як написано: "А лякливим, і невірним, і мерзким, і душогубам, і розпусникам, і чарівникам, і ідолянам, і всім неправдомовцям, їхня частина в озері, що горить огнем та сіркою, а це друга смерть!" (Об'явл. 21:8); "І вийшли вони на ширину землі, і оточили табір святих та улюблене місто. І зійшов огонь з неба, і пожер їх." (Об'явл. 20:9); "Блаженний і святий, хто має частку в першому воскресінні! Над ними друга смерть не матиме влади" (Об'явл. 20:6); "Хто має вухо, хай чує, що Дух промовляє Церквам: переможець не буде пошкоджений від другої смерті." (Об'явл. 2:11). |
той, кого любить Ісус | [ 24 жовтня 2007, 12:46 ] |
Тарас написав: 1. Цікавий зворот, якому нема аналогів у Біблії і в реальному житті: Христос мусів запевнити розбійника, що він говорить йому сьогодні, бо той сам би цього не осознав.
2.Вибач, але в другому питанні ти ухилився від конкретної відповіді. А я б її справді хотів почути. Я тобі кажу, якщо припустити навіть що це притча, то виясни мені її. Якщо застосовувати твоє буквоїдство, тоді ізраїлітяни, коли нападали на них вороги, не втікали, а просто оберталися спинами; пили не джерельну воду, а живу і т.п. Подібні приклади можна продовжувати. 4. В тому суть, що мертве тіло ми вважаємо трупом, але в людини є душа, яка лишається живою. Тому Іван бачив душі святих. Ти читав, що ад (шеол) був вкинений в озеро огняне? Не є душа безсмертною, інакше грішники не могли б померти другою смертю, як написано: "А лякливим, і невірним, і мерзким, і душогубам, і розпусникам, і чарівникам, і ідолянам, і всім неправдомовцям, їхня частина в озері, що горить огнем та сіркою, а це друга смерть!" (Об'явл. 21:8); "І вийшли вони на ширину землі, і оточили табір святих та улюблене місто. І зійшов огонь з неба, і пожер їх." (Об'явл. 20:9); "Блаженний і святий, хто має частку в першому воскресінні! Над ними друга смерть не матиме влади" (Об'явл. 20:6); "Хто має вухо, хай чує, що Дух промовляє Церквам: переможець не буде пошкоджений від другої смерті." (Об'явл. 2:11); "Бо ось наступає той день, що палає, як піч, і стануть всі пишні та кожен, хто чинить безбожне, соломою, і спалить їх день той, який наступає, говорить Господь Саваот, Який не позоставить їм кореня, ані галузки." (Малах. 4:1); "Вони кару приймуть, вічну погибіль від лиця Господнього та від слави потуги Його" (2Сол. 1:9); "Бо близький день Господній над усіма народами, як зробив ти, то так і тобі буде зроблено: вернеться на твою голову чин твій! Бо як ви пили на святій Моїй горі, так народи усі завжди питимуть! І будуть пити вони, і будуть хлептати, і стануть вони, немов їх не було." (Овдія 15,16). Отже, "заплата за гріх смерть, а дар Божий вічне життя в Христі Ісусі, Господі нашім!" (Римл. 6:23). |
Тарас | [ 25 жовтня 2007, 13:08 ] |
Знову ухилення від прямої відповіді. ![]() А в тих місцях, які ти навів говориться про зовсім різні речі. Якщо ти цими місцями хотів підкріпити свою думку, то воно більше виглядає як вінігрет. |
той, кого любить Ісус | [ 25 жовтня 2007, 13:15 ] |
Тарас написав: Знову ухилення від прямої відповіді.
![]() А в тих місцях, які ти навів говориться про зовсім різні речі. Якщо ти цими місцями хотів підкріпити свою думку, то воно більше виглядає як вінігрет. В Святому Письма немає словосполучення "безсмертна душа". Сама ідея про безсмертну душу є обманом диявола, який заперечив Божі слова висловом: "ні, не помрете". Навіщо ти його підтримуєш? |
Тарас | [ 25 жовтня 2007, 13:37 ] |
І шо Адам з Євою померли того дня, коли з’їли з плодів того дерева? П.С. Відповіді певно не дождуся. |
той, кого любить Ісус | [ 26 жовтня 2007, 10:53 ] |
Тарас написав: І шо Адам з Євою померли того дня, коли з’їли з плодів того дерева?
П.С. Відповіді певно не дождуся. Брате, ображаєш ![]() Відповідаю: якщо Бог сказав, що помруть, то так і сталось. Смерть була в той же день, але по Божій благодаті, не Адама і Єви. Ісус Христос прийняв рішення викупити людину, як написано, ще від закладин світу. А в старозавітні часи прообразом жертви Ісуса Христа слугували жертвоприношення тварин. Отже, в той день була принесена перша жертва за гріх Адама і Єви, смерть мала місце, бо так сказав Бог. |
Тарас | [ 26 жовтня 2007, 12:31 ] |
А я думаю, що відбулася смерть Адама і Єви тільки не фізично, а духовно. Ап Павло пише, що в Адамі всі вмирають. Тому я важаю, що в місцях де написано про другу смерть йдеться не про фізичне знищення, а про остаточне відлучення від Бога. Я важаю, що місце в Івана, де написано: "Озеро огняне - друга смерть" слід сприймати за означення. А стосовно відповіді, то ти мене неправильно зрозумів, бо я мав на увазі, що ти відповіді не дав ось на що: Тарас написав: 2.Вибач, але в другому питанні ти ухилився від конкретної відповіді. А я б її справді хотів почути. Я тобі кажу, якщо припустити навіть що це притча, то виясни мені її.
Якщо застосовувати твоє буквоїдство, тоді ізраїлітяни, коли нападали на них вороги, не втікали, а просто оберталися спинами; пили не джерельну воду, а живу і т.п. Подібні приклади можна продовжувати. |
той, кого любить Ісус | [ 26 жовтня 2007, 13:54 ] |
Тарас написав: А я думаю, що відбулася смерть Адама і Єви тільки не фізично, а духовно. Ап Павло пише, що в Адамі всі вмирають. Тому я важаю, що в місцях де написано про другу смерть йдеться не про фізичне знищення, а про остаточне відлучення від Бога. Я важаю, що місце в Івана, де написано: "Озеро огняне - друга смерть" слід сприймати за означення.]
Після першої смерті всі воскреснуть, як і написано "кожен у своєму порядку". І з Обявлення, 20 розділу знаємо, що будуть два воскресіння - перше і загальне. Якщо друга смерть означає цілковите знищення гріха, диявола і злих ангелів, грішників - тоді все стає на свої місця. Гріха колись не було у Всесвіті, і його більше ніколи не буде, бо це те, чого не мало б бути. Якщо ж розглянути теорію про вічні безкінечні муки в пеклі - тоді виникає безліч питань: - для чого вогняне озеро, якщо воно не в силі знищити гріх (хоча написано, що зійшов вогонь з неба і пожер їх)? - хто приютить у себе пекельну автономію? - хто підтримуватиме життя грішників, диявола і бісів, якщо вони будуть відлучені від Бога, якщо Бог є дорога, істина і життя? - як зрозуміти Івана 3:16, якщо грішники також матимуть життя, хай не зовсім комфортне? |
Тарас | [ 26 жовтня 2007, 14:28 ] |
Я відповім на твої запитання тоді, коли ти відповіш на мої. Бо ти, стверджуючи, що твоя позиція грунтується на Біблії, досі ухиляєшся від відповіді. Навіть, якщо я не зможу відповісти на твої запитання, то це не буде означати, що твоя думка правильна. Поки-що виглядає, що ти займаєшся демагогією. Я б хотів почути реальні відповіді. |
той, кого любить Ісус | [ 29 жовтня 2007, 09:08 ] |
Тарас написав: Я відповім на твої запитання тоді, коли ти відповіш на мої. Бо ти, стверджуючи, що твоя позиція грунтується на Біблії, досі ухиляєшся від відповіді. Навіть, якщо я не зможу відповісти на твої запитання, то це не буде означати, що твоя думка правильна. Поки-що виглядає, що ти займаєшся демагогією. Я б хотів почути реальні відповіді.
"Бо заплата за гріх смерть, а дар Божий вічне життя в Христі Ісусі, Господі нашім!" (Римл. 6:23). Тарасе, викуплених чекає вічне життя, а нерозкаяних грішників - не життя, а смерть. Це Божі слова. Чи довіряєш ти їм? |
Тарас | [ 29 жовтня 2007, 22:15 ] |
той, кого любить Ісус написав: Чи довіряєш ти їм? Тарас написав: Я відповім на твої запитання тоді, коли ти відповіш на мої. Бо ти, стверджуючи, що твоя позиція грунтується на Біблії, досі ухиляєшся від відповіді. Навіть, якщо я не зможу відповісти на твої запитання, то це не буде означати, що твоя думка правильна. Поки-що виглядає, що ти займаєшся демагогією. Я б хотів почути реальні відповіді.
|
той, кого любить Ісус | [ 30 жовтня 2007, 10:23 ] |
Тарас написав: той, кого любить Ісус написав: Чи довіряєш ти їм? Тарас написав: Я відповім на твої запитання тоді, коли ти відповіш на мої. Бо ти, стверджуючи, що твоя позиція грунтується на Біблії, досі ухиляєшся від відповіді. Навіть, якщо я не зможу відповісти на твої запитання, то це не буде означати, що твоя думка правильна. Поки-що виглядає, що ти займаєшся демагогією. Я б хотів почути реальні відповіді. Нагадай будь-ласка своє запитання? |
Тарас | [ 30 жовтня 2007, 22:33 ] |
З задоволенням 1. Цікавий зворот, якому нема аналогів у Біблії і в реальному житті: Христос мусів запевнити розбійника, що він говорить йому сьогодні, бо той сам би цього не осознав. 2.Вибач, але в другому питанні ти ухилився від конкретної відповіді. А я б її справді хотів почути. Я тобі кажу, якщо припустити навіть що це притча, то виясни мені її. 4. В тому суть, що мертве тіло ми вважаємо трупом, але в людини є душа, яка лишається живою. Тому Іван бачив душі святих. Ти читав, що ад (шеол) був вкинений в озеро огняне? |
Сторінка 3 з 9 | Часовий пояс UTC + 2 годин |