Джерело
https://jerelo.info/forum/

Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:50)
https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=1009
Сторінка 21 з 31

Протестант [ 20 лютого 2011, 22:52 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Братик написав:
Дійсно, там не потрібно буде ні органів травлення, ні органів розмноження.

Може тоді поясниш цей вірш: Об.22:2 Посеред його вулиці, і по цей бік і по той бік ріки дерево життя, що родить дванадцять раз плоди, кожного місяця приносячи плід свій. А листя дерев на вздоровлення народів.

1. Для чого це дерево ще й із плодами?
2. Написано що листя для оздоровлення...кого?

Сонячник [ 22 лютого 2011, 00:04 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Протестант написав:
Може тоді поясниш цей вірш: Об.22:2 Посеред його вулиці, і по цей бік і по той бік ріки дерево життя, що родить дванадцять раз плоди, кожного місяця приносячи плід свій. А листя дерев на вздоровлення народів.

1. Для чого це дерево ще й із плодами?
2. Написано що листя для оздоровлення...кого?
Це точно не про ті плоди, що тіло споживає.

Я думаю, що дерево життя - це Ісус Христос, Слово Боже.
А хто потребує оздоровлення? Я думаю, що це наші душі, які живуть у тілі. Адже у вічності вже не будуть хворіти.
Щомісячні плоди можуть символізувати спомин смерті Ісуса Христа, коли ми споживаємо Тіло і Кров Господню.

Michail [ 22 лютого 2011, 13:33 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

А якщо це говорится вже про Царство Небесне?

А в Раю тоді які були плоди Дерева Життя і Дерева Пізнання Добра і Зла?

Сонячник [ 22 лютого 2011, 16:18 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
А якщо це говорится вже про Царство Небесне?
Я думаю, що там говориться саме про Царство Небесне. Однак, ми входимо в Царство Небесне (Боже) ще поки живемо в тілі. Через тіло ми маємо потребу періодично оздоровлятися, бо Кров Ісуса Христа змиває всякий гріх, якщо ми випрали шати свої, щоб мати доступ до дерева життя. Тобто ми не можемо приступати до причастя без освячення.
Michail написав:
А в Раю тоді які були плоди Дерева Життя і Дерева Пізнання Добра і Зла?
Не знаю.

Сонячник [ 22 лютого 2011, 16:19 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

У мене є ще питання щодо Христового тіла: 36 І, як вони говорили оце, Сам Ісус став між ними, і промовив до них: Мир вам! 37 А вони налякалися та перестрашились, і думали, що бачать духа. 38 Він же промовив до них: Чого ви стривожились? І пощо ті думки до сердець ваших входять? 39 Погляньте на руки Мої та на ноги Мої, це ж Я Сам! Доторкніться до Мене й дізнайтесь, бо не має дух тіла й костей, а Я, бачите, маю. 40 І, промовивши це, показав Він їм руки та ноги. 41 І, як ще не йняли вони віри з радощів та дивувались, Він сказав їм: Чи не маєте тут чогось їсти? 42 Вони ж подали Йому кусника риби печеної та стільника медового. 43 І, взявши, Він їв перед ними. (Лук.24:36-43)
А коли Він вознісся на небо, то ангели сповістили: Той Ісус, що вознісся на небо від вас, прийде так, як бачили ви, як ішов Він на небо! (Дiї.1:11)
І в той же час Ісус проходив скрізь стіни, зникав як ангели. То що ж це за тіло було тоді в Ісуса?
А ще не можу пригадати, чи десь у Біблії сказано, що ангел споживав земну їжу?

Протестант [ 22 лютого 2011, 23:18 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Сонячник написав:
Щомісячні плоди можуть символізувати спомин смерті Ісуса Христа, коли ми споживаємо Тіло і Кров Господню.

Ого.. ще не чув такого... не думаю я що це вірне пояснення, бо написано: 1Кор.11:26 Бо кожного разу, як будете їсти цей хліб та чашу цю пити, смерть Господню звіщаєте, аж доки Він прийде.. Скоріше всього там не буде спомин смерті І.Х.
А може все таки будуть такі тіла, що потрібні будуть ці листя для оздоровлення! І їсти будемо...

Сонячник [ 22 лютого 2011, 23:31 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Протестант написав:
Скоріше всього там не буде спомин смерті І.Х.
А Христос казав: Кажу ж вам, що віднині не питиму Я від оцього плоду виноградного аж до дня, коли з вами його новим питиму в Царстві Мого Отця. (Матв.26:29)

Проте, я мав на увазі, що ми тепер тут на землі під час спомину споживаємо плоди з дерева життя. Я не на полягаю на своїй правоті, просто така думка прийшла.

Протестант [ 23 лютого 2011, 00:07 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Сонячник написав:
А Христос казав: Кажу ж вам, що віднині не питиму Я від оцього плоду виноградного аж до дня, коли з вами його новим питиму в Царстві Мого Отця. (Матв.26:29).

Треба було одразу написати, бо я так і подумав був що напишеш це місце. Так як для мене, із контексту я бачу це як одноразова подія. Але це роздуми, думаю ніхто цього не дослідить.

Братик [ 24 лютого 2011, 01:53 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Протестант написав:
Братик написав:
Дійсно, там не потрібно буде ні органів травлення, ні органів розмноження.

Може тоді поясниш цей вірш: Об.22:2 Посеред його вулиці, і по цей бік і по той бік ріки дерево життя, що родить дванадцять раз плоди, кожного місяця приносячи плід свій. А листя дерев на вздоровлення народів.

1. Для чого це дерево ще й із плодами?
2. Написано що листя для оздоровлення...кого?

Я не можу пояснити це місце. Можливо ми матимемо змогу куштувати плоди, їх їсти, але оскільки ми матимемо тіла духовні, то й плоди будуть духовними. І ще я замітив один момент. Там сказано, що там буде не просто дерево, а "дерево життя". Про таке ж дерево життя написано наприкінці Книги Об"явлення: А коли хто що відійме від слів книги пророцтва цього, то відійме Бог частку його від дерева життя, і від міста святого Отже це не просто дерево, а це дерево життя, воно буде мати (або точніше вже має) надзвичайно важливу роль у вічному житті. Можливо це дерево і означає спасіння, отримання вічного життя? Хто їстиме з дерева життя - той буде мати життя вічне. Євреї споживатимуть плоди, а спасенні погани (тобто ми) оздоровимося листями цього дерева і відтак теж отримаємо життя вічне.
Точніше, уже споживаємо ці листя, уже отримуємо життя вічне.

Yur [ 26 лютого 2011, 21:47 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Протестант написав:
Об.22:2 Посеред його вулиці, і по цей бік і по той бік ріки дерево життя, що родить дванадцять раз плоди, кожного місяця приносячи плід свій. А листя дерев на вздоровлення народів.

1. Для чого це дерево ще й із плодами?
2. Написано що листя для оздоровлення...кого?
Оздоровлення потребують хворі.
Людина захворіла, вчинивши непослух. Тоді коли переступила через Божу настанову: Але з дерева знання добра й зла не їж від нього

Коли б людина послухалася Бога, нічого було б її лікувати. Й Святого Письма непотрібно було б, усе необхідне отримували б безпосередньо від Нього.

Протестант [ 27 лютого 2011, 00:38 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Братик написав:
Можливо ми матимемо змогу куштувати плоди, їх їсти, але оскільки ми матимемо тіла духовні, то й плоди будуть духовними.

Ісус як воскрес Він їв із апостолами, а ми хіба будемо духовніші за Ісуса, ні.

Yur [ 27 лютого 2011, 02:28 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Протестант написав:
Ісус як воскрес Він їв із апостолами, а ми хіба будемо духовніші за Ісуса, ні.
Воскреслий Ісус тоді був з апостолами на землі й тому виглядав як земний, ми ж у Воскресінні будемо з Ним на Небесах, де ні про яку земну їжу мова йти не може.

КАТЕХИЗМ
659 Але протягом сорока днів, коли Він їв і пив зі Своїми учнями (Пор. Ді. 10,41.) і навчав їх про Царство Небесне (Пор. Ді. 1,3.), Його слава залишалася ще прихованою під виглядом звичайної людської природи (Пор. Мр. 16, 12; Лк. 24, 15; Ів. 20, 14-15; 21,4.).
660 Прихований характер слави Воскреслого упродовж цього часу виявляється в Його таємничих словах до Марії Магдалини: «Не зійшов бо я ще до Отця Мого, але йди до Моїх братів і повідай їм: іду Я до Отця Мого й Отця вашого, до Бога Мого й Бога вашого» (Ів. 20,17). Це вказує на відмінність слави Христа воскреслого й слави Христа, що сидить праворуч Отця. http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:45-50)


Тож в даному випадку або доведеться погодитися з Євангелією, або пристати до схизматиків, що намагаються довести протилежне.

Братик [ 27 лютого 2011, 04:27 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Я трохи раніше припускав, що Христос прийняв нове тіло, Небесне, тому і не зразу Його впізнали. Проте, все таки, мабуть Він був тоді в матеріалізованому тілі, інакше Його б просто не побачили.

Протестант [ 27 лютого 2011, 08:14 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Yur написав:
Протестант написав:
Ісус як воскрес Він їв із апостолами, а ми хіба будемо духовніші за Ісуса, ні.
Воскреслий Ісус тоді був з апостолами на землі й тому виглядав як земний,

Ви або психологічні ігри зі мною граєтеся, або не свідомо самі не замітили що ви нічого із катехизму і Біблії не вказали що після воскресіння в Ісуса два рази змінювалося тіло.

Цитата:
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:45-50)[/i]

Я вас не розумію як ви можете виривати із контексту. От припустимо що це питання ми дали ап. Павлу: 35 Але дехто скаже: Як мертві воскреснуть? І в якім тілі прийдуть?36 Нерозумний, що ти сієш, те не оживе, як не вмре.........42 Так само й воскресення мертвих: сіється в тління, в нетління встає, 43 сіється в неславу, у славі встає, сіється в немочі, у силі встає, 44 сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне. Хіба не про переміну тіла говориться, чи про інше тіло? Хіба Христос не воскрес із тим тілом що жив на землі?

Цитата:
660 Прихований характер слави Воскреслого упродовж цього часу виявляється в Його таємничих словах до Марії Магдалини: «Не зійшов бо я ще до Отця Мого, але йди до Моїх братів і повідай їм: іду Я до Отця Мого й Отця вашого, до Бога Мого й Бога вашого» (Ів. 20,17). Це вказує на відмінність слави Христа воскреслого й слави Христа, що сидить праворуч Отця.

Та ви пропустили перші слова: Iван.20:17 Говорить до неї Ісус: Не торкайся до Мене... . Тоді чому Ісус дозволив Хомі торкатися? Тільки не говоріть що Він знав що Хома не торкнеться.... Ісус не грається у психологічні ігри.

Цитата:
659 Але протягом сорока днів, коли Він їв і пив зі Своїми учнями (Пор. Ді. 10,41.) і навчав їх про Царство Небесне (Пор. Ді. 1,3.), Його слава залишалася ще прихованою під виглядом звичайної людської природи

Що за вираз "під виглядом:shock: Ісус мав духовне тіло, він два рази не мінявся.
Цитата:
ми ж у Воскресінні будемо з Ним на Небесах,

Ну це ж понятно, ніяких сумнівів. Але ж написано: 16 Сам бо Господь із наказом, при голосі Архангола та при Божій сурмі зійде з неба, і перше воскреснуть умерлі в Христі,17 потім ми, що живемо й зостались, будемо схоплені разом із ними на хмарах на зустріч Господню на повітрі, і так завсіди будемо з Господом.(1Сол.4:16,17).
1. Воскреснуть мертві. Про що мова? Звісно про тіло! Якщо не так, то треба погодитися із АСД- що живі після смерті засипають і під час приходу Христа збудяться.
2. Ми будемо схопленні. То що наші тіла залишаться чи переміняться?

А дальше Павло таємницю відкриває: 51 Ось кажу я вам таємницю: не всі ми заснемо, та всі перемінимось,52 раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!...53 Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.
54 А коли оце тлінне в нетління зодягнеться, і оце смертне в безсмертя зодягнеться, тоді збудеться слово
написане: Поглинута смерть перемогою!

Хіба не видно із цього місця що наше земне тіло зміниться/ переміниться у небесне/безсмертне.

Цитата:
де ні про яку земну їжу мова йти не може.

Ну це уже друге питання чи вона земна, чи не земна. А так поки що ніхто не спростував що не будемо їсти.


Yur написав:
Тож в даному випадку або доведеться погодитися з Євангелією, або пристати до схизматиків, що намагаються довести протилежне.

По перше, я не відстоював що моя думка правильна, бо я це ніколи не досліджував. А по друге, так як тут пишуть, вашу думка нічим не підтверджуться, просто мислите "духовніше", але це ще не означає що ви праві.
І взагалі бачу із вами погодилися, навіть не знаю чому. Бо не по Євангелії скоріше говорите Ви!


P.S. 1Кор.15:20 Та нині Христос воскрес із мертвих, первісток серед покійних. Отож, нічого нового не буде, яке тіло мав Христос, таке будемо мати і ми. Із яким тілом воскрес Христос із таким воскреснемо ми.

Yur [ 27 лютого 2011, 16:55 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Протестант написав:
Хіба не про переміну тіла говориться, чи про інше тіло? Хіба Христос не воскрес із тим тілом що жив на землі?
Точнісінько тим самим тілом, але преображеним духовним без зовнішньо/просторових ознак.

Протестант написав:
Yur написав:
660 Прихований характер слави Воскреслого упродовж цього часу виявляється в Його таємничих словах до Марії Магдалини: «Не зійшов бо я ще до Отця Мого, але йди до Моїх братів і повідай їм: іду Я до Отця Мого й Отця вашого, до Бога Мого й Бога вашого» (Ів. 20,17). Це вказує на відмінність слави Христа воскреслого й слави Христа, що сидить праворуч Отця.
Та ви пропустили перші слова: Iван.20:17 Говорить до неї Ісус: Не торкайся до Мене... . Тоді чому Ісус дозволив Хомі торкатися? Тільки не говоріть що Він знав що Хома не торкнеться....
Всього лиш навів параграф з КАТЕХИЗМУ. Нічого дивного в тому, що Марії Магдалині ісус заборонив торкатися Його, а Томі дозволив, не бачу. Ісусові слова усі правдиві, нам треба навчитися їх почути такими, якими вони є.

Протестант написав:
Господню на повітрі, і так завсіди будемо з Господом.[/b](1Сол.4:16,17).
1. Воскреснуть мертві. Про що мова? Звісно про тіло! Якщо не так, то треба погодитися із АСД- що живі після смерті засипають і під час приходу Христа збудяться.
2. Ми будемо схопленні. То що наші тіла залишаться чи переміняться?
То по-вашому виходить ухопити можна лише за щось зовнішньо/просторове, себто за фізичне тіло ..
Ухопити можна також і душу і духовне тіло.

Протестант написав:
А дальше Павло таємницю відкриває: 51 Ось кажу я вам таємницю: не всі ми заснемо, та всі перемінимось,52 раптом, як оком змигнути, при останній сурмі: бо засурмить вона і мертві воскреснуть, а ми перемінимось!...53 Мусить бо тлінне оце зодягнутись в нетління, а смертне оце зодягтися в безсмертя.
54 А коли оце тлінне в нетління зодягнеться, і оце смертне в безсмертя зодягнеться, тоді збудеться слово
написане: Поглинута смерть перемогою!

Хіба не видно із цього місця що наше земне тіло зміниться/ переміниться у небесне/безсмертне
А якщо небесне безсмертне отже неземне, нематеріальне без зовнішньо/просторових окресів.
Як уявити собі таке тіло, це особиста проблема кожного. Ми ж маємо вірити Святій Євангелії, що:
Через те ми відваги не тратимо, бо хоч нищиться зовнішній наш чоловік, зате день-у-день відновляється внутрішній. (2-е Кор 4:16)
Те, що нищиться, на Небесах присутнім бути не може.

Святитель Василій Великий посилаючись на Павла каже:
Не пытайся представить. Его внешние очертания (αχημα) — Бог познается в могуществе, природа Его проста, величие неизмеримо. Он присутствует везде и над всем избыточествует; Он неосязаем, невидим. Он — то, что ускользает от восприятия твоего разума; Он не ограничен величиной, не имеет (досл.: не охвачен) внешних очертаний, не соразмерен никакой силе, не связан временем, не заключен ни в какие границы. ...
Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели ... http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html


Протестант написав:
P.S. 1Кор.15:20 Та нині Христос воскрес із мертвих, первісток серед покійних. Отож, нічого нового не буде, яке тіло мав Христос, таке будемо мати і ми. Із яким тілом воскрес Христос із таким воскреснемо ми.
Христос після Свого Воскресіння ще перебував на землі, тому й виглядав як земні. Вознісся Христос в духовному тілі невидимому для нас.

Сторінка 21 з 31 Часовий пояс UTC + 2 годин