Джерело
https://jerelo.info/forum/

Бог: Отець, Син, Дух Святий
https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=923
Сторінка 23 з 39

sss [ 19 травня 2011, 22:57 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
Стосовно інших синів, вони не є Однородженими від Отця й сотворені разом з усим іншим.
Знову берете для себе вигідний термін(однородженний) що буцім виключає народження інших.Хіба нечитали що також сина названо «первородним».На що цей термін вказує??
А на що він вказує,. що Однонароджений означає нЕоднонароджений?. :?
Ні,нівякому разі,це лише вказує на те що Бог його одного безпосередньо сотворив(породив).Інших синів Бог учинив «через нього(сина)»(Кол).Тепер подібно запитаю і вас-«первородний син» означає не первородний??Чи як??

sss написав:
Бог сотворив(породив) найперш Сина
Цитата:
А із чого(кого) сотворив(породив) Бог Сина?
З того ж що й інших духовних синів.Чи вам відомо з чого саме були учинені інші духовні сини Божі(ангели,херувими,серафими)??

sss написав:
Yur написав:
Окрім того, вони народжені один раз. З ваших же міркувань виходить, що Син народжений два рази; від Отця перш усього створіння, й від Діви у Вифлеємі.
Це не з наших міркувань,а з ваших.Я ж писав щодо народження від діви,яке очевидно недало початок існуванню нової особистості,адже сам син говорив про своє існування перед цим.Щодо існування сина перед «народженням перш усього творива» згадки ніде немає,що вказує на той початок його існування.
Цитата:
Як завжди вляпалися, пане sss. Якщо Син "роджений перш усього створіння" й народився від діви, отже як не крути саме з ваших міркувань виходить двічі.Пояснити яким чином таке може бути, НЕ МОЖЕТЕ.
уже пояснював,народження від діви-це лише спосіб перейти з духовного світу у матеріальний.Саме Бог переніс своїм духом життя Сина в утробу Марії.З якої він зявився на світ земний.Щодо «родження перш усякого творіння» теж писав що воно дало початок існуванню Божому синові,що й написав Іван-«(Син) початок Божого творива).Підставою для такого висновку є відсутність будь якої інформації стосовно існування Сина до того як він був «роджений перш усякого творива».Тож крутіть і далі з отим своїм звинуваченням.Відповідь вчергове дана.Протсо спробуйте її помітити.Непогоджуєтесь вкажіть з чим??

sss написав:
Перекрикувати мене ж самі розумієте немає змісту.
Цитата:
Звідкіля ви берете, що вас хтось збирається перекрикувати. Не криком, а СЛОВОМ буде знищена облуда.
От і знищуйте словом те слово про яке говорилось вище,а не перескакуйте до іншого.

Цитата:
І тоді то з'явиться той беззаконник, що його Господь Ісус заб'є Духом уст Своїх і знищить з'явленням приходу Свого. (2-е Сол. 2:8)
То ви себе за Господа,який забиває беззаконника своїми устами,вважаєте??

sss [ 19 травня 2011, 22:58 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

-
Протестант написав:
sss написав:
Ну й якось ти відходиш від обговорюваних тем,завдяки яким можна зясувати Хто є хто.Чому??
ТА Я ВІДПОВІВ БУВ. Да, ССС, як так можна пояснювати Писання. Вона так написано просто, а ти тут тяжкою алгеброю займаєшся.
Що саме з моїх пояснень є тяжкою алгеброю??Як намене твоя алгебра з Богом як обєднанням трьох є набагато складнішою.Бо нагадує горинича з трьома головами.У мене ж усе просто.Написанно «є бо один Бог-Отець».Амінь.Також у Бога є Син-«Ти син мій якого вподобав я».Також у Бога є св. дух яким він помазує або наділяє своїх слуг в тому числі і свого сина,на якому перебував цей дух під час земного служіння.Саме завдяки цьому духові(Божій силі),як Ісус так і інші Божі слуги чинили великі ознаки.Усе просто.Щодо творення усесвіту,також жодної складності немає,адже автором усесвіту є Бог.Учинив він його через або з допомогою свого Сина так само як і створив Біблію через або з допомогою людини.Хіба у цьому є якась тяжка математика.А от подивімось з вашої сторони.Хто по вашому створив усесвіт Отець чи Син, чи Дух св.??Може усі троє разом??Чому??Хтось один цього неміг зробити??Адже відомо що Творець усесвіту один.То хто ж ним є-Отець чи Син , чи Дух.???Переконаний що просто на ці питання ти невідповісиш.Спробуй
Цитата:
Бачу вам (сЄ) все по барабану, головне щоб свою єрись доказати, за півтора року в твоїх очах тільки ти один правий, більше ніхто.
Будь обережний з такими висновками,адже усі ми багато помиляємось в тому числі і я.До казую не єресь а те що написанно у Писанні-«є бо один Бог-Отець».Ви ж з нього зробили обєднання трьох і любими способами навіть такими примітивними порівняннями хочете це доказати.Хоча самі чудово розумієте що у Писання жодного разу незадується прямо про таке обєднання трьох у одного міфічного Бога.
Цитата:
Ти ж насміхаєшся із нас і із Писання, бо не можна такі прості речі такими лабіринтами по Писанню пояснювати.
Насміхаюсь з вас,бо ви насміхаєтесь,он як ти хотів останього разу посміятись з мене буцім я хлопця назвав дівчиною.Називаючи мої пояснення лабіринтами сам же до таких лабіринтів і вдаєшся,хоча й часто сам неймеш про що там мова йде.Наприклад останній твій лабіринт про множинну в однині(Елогім) яка буцім вказує на те що Бог не один,а кілька в одному.Я просто і зрозуміло тобі і іншим пояснив суть цього моменту.Реакції від тебе ніякої,що м мабуть свідчить що ти погодився з ним.Ну і так далі.Усі твої лабіринти після того як я їх розпутав перестали бути якимись доводами щодо тройці.Ну і ти мабуть чудово це розумієш,бо все ж ніяк не коментуєш того що спростованно мною.
Цитата:
Та й який сенс із тобою обговорювати якщо у ваших очах ви одні правильні.
Почуття правдивості додають тверді переконання які будуються на основі Писання та здоровому глузді.Як одного так і іншого у ваших уявленнях я не помічаю.От приміром пані Підсніжник каже що для неї те що Бог- тройця є очевидним ,бо Бог каже «створімо людину за образом нашим».Хіба це є доказ тройці який основується на здоровому глузді??Десь там говориться про трьох?Яку підказку для розуміння цього дає сама Біблія??---«Він(Син)образ(подоба) невидимого Бога».Отож син подібний на Бога.Тому коли Бог говорить «створімо людину за образом нашим»,то Він звертається до свого Сина, який дуже на Нього схожий,бо є «Його подобою».Тому й про чоловіка сказанно що він теж «образ Божий»,адже в дечому схожий на Нього.Усе просто та без ніяких лабіринтів.Просто треба трохи глузду .Як ти кажеш??

Цитата:
Ви йдете проти християнських доктрин які 100% сповідують всі християни різних конфесій. Навіть ваші батьки (АСД) інакше вчать.
—«Весь світ лежить у владі злого», «скинений змій стародавній що вводить в оману усію населенну землю» так з памяті пригадалось.Як думаєш чи бува оте християнство не попало під вплив того обману дракона??Як можна було таку просту істинну про «одного Бога-Отця» якому служили Авраам,Ісаак та Яків претворити на такий складний з безліччю отих лабіринтів міф про те що буцім Бог не ОДИН,а ТРОодин.Як Протестанте?Ну а щодо АСД то вони подібно до вас побоялись стати проти основного догмату так званного християнства.Воно й недивно.Адже багато щирих осіб за часів Ісуса теж аби не втратити репутації в очах інших відкинули Христа як того, через кого Бог дає спасіння.Самої щирості недостатньо,треба бути щей чесним та смиренним.
Цитата:
Після того як ти підтвердив що - Христос не воскрес, а арх. Михаїл, все стало із тобою зрозуміло. Марна ваша віра і ваше "служіння Богу".
незрозуміло до чого ти апелюєш.Чи ти якось заперечив те що я писав??Чи ти дав відповіді на ті прості питання які я тобі поставив.Якщо у тебе інша точка зору по цьому,то донеси мені її подібно до Ісуса чи Павла.Тай зрештою я жодного разу не обмовився щодо того що воскрес не Ісус а Михаїл.Тому ти мені цього не закидай.Тут я спеціально був обережним, і поставив тобі ряд питань аби ти сам зрозумів це.Ти ж апелюєш до сліпих емоцій.От така то у вас сліпа віра.Ну що ж,як бажаєш,але ж сам знаєш-«Не кожен хто каже Господи».

Yur [ 20 травня 2011, 02:44 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

sss написав:
Yur написав:
А на що він вказує,. що Однонароджений означає нЕоднонароджений?. :?
Ні,нівякому разі,це лише вказує на те що Бог його одного безпосередньо сотворив(породив).Інших синіІв Бог учинив «через нього(сина)»(Кол).Тепер подібно запитаю і вас-«первородний син» означає не первородний??Чи як??
Не маю нічого проти Первородного, але так і не можу вас зрозуміти, оті інші сини такі ж Однонароджені, як і Син, що в лоні Отця (Ів. 1:14)? ТАК, чи НІ?

sss написав:
Yur написав:
А із чого(кого) сотворив(породив) Бог Сина?
З того ж що й інших духовних синів.Чи вам відомо з чого саме були учинені інші духовні сини Божі(ангели,херувими,серафими)??
Спершу я таки хотів би з'ясувати, чи оті інші духовні сини є теж Однонародженими.

sss написав:
уже пояснював,народження від діви-це лише спосіб перейти з духовного світу у матеріальний.Саме Бог переніс своїм духом життя Сина в утробу Марії.З якої він зявився на світ земний.Щодо «родження перш усякого творіння» теж писав що воно дало початок існуванню Божому синові,що й написав Іван-«(Син) початок Божого творива).Підставою для такого висновку є відсутність будь якої інформації стосовно існування Сина до того як він був «роджений перш усякого творива».Відповідь вчергове дана.Протсо спробуйте її помітити.Непогоджуєтесь вкажіть з чим??
Мова не до того як він був «роджений перш усякого творива», а про родженого. Невже так важко вловити різницю ;-D
Тож коли, за вашими словами, Син "роджений перш усього створіння" й народився від діви, отже як не крути саме з ваших міркувань виходить двічі.
Й навіть коли кажете про отих інших синів, ніхто із них не існував, перед тим, як був сотворений.

sss [ 21 травня 2011, 19:59 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
А на що він вказує,. що Однонароджений означає нЕоднонароджений?. :?
Ні,ні в якому разі,це лише вказує на те що Бог його одного безпосередньо сотворив(породив).Інших синіІв Бог учинив «через нього(сина)»(Кол).Тепер подібно запитаю і вас-«первородний син» означає не первородний??Чи як??
Так і не можу вас зрозуміти, оті інші сини такі ж Однороджені від Отця (Ів. 1:14)? ТАК, чи НІ?
Чому ж неможете зрозуміти таких простих речей. Однородженним пане,є лише Ісус,бо один лиш сотворений(роджений) самим Богом.Інші не є такі ж однородженні,бо несотворенні самим Богом,а учинені через Сина.Ну і все ж чому не приділили уваги запитанню –чи первородний означає не первородний??Якщо так ,то що воно означає??
sss написав:
Yur написав:
А із чого(кого) сотворив(породив) Бог Сина?
З того ж що й інших духовних синів.Чи вам відомо з чого саме були учинені інші духовні сини Божі(ангели,херувими,серафими)??
Цитата:
Спершу я таки хотів би з'ясувати, чи оті інші духовні сини є теж Однонародженими від Отця :)
Відповідь вкотре дана вище.Тож з чого саме були учинені інші духовні сини Бога??чи вам відомо про це??

sss написав:
уже пояснював,народження від діви-це лише спосіб перейти з духовного світу у матеріальний.Саме Бог переніс своїм духом життя Сина в утробу Марії.З якої він зявився на світ земний.Щодо «родження перш усякого творіння» теж писав що воно дало початок існуванню Божому синові,що й написав Іван-«(Син) початок Божого творива).Підставою для такого висновку є відсутність будь якої інформації стосовно існування Сина до того як він був «роджений перш усякого творива».Тож крутіть і далі з отим своїм звинуваченням.Відповідь вчергове дана.Просто спробуйте її помітити.Непогоджуєтесь вкажіть з чим??
Цитата:
Мова не до того як він був «роджений перш усякого творива», а про родженого. Невже так важко вловити різницю ;-D
Так я її вловив,просто ви неловите сутті відповіді.
Цитата:
Тож коли, за вашими словами, Син "роджений перш усього створіння" й народився від діви,отже як не крути саме з ваших міркувань виходить двічі. Й навіть коли кажете про отих інших синів, ніхто із них не існував, перед тим, як був сотворений.
Повторюю вкотре народження Сина від діви не дало початок існуванню нової особистості,як то є з людьми.А от «Родженння (Сина)перш усього сотворіння» вказує на такий початок існування Божого первородного сина.Чи не так?Чому ви постійно звертаєте увагу на два народження сина і неспроможетесь зрозуміти їхню суть??Адже щодо того другого народження,то саме Бог таким чином послав у світ свого сина через утробу Марії.Коли ж забажав Бог творити то сотворив(породив) найперш Сина(початок Божого творива),якого ви знаєте під іменем Ісус Христос.Ну і щодо Інших синів які не існували перед тим як були сотворенні,то й і первородний син неіснував теж перед тим як був "родженний першим з усього творива».Чому ж ніяк не заперечите це,коли непогоджуєтесь,а постійно робите наголос на народженні від діви.Чи бува незнаєте що таким чином лише первородний Син увійшов у світ.Інші сини Божі так у світ не входили,бо Бог так вирішив.Якби Бог захотів щоб і інші сини так зявились у матеріальному світі,то б і інші теж так народжувались.Тому нічого дивного тут немає і різниці я теж небачу всотворенні та існуванні, між первородним та щей улюбленим Сином Божим та іншими синами Божими..Хіба ні?Отож так –ні??

sss [ 21 травня 2011, 20:03 ]  [Видалено]

ДописДопис був видалений | видалив: Підсніжник | 21 травня 2011, 23:48.

Yur [ 22 травня 2011, 00:45 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

sss написав:
Чому ж неможете зрозуміти таких простих речей?Однородженним пане,є лише Ісус,бо один лиш сотворений(роджений) самим Богом.Інші не є такі ж однородженні,бо несотворенні самим Богом,а учинені через Сина.Ну і все ж чому не приділили уваги запитанню –чи первородний означає не первородний??Якщо так ,то що воно означає?? Благаю вас пане, приділіть хвилинку цьому питанню.
Та ж уже відповів, що немаю нічого супроти Первородного й нЕпервородним Його не називаю, говоримо ж про отих інших синів, що вони не є Однородженими від Отця, а сотворені разом з усим іншим.
Окрім того, вони народжені один раз. З ваших же міркувань виходить, що Син народжений два рази; адже коли, за вашими словами, Син "роджений перш усього створіння" й народився від діви, тут як не крути виходить двічі. Й не я на цьому наголошую, це ваші слова, а отже ДУМАТИ треба перед тим, як щось казати.
Написано Однороджений (Єдинородний), отже так воно і є й не треба тут доплітати оті свідківські тлумачення.

sss написав:
Повторюю вкотре народження Сина від діви не дало початок існуванню нової особистості,як то є з людьми.А от «Родженння (Сина)перш усього сотворіння» вказує на такий початок існування Божого первородного сина.Чи не так?Чому ви постійно звертаєте увагу на два народження сина і неспроможетесь зрозуміти їхню суть??Адже щодо того другого народження,то саме Бог таким чином послав у світ свого сина через утробу Марії.Коли ж забажав Бог творити то сотворив(породив) найперш Сина(початок Божого творива),якого ви знаєте під іменем Ісус Христос.Ну і щодо Інших синів які не існували перед тим як були сотворенні,то й і первородний син неіснував теж перед тим як був "родженний першим з усього творива».Чому ж ніяк не заперечите це,коли непогоджуєтесь,а постійно робите наголос на народженні від діви.Чи бува незнаєте що таким чином лише первородний Син увійшов у світ.Інші сини Божі так у світ не входили,бо Бог так вирішив.Якби Бог захотів щоб і інші сини так зявились у матеріальному світі,то б і інші теж так народжувались.Тому нічого дивного тут немає і різниці я теж небачу всотворенні та існуванні, між первородним та щей улюбленим Сином Божим та іншими синами Божими..Хіба ні?Отож так –ні??
Отже різниці між Однородженим Сином, що в лоні Отця (Ів. 1:14) й іншими синами ви не знаходите.
От ви кажете сотворив(породив) Сина. Чи означає це, що сотворення і народження це одне й те ж і що тоді є лоно Отця?

sss [ 22 травня 2011, 15:13 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Yur написав:
sss написав:
Чому ж неможете зрозуміти таких простих речей??Однородженним пане,є лише Ісус,бо один лиш сотворений(роджений) самим Богом.Інші не є такі ж однородженні,бо несотворенні самим Богом,а учинені через Сина.Ну і все ж чому не приділили уваги запитанню –чи первородний означає не первородний??Якщо так ,то що воно означає?? Благаю вас пане, приділіть хвилинку цьому питанню.
Та ж уже відповів, що немаю нічого супроти Первородного й нЕпервородним.
Пробачте,але я вас напитав чи ви щось маєте проти написаного.Я вас питав на що вказує такий термін щодол Ісуса-первородний??Тож не змушуйте мене постійно вас про це благати.
Цитата:
Його не називаю, говоримо ж про отих інших синів, що вони не є Однородженими від Отця, а сотворені разом з усим іншим. .
Цікаво,а звідки ви довідались що вони сотворенні разом з усім іншим?Ну і чи знаєте з чого(кого) вони сотворенні
Цитата:
Окрім того, вони народжені один раз. .
Ну от,яка плутанина. Перед тим написали що вони сотворенні зараз пишете що вони народженні.Як поясните оце?
Цитата:
З ваших же міркувань виходить, що Син народжений два рази; адже коли, за вашими словами, Син "роджений перш усього створіння" й народився від діви, тут як не крути виходить двічі. Й не я на цьому наголошую, це ваші слова, а отже ДУМАТИ треба перед тим, як щось ляпати.
От і думайте перш ніж щось сказати.Вислів однороджений Божий син не стосується народження від діви,тому що у неї були й інші діти.Про це вам уже доводили протестанти.Більш того написанно-«Однородженого від Отця».Діва ж відомо зачала як ви кажете від духа.Дух теж кажете це не Отець. Тому вислів щодо однородженого сина слід сприймати таким як я це пояснив вище.Повторювати не буду.Перечитайте ще раз і добре подумайте перш ніж порівнювати два народження з висловом одно-роджений.
Цитата:
Написано Однороджений (Єдинородний), отже так воно і є й не треба тут доплітати свідківські тлумачення.
Юрку попереджав же вас,не виривайте слів з контексту,адже написанно не просто Однороджений,а Однороджений від Отця.Тому не використовуйте тактику Сатани цитувати писання вириваючи та підлаштовуючи його під власну лукавість.

sss написав:
Повторюю вкотре народження Сина від діви не дало початок існуванню нової особистості,як то є з людьми.А от «Родженння (Сина)перш усього сотворіння» вказує на такий початок існування Божого первородного сина.Чи не так?Чому ви постійно звертаєте увагу на два народження сина і неспроможетесь зрозуміти їхню суть??Адже щодо того другого народження,то саме Бог таким чином послав у світ свого сина через утробу Марії.Коли ж забажав Бог творити то сотворив(породив) найперш Сина(початок Божого творива),якого ви знаєте під іменем Ісус Христос.Ну і щодо Інших синів які не існували перед тим як були сотворенні,то й і первородний син неіснував теж перед тим як був "родженний першим з усього творива».Чому ж ніяк не заперечите це,коли непогоджуєтесь,а постійно робите наголос на народженні від діви.Чи бува незнаєте що таким чином лише первородний Син увійшов у світ.Інші сини Божі так у світ не входили,бо Бог так вирішив.Якби Бог захотів щоб і інші сини так зявились у матеріальному світі,то б і інші теж так народжувались.Тому нічого дивного тут немає і різниці я теж небачу всотворенні та існуванні, між первородним та щей улюбленим Сином Божим та іншими синами Божими..Хіба ні?Отож так –ні??
Цитата:
Отже різниці між Однородженим Сином, що в лоні Отця (Ів. 1:14) й іншими синами ви не знаходите. От ви кажете сотворив(породив) Сина. Чи означає це, що сотворення і народження це одне й те ж і що тоді є лоно Отця?
Питаючи зараз чи сотворення і народження це одне і теж,самі ж замінюєте ці два терміни одне одним,що вказує з ваших же слів на взаємозамінність.Аргументую це подаючи вашу ж цитату-«, говоримо ж про отих інших синів, що вони не є Однородженими від Отця, а сотворені разом з усим іншим. Окрім того, вони народжені один раз».Тож нашо питаєте мене чи це одне і теж,якщо самі на це вказуєте??
Щодо лона,то слово «лоно», очевидно, стосується верхніх складок одягу. У них пастухи іноді носять новонароджених ягнят, які не встигають іти за отарою (Ісаї40:11)Для ягняти це є затишне та безпечне місце.Тож коли це слово вживається щодо Отця,то звісно передає символічне значення подібного затишного та безпечного місця коло Отця,де перебував Первородний син і в той же час однороджений від Отця син.Так-ні??

Yur [ 22 травня 2011, 22:07 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

sss написав:
Yur написав:
Та ж уже відповів, що немаю нічого супроти Первородного й нЕпервородним.
Пробачте,але я вас питав на що вказує такий термін щодол Ісуса-первородний??
У вас окрім усього проблеми зі сприйняттям термінів .. Вказує на те, як і НАПИСАНО. Читаємо первородний -- розуміємо первородний; читаємо однонароджений -- розуміємо однонароджений. Вжиті два терміни в стосунку до Сина, один одного не заперечує.
(див. viewtopic.php?p=30915#p30915 тут можна детальніше розгорнути це питання)

sss написав:
Yur написав:
Його не називаю, говоримо ж про отих інших синів, що вони не є Однородженими від Отця, а сотворені разом з усим іншим.
Цікаво,а звідки ви довідались що вони сотворенні разом з усім іншим?Ну і чи знаєте з чого(кого) вони сотворенні
Бо оті інші сини духовні істоти ангели не є Однородженими, що в лоні Отця.

sss написав:
Вислів однороджений Божий син не стосується народження від діви,тому що у неї були й інші діти.Про це вам уже доводили протестанти.Більш того написанно-«Однородженого від Отця».Діва ж відомо зачала як ви кажете від духа.Дух теж кажете це не Отець. Тому вислів щодо однородженого сина слід сприймати таким як я це пояснив вище.Повторювати не буду.Перечитайте ще раз і добре подумайте перш ніж порівнювати два народження з висловом одно-роджений.
Про два народження таляпаєте саме ви, пане sss :) , кажучи "роджений перш усього створіння" й народився від діви. viewtopic.php?p=30437#p30437
Тепер уже ви вимушені казати однороджений, а отже той Єдинородний, що в лоні Отця, себто єдиносущний з Отцем.

sss написав:
Yur написав:
Написано Однороджений (Єдинородний), отже так воно і є й не треба тут додавтати оті свідківські тлумачення.
Юрку попереджав же вас,не виривайте слів з контексту,адже написанно не просто Однороджений,а Однороджений від Отця.Тому не використовуйте тактику Сатани цитувати писання вириваючи та підлаштовуючи його під власну лукавість.
Воно й видно хто казиться й сатаніє перед СЛОВОМ.
Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був.(Ів.1:18)

sss написав:
Yur написав:
Отже різниці між Однородженим Сином, що в лоні Отця (Ів. 1:14) й іншими синами ви не знаходите. От ви кажете сотворив(породив) Сина. Чи означає це, що сотворення і народження це одне й те ж і що тоді є лоно Отця?
Питаючи зараз чи сотворення і народження це одне і теж,самі ж замінюєте ці два терміни одне одним,що вказує з ваших же слів на взаємозамінність.Аргументую це подаючи вашу ж цитату-«, говоримо ж про отих інших синів, що вони не є Однородженими від Отця, а сотворені разом з усим іншим. Окрім того, вони народжені один раз».Тож нашо питаєте мене чи це одне і теж,якщо самі на це вказуєте??
Щодо лона,то слово «лоно», очевидно, стосується верхніх складок одягу. У них пастухи іноді носять новонароджених ягнят, які не встигають іти за отарою (Ісаї40:11)Для ягняти це є затишне та безпечне місце.Тож коли це слово вживається щодо Отця,то звісно передає символічне значення подібного затишного та безпечного місця коло Отця,де перебував Первородний син і в той же час однороджений від Отця син.Так-ні??
На запитання, чи знаходите різницю між Однородженим Сином, що в лоні Отця (Ів. 1:14) й іншими синами, однозначної відповіді так і не дали.
Й стосовно лона, як складок одягу, чомуж так вузько? Взяти хоча би Даля http://dal.sci-lib.com/word014967.html ; Ушакова http://dic.academic.ru/dic.nsf/ushakov/851870
Й навіть ту ж Біблію:
І скулюються, як ранений, на площах міських, коли душі свої випускають на лоні своїх матерів (Плач Єремії 2:12)
Тож не з верхніх складок одягу, не з-за пазухи випускаються душі :yes:
Ба й навіть коли кажете про Божий одяг. Якщо такий у Бога є, отже цей одяг не є чимось стороннім, бо ж немає окрім Бога НІЧОГО...)))
І як тут не крути, Боже лоно у Його сутності.

А ви кажете., де б ото ваші одновірці про усе це довідалися, як не на цьому гостинному форумі.

Oksi [ 23 травня 2011, 08:25 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

:? Я тут переглядала цікаву дискусію щодо Божого Сина Ісуса Христа, і можу сказати, оскільки це дуже важлива духовна тема, відповіді на всі питання є в Біблії) Тому пропоную дослідити цю тему, щоб більше не виникало суперечок))
Ісус — Бог!
Чому я так думаю:
1. Єв. Івана 1:1 "Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово."
2. Єв. Івана 1:14 " І Слово сталося тілом, і перебувало між нми..."
3. Єв. Івана 5:16-18 "...роблячись Богові рівним." Юдеїв найбільше зачіпило, шо Ісус називав Бога Отцем Своїм, а в їхньому розумінні це прямо розумілося — рівний Богові!
4. ..."Хто має Сина, — має Отця...", Єв. Івана 17:23 "Я— у них, а Ти — у Мені..."
5. Єв. Івана 8:25 " А вони запитали Його: "Хто Ти такий? І Ісус відказав їм: "Той, Хто спочатку, як і говорю я до вас." паралельно 2 Мойсея (Вихід) 3:14 "...Я Той, Хто є, Сущий..."
6. Римлян 9:5 "...Христос, що Він над усіма Бог...."
7. 1Івана 4:3 "А кожен дух, який не визнає Ісуса, той не від Бога, але він антихристів..."
Звісно, є ще багато місць, але не хочеться втомлювати вашу увагу...)) Будьте мудрі, читайте Біблію і розумійте правильно, Бог вам відкриється, якщо всім серцем шукатимете Його!)) Дякую за увагу))

Протестант [ 23 травня 2011, 10:13 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Oksi написав:
Тому пропоную дослідити цю тему, щоб більше не виникало суперечок))

Не вийде. На форумі є приблизно чотири теми і ще ні разу сЄ ні з чим не погодилися. Всі ті місця що Ви навели, ми вже обговорювали, деякі навіть по кругу ходимо.

Oksi [ 23 травня 2011, 19:09 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Навіщо так багато думати і мудрувати над звичайними простими словами...і взагалі: "Долгие размышления не всегда приводят к правыльним выводам" просто, потрібно сприймати так, як воно є...
" Ми знаємо, що Син Божий прийшов, і розум нам дав, щоб пізнати Правдивого, і щоб бути в правдивому Сині Його, Ісусі Христі. Він — Бог правдивий і вічне життя!" (1Ів. 5:20)
Ісус сказав: "Я — дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене. Коли б ви пізнали Мене, ви пізнали б і Мого Отця..." (Єв. Івана 14:6-7) Все ясно...хіба ні? Яка ж тоді різниця між Ісусом і Богом Отцем.... "Щоб були всі одно, як Ти, Отче в Мені, а Я у Тобі..." (єв. Ів.17:21)
Коли в Ісуса прямо спитали хто Він, він прямо їм відповів, що є Той, хто спочатку (ів. 8:25), так вперше Бог відкрився Мойсею, Він назвав Себе Сущим, Той, хто є, Той, хто від початку...(Вихід 3:14)

Yur [ 24 травня 2011, 01:22 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Oksi написав:
Навіщо так багато думати і мудрувати над звичайними простими словами...
Одне із правил для демагогів. К приміру вислів "сніг потемнів", для таких чудова нагода доказувати, що біле це чорне ..

Протестант [ 24 травня 2011, 13:08 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Oksi написав:
Навіщо так багато думати і мудрувати над звичайними простими словами...

Воно просте до тих пір поки не починаєш роздумувати. А потім заходиш у такий ліс......

Oksi написав:
....і взагалі: "Долгие размышления не всегда приводят к правыльним выводам" просто, потрібно сприймати так, як воно є...

От тут проблема, що кожен сприймає так, як воно є - по різному. Візьміть любу доктрину для роздумів. Ви краще перечитайте і все зрозумієте.

Братик [ 24 травня 2011, 18:04 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Тому що Бога філософськими роздумами постигнути неможливо. Це відкриває тільки Дух Святий. А філософія завжди заходить в тупик. Сократ після таких довгих роздумів сказав: Я знаю тільки то, що нічого не знаю.

Підсніжник [ 24 травня 2011, 22:01 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Братик написав:
Сократ після таких довгих роздумів сказав: Я знаю тільки то, що нічого не знаю.

:) А інші й цього незнають" - продовжив Сократ. І в такому убозтві духа наприкінці життя він побачив Боже світло.
Протестант написав:
Воно просте до тих пір поки не починаєш роздумувати. А потім заходиш у такий ліс......
:yes: Ну так, бо сумніви часто виникають при роздумах тілесним розумом. А віра покоїтьсяглибоко у помислах серця.

Сторінка 23 з 39 Часовий пояс UTC + 2 годин