Джерело
https://jerelo.info/forum/

Бог: Отець, Син, Дух Святий
https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=923
Сторінка 24 з 39

Yur [ 24 травня 2011, 23:30 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Називаючи Отця і Сина різними живими істотами, СЄ тим самим намагаються заперечити Одноістотність/Єдиносущність Отця і Сина.
Цитату Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був (Ів.1:18), що вказує на єдиносущність Отця і Сина, вони не те що відкидають, а намагаються перекрутити підміною понять.
Мовляв, що є вірші, де про Сина говориться, як про первородного (Рим.8:29; Євр.1:6) і якщо Ісус первородний отже інші сини, так би мовити другородні після Нього, а раз вони (ангели) де-юре не народжені а сотворені, як і усе видиме й невидиме, отже й ота родність (односущність) якби нівелюється. Звідсіля й свідківський склеїний докупи термін народжений/сотворений в стосунку до Сина, а раз присутня сотвореність отже нЕодноістотний.

Стосовно самої Первородності Сина, вона в жодному випадку не заперечує Його Однонародженості, себто єдиного й безпосереднього походження з Отцевого лона. Навпаки первородність якісно вивищує Сина над усіма духовними істотами.

Бо кого Він передбачив, тих і призначив, щоб були подібні до образу Сина Його, щоб Він був перворідним поміж багатьма братами (Рим.8:29).
Він остільки був ліпший понад Анголів, оскільки славніше за них успадкував Ім'я.
Кому бо коли з Анголів Він промовив: Ти Мій Син, Я сьогодні Тебе породив! І знову: Я буду Йому за Отця, а Він Мені буде за Сина!
І коли знов Він уводить на світ Перворідного, то говорить: І нехай Йому вклоняться всі Анголи Божі. (Євр.1:4-6)

початківець [ 26 травня 2011, 14:52 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

друзі! Давайте не будем заходити так далеко. Давайте розберемось в елементарних "дитячих" істинах,а саме: яку характеристику можна дати для Бога? Він- Вічний,Нестворений,Творець,Всезнаючий,Всюдиприсутній,Всебачучий,Всемогутній і т.д. Всі згідні? Амінь. Чи має людина або ж якесь Боже твориво таку характеристику? Ні.
Чи має Д.С. таку хар-ку? Має. Про що свідчать місця із Писання: Буття 1:2 (вічний, нестворений); Пс.138:7-10(всезнаючий,всюдиприсутній);
і взагалі,як розуміти:"Бог є Дух..."(Ів.4:24). "Господь же - то Дух..."(2Кор.3:17). "...Дух -то правда."(1Iв.5:6). А як розуміти Рим.8:11 - "А коли живе в вас Дух Того,Хто воскресив Ісуса з мертвих,то Той,Хто підняв Христа з мертвих,оживить і смертельні тіла ваші через Свого Духа,що живе в вас." Хто має владу воскрешати,як не Той,що має владу життя та смерті?!
Про Христа нема потреби взагалі шось писати,та як на форомі доволі місць з Писання,які свідчать протилежне аргументам,які дав нам 3с. Варто,хіба що,згадати про Сидячого на престолі що в Об'явленні написано. Хто Той,що сидить на престолі?

початківець [ 26 травня 2011, 15:45 ]  Війна в очах Бога

питання для всі християн: Яка позиція християнина на війні і взагалі яке відношення Бога до війни?

Yur [ 26 травня 2011, 23:52 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

початківець написав:
друзі! Давайте не будем заходити так далеко. Давайте розберемось в елементарних "дитячих" істинах,а саме: яку характеристику можна дати для Бога? Він- Вічний,Нестворений,Творець,Всезнаючий,Всюдиприсутній,Всебачучий,Всемогутній і т.д. Всі згідні? Амінь. Чи має людина або ж якесь Боже твориво таку характеристику? Ні.
Чи має Д.С. таку хар-ку? Має. Про що свідчать місця із Писання: Буття 1:2 (вічний, нестворений); Пс.138:7-10(всезнаючий,всюдиприсутній);
Усі вищевказані означення вірні й стосуються Бога в тій мірі, в якій Він Себе виЯВив.
Проте не має і не може бути чіткої визначеності Бога. Саме з тієї причини, що Він Є засновником й творцем усього видимого й невидимого, у тому числі й тих думок, котрими мали б Його охарактеризовувати.
Проблема полягає в нашому обмеженому сприйнятті Бога. Бажаючи осмислити Його й достосовуючи до свого сприйняття, ми тим самим замикаємо Його у рамки власної уяви. Утім Бог більший ніж того можуть сягнути безмежні думки.

Василій Великий про Божу велич.
Отбрось от себя мысли, не соответствующие величию Бога. Бог не имеет очертаний (ασχηματιστος), Он прост (απλους). Не фантазируй насчет Его строения; не преуменьшай на иудейский манер Того, Кто велик; не замыкай Бога в свои телесные представления; не ограничивай Его мерой своего ума. Он неограничен в Своем могуществе. Подумай о чем-нибудь великом, прибавь к этому большее по сравнению с тем, о чем ты подумал, а к этому — еще более великое и убедись, что в своих рассуждениях (мудрствованиях) ты никогда не достигнешь того, что бесконечно. Не пытайся представить. Его внешние очертания (αχημα) — Бог познается в могуществе, природа Его проста, величие неизмеримо. Он присутствует везде и над всем избыточествует; Он неосязаем, невидим. Он — то, что ускользает от восприятия твоего разума; Он не ограничен величиной, не имеет (досл.: не охвачен) внешних очертаний, не соразмерен никакой силе, не связан временем, не заключен ни в какие границы. К Богу не приложимо то, что приложимо к нам. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html

початківець написав:
і взагалі,як розуміти:"Бог є Дух...
В такому ж самому сенсі, як Бог Є Син.
Божа сутність духовна нЕфізична, бо така Його воля у котрій Він Себе й виЯВляє. Що воно є оте духовне, емпірично дослідити ніяк не можливо, бо воно виходть за межі фізичних законів, але за вірою саме до такого духовного стану долучаємося 2-е Кор. 5:6,7. Як каже Апостол щоб ними ви стали учасниками Божої Істоти (2-е Петра 1:4).
Можна сказати, що людина створена на образ Сина й подобу Духа. Через первородний гріх людина втратила духовну подобу, але образ збережений.

КАТЕХИЗМ
359 ... Другий Адам умістив свій образ у першому, коли його створив. .. http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
704 «Що ж до людини, то Він Сам утворив її власними руками [тобто Сином і Духом Святим] (...) і витиснув на сформованому тілі Свою власну форму - так, щоб навіть видиме мало Божий образ» (Св. Іриней Ліонський, Пояснення апостольської проповіді, 11.).
705 Спотворена гріхом і смертю, людина залишається «образом Божим», образом Сина, хоч «позбавлена слави Божої» (Рим. 3,23), позбавлена «подоби». Обітниця, дана Авраамові, починає ікономію спасіння, наприкінці якої Сам Син прийме «образ» (Пор. Ів. 1, 14;Флп. 2 7) і відновить його у «подібності» до Отця, повертаючи йому Славу, «животворного» Духа.http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Протестант [ 27 травня 2011, 17:16 ]  Re: Війна в очах Бога

початківець написав:
питання для всі християн: Яка позиція християнина на війні і взагалі яке відношення Бога до війни?

Як п’ятидесятник - п’ятидесятнику, яке відношення має це запитання до цієї теми? :???: Вам по цьому питанню сюди viewtopic.php?t=994

Протестант [ 27 травня 2011, 17:21 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

початківець написав:
Давайте розберемось в елементарних "дитячих" істинах,а саме: яку характеристику можна дати для Бога? Він- Вічний,Нестворений,Творець,Всезнаючий,Всюдиприсутній,Всебачучий,Всемогутній і т.д. Всі згідні? Амінь. Чи має людина або ж якесь Боже твориво таку характеристику? Ні.

Якщо ви розділи нестворений і вічний, то людина завжди буде жити вічно. Інших атрибутів у людина напевно ніколи не буде.

Michail [ 30 травня 2011, 17:25 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Протестант написав:
початківець написав:
Давайте розберемось в елементарних "дитячих" істинах,а саме: яку характеристику можна дати для Бога? Він- Вічний,Нестворений,Творець,Всезнаючий,Всюдиприсутній,Всебачучий,Всемогутній і т.д. Всі згідні? Амінь. Чи має людина або ж якесь Боже твориво таку характеристику? Ні.

Якщо ви розділи нестворений і вічний, то людина завжди буде жити вічно. Інших атрибутів у людина напевно ніколи не буде.


А такий атрибут: воскресша людина безмертна в Бозі?

Протестант [ 30 травня 2011, 20:11 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Michail написав:
А такий атрибут: воскресша людина безмертна в Бозі?

Спробуй це назвати одним словом :?

Yur [ 30 травня 2011, 21:54 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Протестант написав:
Michail написав:
А такий атрибут: воскресша людина безмертна в Бозі?
Спробуй це назвати одним словом :?
От і не треба боятися, а називати речі своїми іменами.
Через них даровані нам цінні та великі обітниці, щоб ними ви стали учасниками Божої Істоти, утікаючи від пожадливого світового тління. (2-е Петра 1:4)

Звідсіля й зрозумілішими стають слова з КАТЕХИЗМУ:
460 ... «Син Божий став людиною, щоб ми стали Богом» (Св. Атанасій, Про втілення Бога-Слова, 54, 3.) http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Братик [ 31 травня 2011, 04:23 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Michail написав:
Протестант написав:
початківець написав:
Давайте розберемось в елементарних "дитячих" істинах,а саме: яку характеристику можна дати для Бога? Він- Вічний,Нестворений,Творець,Всезнаючий,Всюдиприсутній,Всебачучий,Всемогутній і т.д. Всі згідні? Амінь. Чи має людина або ж якесь Боже твориво таку характеристику? Ні.

Якщо ви розділи нестворений і вічний, то людина завжди буде жити вічно. Інших атрибутів у людина напевно ніколи не буде.


А такий атрибут: воскресша людина безмертна в Бозі?

Якщо людина взагалі безсмертна, то чому вона такою не має бути з Богом?

Братик [ 31 травня 2011, 04:24 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Питання до тих, хто в танку: чоловік і жінка - це одна плоть?

Michail [ 31 травня 2011, 09:54 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Братик написав:
Michail написав:
Протестант написав:
початківець написав:
Давайте розберемось в елементарних "дитячих" істинах,а саме: яку характеристику можна дати для Бога? Він- Вічний,Нестворений,Творець,Всезнаючий,Всюдиприсутній,Всебачучий,Всемогутній і т.д. Всі згідні? Амінь. Чи має людина або ж якесь Боже твориво таку характеристику? Ні.

Якщо ви розділи нестворений і вічний, то людина завжди буде жити вічно. Інших атрибутів у людина напевно ніколи не буде.


А такий атрибут: воскресша людина безмертна в Бозі?

Якщо людина взагалі безсмертна, то чому вона такою не має бути з Богом?


Без Бога безсмертна людина навіть після воскресіння - мертва (в пеклі чи в огненному озері)..., бо то не життя. Жива лише в Бозі.

Michail [ 31 травня 2011, 09:54 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Братик написав:
Питання до тих, хто в танку: чоловік і жінка - це одна плоть?

В Таїнстві подружжя - так.

Сонячник [ 31 травня 2011, 12:22 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Протестант написав:
Якщо ви розділи нестворений і вічний, то людина завжди буде жити вічно. Інших атрибутів у людина напевно ніколи не буде.
Але ж людина має початок. Бог же не має початку.

Також і Христос не має початку, бо Сам є Початком всього, і Ним сотворено все видиме і невидиме.
Христос, прийшовши до нас у людському тілі, став образом Невидимого Бога. (Кол.1:15)
І лише вірою наслідуючи Христа у тілі (видимого образу Божого), ми приходимо до Невидимого Бога Отця.

Протестант [ 31 травня 2011, 12:22 ]  Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий

Michail написав:
Братик написав:
Питання до тих, хто в танку: чоловік і жінка - це одна плоть?

В Таїнстві подружжя - так.

Щось не зрозумів до кінця питання. То в "танку" ті хто стверджує що це одна плоть, чи ті хто не стверджує це? :(

А так я підтримую Michail.

Сторінка 24 з 39 Часовий пояс UTC + 2 годин