Джерело https://jerelo.info/forum/ |
|
Бог: Отець, Син, Дух Святий https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=923 |
Сторінка 28 з 39 |
Yur | [ 27 червня 2011, 00:56 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
sss написав: Чому ж вкотре зводите наклеп на мене.Я констатую факт вашого заперечення того що подав шанований професор,а саме відсутність вставки з 1Ів5:7,яка відчутно позбавляє вас важливого доводу тройці. Це у ваших фантазіях, пане sss Нічого того, що подав шанований професор, я не заперечую. Ваші ж висновки про Трійцю суперчать висновкам того ж професора Хоменка, котрий Трійцю не заперечував sss написав: Yur написав: Професора Хоменка католика, того хто визнавав Святу Трійцю , ніхто під ноги не кидає. Та я власне і не перечу тому що він визнавав тройцю.Я веду мову про те що ви неодноразово заперечуєте те що висвітлював католик пан Хоменко.sss написав: Таким чином ви виявляєте що для вас його позиція стосовно 1ів5:7 є ніщо.Як це можна назвати по іншому,хіба не кидаєте під ноги його багаторічну працю??Постійно пробуєте увильнути від сутті питання говорячи що позиція церкви стосовно слів з1Ів5:7 інша та що Хоменко був сторонником тройці.Я ж не про це знову ж таки веду мову а власне про його переклад слів з1Ів5:7.Чи є він достовірним??Чи позиція Хоменка стосовно цього місця є суто його суб’єктивним поглядом ??Чи до цього причетні і інші церковні діячі і таким чином сама католицька церква?? Зрозуміло мабуть що так.Тож якщо ви з Підгорецьких,то я можу зрозуміти вашу позицію стосовно цього.То все ж відкрийтесь,чи маєте ви якесь відношення до Підгорецьких??? Можете відкрити нову тему про позицію Хоменка й про Підгрецьких, якщо це для вас цікаво. Фактом залишається те, що Хоменко Трійцю не заперечував, ви ж СЄ, заперечуєте. sss написав: Yur написав: Стосовно чи є безсторонніми філологи, по-крайній мірі у них немає розбіжностей в трактуванні етимології слова ЛОНО. У чому й можна пересвідчитися на нетівських сторінках. це ж чудово що нема розбіжностей.Проте ви самі визнали що значення цього слова є різне в залежності в якому контексті воно вживається.Хіба ні??То чому ж ви одразу пристали до отого одного значення утроби породіллі. Бог же не породілля.У Святому Письмі Він себе часто виявляє пастирем.Тому я взяв значення слова «лоно» яке вживається вконтесті цього прикладу.Звісно що,таким чином ви потрапили в глухий кут,тому й почали вдаватись до філологів та інших значень цього слова.Але при цьому ви шановний забули про контекст.Лише відсутність щирості та чесності призводить до таких дій.Отож ви нещирий та нечесний співбесідник.Чи я помиляюсь??sss написав: Yur написав: Так не про душі мова а про саме лоно, що є отим притулком. Я ж не заперечую, що значення слова лоно доволі обширне, навпаки кажу, що вузько берете. Тому й навів посилання на словники й на Писання. Ви ж намагаєтесь довести, що слово лоно не містить у собі внутрішнього РОДного змісту. Не підходить вам цитата Плач Єремії 2:12, де згадується материнське лоно, маємо й інші де говориться про лоно жінки, як ознаку особисту внутрішню. У того ж Хоменка Знову нова цитата.Навіщо ж ви подавали першу,коли вона не підкреслює того значення утроби породіллі,адже душу туди не виливають?? Щодо Чисел,то очевидно що контекст вказує на те що тут лоном жінки є її утроба,але ж Бог не є жінкою і ніколи себе не прирівнює до жінки.Тож непіддавайтесь отій недобрій звичці не зважати на контекст.А як дасть їй води напитись, то, коли вона осквернила себе і спроневірилася своєму чоловікові, то станеться, що вода прокляття увійде в неї у всій своїй гіркоті, і опухне живіт у неї, і зів'яне лоно в неї, і стане вона проклята серед своїх людей. (Числа 5:27) А образ жінки присутній у Бога, на образ й подобу Кого людина сотворена (Бут.1:27) Для цікавости, ось як сказано про це в КАТЕХИЗМІ: 370 Бог у жодному разі не є образом людини. Він не є чоловіком ані жінкою. Бог є чистим Духом, у Якому немає місця для різниці статей. Але «досконалості» чоловіка і жінки віддзеркалюють щось Із безконечної досконалості Бога: такими є досконалості матері (Пор. Іс. 49, 14-15; 66, 13; Пс. 131, 2-3.) та досконалості батька й жениха (Пор. Осія 11, 1-4; Єр. З, 4-19.). |
початківець | [ 27 червня 2011, 12:10 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
sss написав: Он вже й Початківцеві нічого написати у відповідь . Я не бачу потреби щось знову писати. Адже, вище я навів місця, які свідчать про Ісуса як Господа. Якщо вам хочеться переконати мене в протилежному, то за це я вам щиро вдячний! Бо чим більше задумуюсь над цим питанням, тим більше розумію, що ІСУС ХРИСТОС - ГОСПОДЬ I БОГ! Тому я й далі буду Йому поклонятись, славлячи і величаючи Його ймення! Бо кожен, хто кладе надію на Нього не буде посоромлений, бо Він - камінь і скеля міцна! Якщо Писання переконає у зворотньому мене - визнаю вас правими. |
Протестант | [ 27 червня 2011, 12:25 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
початківець написав: Бо чим більше задумуюсь над цим питанням, тим більше розумію, що ІСУС ХРИСТОС - ГОСПОДЬ I БОГ! До речі, я теж уже так не раз писав йому. |
sss | [ 03 липня 2011, 15:49 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Yur написав: sss написав: Чому ж вкотре зводите наклеп на мене.Я констатую факт вашого заперечення того що подав шанований професор,а саме відсутність вставки з 1Ів5:7,яка відчутно позбавляє вас важливого доводу тройці. Це у ваших фантазіях, пане sss Нічого того, що подав шанований професор, я не заперечую. Ваші ж висновки про Трійцю суперчать висновкам того ж професора Хоменка, котрий Трійцю не заперечував .sss написав: Yur написав: Професора Хоменка католика, того хто визнавав Святу Трійцю , ніхто під ноги не кидає. Та я власне і не перечу тому що він визнавав тройцю.Я веду мову про те що ви неодноразово заперечуєте те що висвітлював католик пан Хоменко.Цитата: Вкотре вигадуєте, нічого того, що висвітлює Хоменко, я не заперечую. . Ну щож,давайте ще раз для одновірців повторіть—Чи містяться насправді слова про тройцю у 1ів5:7???sss написав: Таким чином ви виявляєте що для вас його позиція стосовно 1ів5:7 є ніщо.Як це можна назвати по іншому,хіба не кидаєте під ноги його багаторічну працю??Постійно пробуєте увильнути від сутті питання говорячи що позиція церкви стосовно слів з1Ів5:7 інша та що Хоменко був сторонником тройці.Я ж не про це знову ж таки веду мову а власне про його переклад слів з1Ів5:7.Чи є він достовірним??Чи позиція Хоменка стосовно цього місця є суто його суб’єктивним поглядом ??Чи до цього причетні і інші церковні діячі і таким чином сама католицька церква?? Зрозуміло мабуть що так.Тож якщо ви з Підгорецьких,то я можу зрозуміти вашу позицію стосовно цього.То все ж відкрийтесь,чи маєте ви якесь відношення до Підгорецьких??? .Цитата: Можете відкрити нову тему про позицію Хоменка й про Підгрецьких, якщо це для вас цікаво. Фактом залишається те, що Хоменко Трійцю не заперечував, ви ж СЄ, заперечуєте. . Черговий туман.Хоменко не заперечував тройцю,а власне те що вставка в 1Ів5:7,не є від Бога,тому то й не помістив її у своєму перекладі.Не клейте дурня.А щодо вашої приналежності до Прідгорецьких,яку ви так шляхетно приховуєте,то вона стає все яснішою.Думаю цікавою буде тема про це.sss написав: Yur написав: Стосовно чи є безсторонніми філологи, по-крайній мірі у них немає розбіжностей в трактуванні етимології слова ЛОНО. У чому й можна пересвідчитися на нетівських сторінках. це ж чудово що нема розбіжностей.Проте ви самі визнали що значення цього слова є різне в залежності в якому контексті воно вживається.Хіба ні??То чому ж ви одразу пристали до отого одного значення утроби породіллі. Бог же не породілля.У Святому Письмі Він себе часто виявляє пастирем.Тому я взяв значення слова «лоно» яке вживається вконтесті цього прикладу.Звісно що,таким чином ви потрапили в глухий кут,тому й почали вдаватись до філологів та інших значень цього слова.Але при цьому ви шановний забули про контекст.Лише відсутність щирості та чесності призводить до таких дій.Отож ви нещирий та нечесний співбесідник.Чи я помиляюсь??Цитата: Можливо помиляєтесь, а скоріше всього, як це притамане СЄ, лукавите від неспроможности щось протиставити опоненту. Значення лоно як утроби взяте тому, що стоїть воно в контексті Сина, ОднонаРОДженого від Отця. НаРОДжуються аж ніяк нене зі сторони. . Щодо сина, то він пов'язаний не лише з утробою,а й з місцем коло грудей матері.Щодо народження,то не сказанно що він народився з Божого лона,а перебував у Божому лоні,так само як народжений перебуває коло грудей матері,в затишному та безпечному місці.Ну й щодо однородженного,то це вказує лише на його безпосередне та єдине походження(зявлення) від Бога.Ну й повинні розуміти що це відбувалось не так як у людини,бо Бог не людина і не жінка. Повторюю вкотре,для Бога що народити і що створити це одне і те саме.Аргументую-Син «роджений перш усякого сотворіння» а також «початок Божого сотворіння(тобто також створіння але найперше».Те саме і щодо мудрості згідно з Пр8:22-26(Хом).Вона чи то народженна чи то сотворена на початку.Хіба ні?Я не зустрічав ваших заперечень щодо цього.Чому ж ви і далі використовуєте цю буцім зачіпку??sss написав: Yur написав: Так не про душі мова а про саме лоно, що є отим притулком. Я ж не заперечую, що значення слова лоно доволі обширне, навпаки кажу, що вузько берете. Тому й навів посилання на словники й на Писання. Ви ж намагаєтесь довести, що слово лоно не містить у собі внутрішнього РОДного змісту. Не підходить вам цитата Плач Єремії 2:12, де згадується материнське лоно, маємо й інші де говориться про лоно жінки, як ознаку особисту внутрішню. У того ж Хоменка А як дасть їй води напитись, то, коли вона осквернила себе і спроневірилася своєму чоловікові, то станеться, що вода прокляття увійде в неї у всій своїй гіркоті, і опухне живіт у неї, і зів'яне лоно в неї, і стане вона проклята серед своїх людей. (Числа 5:27) Знову нова цитата.Навіщо ж ви подавали першу,коли вона не підкреслює того значення утроби породіллі,адже душу туди не виливають?? Щодо Чисел,то очевидно що контекст вказує на те що тут лоном жінки є її утроба,але ж Бог не є жінкою і ніколи себе не прирівнює до жінки.Тож непіддавайтесь отій недобрій звичці не зважати на контекст.Цитата: Вирішальним є не те, що Бог не є жінкою, а те, що від Бога народжений.А образ жінки присутній у Бога, на образ й подобу Кого людина сотворена (Бут.1:27) . Від Бога також є народженна мудрість(Пр8:22Хом)То хіба це вказує на те що вона є Богом,подібно як народжений Син??А щодо обазу жінки яка присутня у Бога,то ви ж розумієте що вона внутрішня духовна,розумова,а не фізична,більш того не статева.Чи не так??.
|
sss | [ 03 липня 2011, 15:53 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
початківець написав: sss написав: Он вже Початківцеві нічого написати у відповідь . Я не бачу потреби щось знову писати. Адже, вище я навів місця, які свідчать про Ісуса як Господа. .Цитата: Якщо вам хочеться переконати мене в протилежному, то за це я вам щиро вдячний! Бо чим більше задумуюсь над цим питанням, тим більше розумію, що ІСУС ХРИСТОС - ГОСПОДЬ I БОГ! . Бо вам просто так хочеться,чи на те є якісь беззаперечні підстави?? .Цитата: Тому я й далі буду Йому поклонятись, славлячи і величаючи Його ймення! Бо кожен, хто кладе надію на Нього не буде посоромлений, бо Він - камінь і скеля міцна! Якщо Писання переконає у зворотньому мене - визнаю вас правими. Звісно звісно,то ваша справа.Я вам не бороню.Головне щоб це було для вашої вічної користі.Ну й помітно що такі ваші бажання не сприятимуть цьому.Ну й те що Ісус камінь та скеля міцна,аж ніяк не вказує на те що він є Богом.адже Бог це ваш Отець.Чи не так??А Ісус це не Отець,а син.то які підстави ви маєте вважати його Богом??Надієтесь на Ісуса?Чудово.Проте не забувайте ще й його слухатись.А він чітко висловився-«Правдиві поклонники вклонятися будуть Отцеві(зауважте не Синові чи св. дух) в дусі та вправді,бо Отець(знову не Син чи св. дух) прагне собі таких поклонників.».То чому ж ви поклоняєтесь тройці(трьом),а не одному Отцеві й Богові,який таким же є для Ісуса??Чому-у-у-у))) ??Початківце.Підкріпи свою та одновірців віру та дай відповідь
|
sss | [ 03 липня 2011, 15:55 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Протестант написав: початківець написав: Бо чим більше задумуюсь над цим питанням, тим більше розумію, що ІСУС ХРИСТОС - ГОСПОДЬ I БОГ! До речі, я теж уже так не раз писав йому. |
початківець | [ 03 липня 2011, 17:13 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
sss написав: А я їх неодноразово спростував.Більш того поставив вам для роздумів запитання,відповідь на які допоможе вам подивитись на Ісуса по іншому.Ну а те що ви їх уникаєте вказує на вашу нещирість.Чи не так? Не так. Я так не вважаю. Вибачте, але ваші спростовування на основі власних переконань надто вбогі, щоб на них спиратись. Бо я чомусь в Писанні по іншому бачу: 43. І звідкіля мені це, що до мене прийшла мати мого Господа? (Лк.1) О, Єлисавета також була нещирою та лукавою, бо вона подібно до нас, християн, назвала Христа своїм Господом. Чи як, пане 3s?! 11. Бо сьогодні в Давидовім місті народився для вас Спаситель, Який є Христос Господь. (Лк.2) Ангол, по вашому, також говорив єресь, бо звістив пастухам про Ісуса-Господа. Чи як, пане 3s?! 39. Вернися до дому свого, і розповіж, які речі великі вчинив тобі Бог! І той пішов, і по цілому місту звістив, які речі великі для нього Ісус учинив! (Лк.8) Я думаєте, Христос докорив би цьому біснуватому в минулому чоловікові, який свідчив, що його уздоровив Христос? Хоч Христос сказав чуть-чуть по іншому. О, іще. Як думаєте, фарисеї були праві, коли казали, що владу прощати має лиш один Бог? Надіюсь на вашу щирість та відвертість! Дякую! |
Yur | [ 03 липня 2011, 19:35 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
sss написав: пане Юрію,як ви можете отак спокійно пускати брехню в живі очі.Хіба ваш Господь Бог вчит такого??Хіба ви не заперечили переклад Хом 1Ів5:7,говорячи що там насправді містяться слова про тройцю,яких чомусь Хоменко не помістив у своєму перекладі??Так чи ні??Давайте переконаймось ще раз у цьому. Не думаю, що на цьому форумі проходить "лапайте злодія". Факт залишається фактом, шо вкотре вляпалися, в даному випадку з Хоменком, приписуючи йому власні вигадки про неіснування Трійці. Як і про якісь мої заперечення Хоменку вигадуєте. Який резон мені аперечувати людині котра визнає Святу Трійцю. От вам, свідкам, заперечую й вказую на ваш обман.sss написав: Yur написав: Вкотре вигадуєте, нічого того, що висвітлює Хоменко, я не заперечую. Ну щож,давайте ще раз для одновірців повторіть—Чи містяться насправді слова про тройцю у 1ів5:7???Це ви, свідки, робите свої нічим не обгрунтовані висновки, й намагаєтесь їх приписати Хоменку. Гадаю ви погодитесь, що католик професор Хоменко розумів що перекладав, як і те що, в його розумінні Бог Триєдиний. Такою є його позиція. Вам же свідкам й залишається, що виставляти себе на посміховисько. sss написав: Таким чином ви виявляєте що для вас його позиція стосовно 1ів5:7 є ніщо.Як це можна назвати по іншому,хіба не кидаєте під ноги його багаторічну працю??Постійно пробуєте увильнути від сутті питання говорячи що позиція церкви стосовно слів з1Ів5:7 інша та що Хоменко був сторонником тройці.Я ж не про це знову ж таки веду мову а власне про його переклад слів з1Ів5:7.Чи є він достовірним??Чи позиція Хоменка стосовно цього місця є суто його суб’єктивним поглядом ??Чи до цього причетні і інші церковні діячі і таким чином сама католицька церква?? Зрозуміло мабуть що так.Тож якщо ви з Підгорецьких,то я можу зрозуміти вашу позицію стосовно цього.То все ж відкрийтесь,чи маєте ви якесь відношення до Підгорецьких??? Читайте вище відповіді, вчіться мислити й викладати власні думки, й не розраховуйте на балабольство sss написав: Yur написав: Можете відкрити нову тему про позицію Хоменка й про Підгрецьких, якщо це для вас цікаво. Фактом залишається те, що Хоменко Трійцю не заперечував, ви ж СЄ, заперечуєте. . Черговий туман.Хоменко не заперечував тройцю,а власне те що вставка в 1Ів5:7,не є від Бога,тому то й не помістив її у своєму перекладі.Не клейте дурня.А щодо вашої приналежності до Прідгорецьких,яку ви так шляхетно приховуєте,то вона стає все яснішою.Думаю цікавою буде тема про це.Стосовно моєї приналежності до підгорецьких, краще розкажіть про вашу до голубицьких sss написав: Щодо сина, то він пов'язаний не лише з утробою,а й з місцем коло грудей матері.Щодо народження,то не сказанно що він народився з Божого лона,а перебував у Божому лоні,так само як народжений перебуває коло грудей матері,в затишному та безпечному місці.Ну й щодо однородженного,то це вказує лише на його безпосередне та єдине походження(зявлення) від Бога.Ну й повинні розуміти що це відбувалось не так як у людини,бо Бог не людина і не жінка. Повторюю вкотре,для Бога що народити і що створити це одне і те саме.Аргументую-Син «роджений перш усякого сотворіння» а також «початок Божого сотворіння(тобто також створіння але найперше». Не вигадуйте, аргументи якраз вказують на зворотнє; ніде не сказано що твориво є роджене, саме про Сина сказано роджений, Того Хто і Є Початком усього сотвореного і його Кінцем.sss написав: Те саме і щодо мудрості згідно з Пр8:22-26(Хом).Вона чи то народженна чи то сотворена на початку.Хіба ні?Я не зустрічав ваших заперечень щодо цього.Чому ж ви і далі використовуєте цю буцім зачіпку?? Пане sss, звичайно можна заговорити й це питання. Утім кожен розуміє, й ваші одовірці в тому числі, що ЛОНО в контексті народження не може бути ніякою пазухою, а є утробою -- внутрішньою сутністю, що й вказує на єдиносущність Отця і Сина.Тим паче, якщо не було НІЧОГО окрім Бога, то звідкіля взялася ота пазуха, що означає наявність одягу? Тому коли вже й говорити про якийсь одяг/пазуху, то як приналежність Божій сутності, й тоді справді уже немає значення утроба чи пазуха, бо не є зі сторони, а є Божою сутністю. sss написав: Yur написав: Вирішальним є не те, що Бог не є жінкою, а те, що від Бога народжений.А образ жінки присутній у Бога, на образ й подобу Кого людина сотворена (Бут.1:27) . Від Бога також є народженна мудрість(Пр8:22Хом)То хіба це вказує на те що вона є Богом,подібно як народжений Син??А щодо обазу жінки яка присутня у Бога,то ви ж розумієте що вона внутрішня духовна,розумова,а не фізична,більш того не статева.Чи не так??. |
Defens | [ 04 липня 2011, 03:02 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
sss написав: Defens написав: sss написав: Сонячник написав: Братик написав: В танку ті, хто не може зрозуміти суть триєдинства. Подружжя - чудовий земний приклад двоєдинства. Подружжя - це трошки інший приклад. Подружжя - це приклад єдинства Церкви Христової з Богом.Бог же Один, але в трьох іпостасях - як три сутності в одній особі. Тут більше підходить приклад людини: тіло, душа і дух. Христос не є окремою від Отця особою, але Він став видимим для людини образом Божим, щоб ми могли наслідувати Його життя. Дійсно, без висоти чи ширини простір не буде простором. Правильно, але цим ви підтвердили що Отець без Сина чи Духа Святого не буде Богом. Все вірно, дякую за логічну підказку про підтвердження Трійці. Як видно аналогія із простором дуже точна. Ще раз дякую. Аналогії не є доказом, а прикладом, який допомагає зрозуміти істину. Ісус теж використовував аналогії в притчах. Тому прошу не лукавити. |
Marius (Mak) | [ 09 липня 2011, 10:40 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
sss написав: Братик написав: ссс, ти не уважно прочитав мій пост, або свідомо лукавиш, перекручуючи його зміст. Я не заперечую, що чоловік - голова дружині, а Бог Отець - голова Сину. Я лиш сказав, що для дитини, мати і батько на одному рівні, обоє вони для дитини є богом. Вищість чоловіка має відношення лише для жінки, яка повинна слухатись чоловіка. Але для дитини обоє є рівні. Так само і для нас, що Син, що Отець на одному рівні, бо обоє - Одне (для нас). Як це неуважно.Ти й знову повторюєш –«Дитина в рівній мірі повинна слухатися як батька, так і маму».Тому я змушений і цього разу тебе заперечити.Дитина в християнській сімї повинна слухатись більше батька,адже він є головою родини.Скажімо коли мати говорить дитині одне ,а батько інше.Як одне так і інше не суперечить Писанню.Кого повинна послухатись дитина??Якого «бога»??Ну й те що Бог говорив про одне тіло,не вказує на одну сутність яка зявилась у чоловіка і жінки.Мова йшла про шлюб,сімейне обєднання двох людей у одну сімю.У вашої ж тройці начебто характер інший.Ні двох ні трьох Богів немає.Ніякого обєднання трьох Богів теж немає.Є,як кажуть ваші, один Бог який постає в трьох різних іпостасях,виявах.Може виявлятись яко Отець,яко Син або ж яко Дух Св в залежності до ситуацій та потребностей.Подібно як одна людина може бути дома батьком,на роботі вчителем ,а в армії військовим тощо.Тож не баламутьте голову людям з такими інтерпретаціями.Оприділіться ким є тройця-одним у трьох виявах чи три об’єднані в одне. |
Marius (Mak) | [ 09 липня 2011, 10:49 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
ми всі люди на ціі землі не можим зрозуміти до кінця ні Бога ні Його Триєдинство... як казав і Мартин Лютер:,, якщо ми спробуем до кінця зрозуміти нашим розумом Триєдинство то можна втратити розум, а якщо ми не повірим в це то можна втратити спасіня.'' я не теолог але читаючи святе писаня я розумію що нам не все дано зрозуміти тому інколи треба просто ВІРИТИ чому люди вважають себе такими розумними що дуають що можуть помістити Бога в своій голові люди не шукають як виконувати Божі заповіді а хочуть показати своє знання як можна повірити людині яка їде проти Слова Божого кажучи що Бог не триєди всього лише тому що він цого не розуміе |
Marius (Mak) | [ 09 липня 2011, 11:39 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
цікаво про тих людей що вірять тільки в те що можуть зрозуміти своєю головою що для вас віра???? |
Marius (Mak) | [ 09 липня 2011, 12:00 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Братик ти написав що неможна прирівнювати живого Бого до Чогось мертвого це правильно але як ти хочеш живого Бога який є вищий за все зрозуміти своім розумом невже ти думаеш шо Бог настільки простий що ти його можеш зрозуміти??? в Біблії пише Бог про те місце яне він для на прихотував що воно настільки красиве що ми ще такого небачили і навіть не чули отож якщо ми не може собі уявити навіть те що Бог для нас створив (значить є щось більше ніж ми бачим, чуем, знаем) тим Більше ми не зможем зрозуміти до кінця Того хто створив те місце. а ще я так думаю що Бог не дав нам до кінця зрозуміти Його навіть більше того ми навіть не бачели Його |
Verum | [ 09 липня 2011, 22:06 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Все, що я тут прочитав, схиляє мене до думки, що sss усе логічно доводить, а переважна більшість просто виляє хвостами..... Не врахуєте це за образу, це моя особиста думка. |
початківець | [ 10 липня 2011, 07:28 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Verum написав: Все, що я тут прочитав, .схиляє мене до думки, що sss усе логічно доводить, а переважна більшість просто виляє хвостами..... Не врахуєте це за образу, це моя особиста думка. так-так! Справа в тому, що дійсно 3s все доводить на основі своєї логіки. Всі інші стараються доводити на основі Письма. Тому й получаються такі розбіжності. |
Сторінка 28 з 39 | Часовий пояс UTC + 2 годин |