Джерело https://jerelo.info/forum/ |
|
Чи є діва Марія матір’ю Божою? https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=509 |
Сторінка 31 з 48 |
Протестант | [ 08 грудня 2010, 16:23 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Michail написав: Все рівно, Христос помер за гріхи усіх людей. Те, що Ви перецитували, не змінило суті (Ви лише показали механізм суду). Спасенні є і з Старозавітніх. Це я хотів сказати. Я так зрозумів, ви стверджуєте що Христос спас людей хресною смертю тих які жили до Нього, так? Цитата: Цитата: Але тема йшла про Марію, то як Ісус міг відкупити якщо ще був не помер. Виходить спочатку очистив, а потім помер, якось взагалі не клеїться. А оскільки Хрестом відкупив людей, які жили до Нього,[/quote] Але Марія ще жила, була не вмерла. Якщо за тих хто умерли то зрозуміло, то за тих які жили під час земного життя Ісуса не зрозуміло. Получається Христос на перед простив, освятив. Це не думки Писання, я так у Писанню не зустрічаю. Цитата: Чи Ви читали, що Він зійшов у ад і проповідува ще й духам тих, що були до Потопу? Оце і вказує, що Христос Вічний і Вселенський. Як я до цього дійшов? Все в Біблії. Та все вірно, але Марія в аду не була, вона жила земним життям. Тільки чи ви знаєте що Христос спустився у лоно Авраама. Бо шеол був поділений на дві половини. Michail написав: І ще, будь ласка, дайте можливість відповісти Юрі, а том він промине мої пости, а там дуже доречні зауваження до нього. Тоді запишіть мене у чергу, відповісте Юрові, тоді якщо удостоюся і мені. |
Протестант | [ 08 грудня 2010, 16:27 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Сонячник написав: Протестант написав: Michail написав: Людина, яка родила Богочоловіка, не може бути нижчою за ангелів. Ваша думка логічна, але не підтверджена Писанням. То ж якщо Бог дає владу святим (Нареченій Христовій) судити падших анголів, то таки святі не можуть бути нижчими за ангелів - слуг Божих, думаю. Щось я до кінця не зрозумів думки. Оскільки мова йде за Марію, то ти хочеш сказати Марія і святі на одному рівні? |
Michail | [ 08 грудня 2010, 16:36 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Протестант написав: Сонячник написав: Протестант написав: Michail написав: Людина, яка родила Богочоловіка, не може бути нижчою за ангелів. Ваша думка логічна, але не підтверджена Писанням. То ж якщо Бог дає владу святим (Нареченій Христовій) судити падших анголів, то таки святі не можуть бути нижчими за ангелів - слуг Божих, думаю. Щось я до кінця не зрозумів думки. Оскільки мова йде за Марію, то ти хочеш сказати Марія і святі на одному рівні? Марія тим вища від усіх інших свторінь, що народила Ісуса Христа - Богочоловіка. Тому як мати Його в тілі - тілом, так мати Містичного Тіла Христового - духовно. Це таїнство. І його Вам не розяснить ні Юра ні найвищий теолог. |
Michail | [ 08 грудня 2010, 16:46 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Протестант написав: Michail написав: Все рівно, Христос помер за гріхи усіх людей. Те, що Ви перецитували, не змінило суті (Ви лише показали механізм суду). Спасенні є і з Старозавітніх. Це я хотів сказати. Я так зрозумів, ви стверджуєте що Христос спас людей хресною смертю тих які жили до Нього, так? Цитата: Цитата: Але тема йшла про Марію, то як Ісус міг відкупити якщо ще був не помер. Виходить спочатку очистив, а потім помер, якось взагалі не клеїться. А оскільки Хрестом відкупив людей, які жили до Нього, Але Марія ще жила, була не вмерла. Якщо за тих хто умерли то зрозуміло, то за тих які жили під час земного життя Ісуса не зрозуміло. Получається Христос на перед простив, освятив. Це не думки Писання, я так у Писанню не зустрічаю. Цитата: Чи Ви читали, що Він зійшов у ад і проповідува ще й духам тих, що були до Потопу? Оце і вказує, що Христос Вічний і Вселенський. Як я до цього дійшов? Все в Біблії. Та все вірно, але Марія в аду не була, вона жила земним життям. Тільки чи ви знаєте що Христос спустився у лоно Авраама. Бо шеол був поділений на дві половини. Ну Ви загнули... Йому не треба було проповідувати Марії наперед. Ті, що померли, вже не мали народитись тут і тому їм пторібна була проповідь... У Марії ж усе було впереді. Вона Його перша учениця. Чітко і ясно. Все, біжу додому. Чекаю відповідей завтра. |
Протестант | [ 08 грудня 2010, 16:48 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Michail написав: так мати Містичного Тіла Христового - духовно. Михайло це не таїнство, це неправильне християнське вчення. Бо написано 1Кор.12:13 Бо ми всі одним Духом охрищені в тіло одне.От ви стверджуєте що Ісус відкупив Марію, а тепер стверджуєте що вона над Тілом Христовим. А Писання говорить що тих кого Христос відкупив знаходяться у Тілі, а не поза ним. Михайло, ви десь помиляєтеся. Michail написав: Це таїнство. І його Вам не розяснить ні Юра ні найвищий теолог. Михайло почитайте про тіло Христове 1Кор.12:12-31, там нічого не сказано що хтось є мати Тіла Христового. Получається вона вища за Христа. Бо Христос є Головою Тіла, тобто у Тілі. |
Протестант | [ 08 грудня 2010, 17:00 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Michail написав: Протестант написав: Michail написав: Все рівно, Христос помер за гріхи усіх людей. Те, що Ви перецитували, не змінило суті (Ви лише показали механізм суду). Спасенні є і з Старозавітніх. Це я хотів сказати. Я так зрозумів, ви стверджуєте що Христос спас людей хресною смертю тих які жили до Нього, так? Цитата: Цитата: Але тема йшла про Марію, то як Ісус міг відкупити якщо ще був не помер. Виходить спочатку очистив, а потім помер, якось взагалі не клеїться. А оскільки Хрестом відкупив людей, які жили до Нього, Але Марія ще жила, була не вмерла. Якщо за тих хто умерли то зрозуміло, то за тих які жили під час земного життя Ісуса не зрозуміло. Получається Христос на перед простив, освятив. Це не думки Писання, я так у Писанню не зустрічаю. Цитата: Чи Ви читали, що Він зійшов у ад і проповідува ще й духам тих, що були до Потопу? Оце і вказує, що Христос Вічний і Вселенський. Як я до цього дійшов? Все в Біблії. Та все вірно, але Марія в аду не була, вона жила земним життям. Тільки чи ви знаєте що Христос спустився у лоно Авраама. Бо шеол був поділений на дві половини. Ну Ви загнули... Михайло та нічого я не загнув, ще раз прочитайте що я написав. Або чіткіше напишіть що загнув. Цитата: Йому не треба було проповідувати Марії наперед. Ті, що померли, вже не мали народитись тут і тому їм пторібна була проповідь... Якщо ви мали на увазі проповідь І.Х. в лоні Авраама, то із цим погоджуюся. Цитата: У Марії ж усе було впереді. Вона Його перша учениця. Чітко і ясно. Правильно, але ви стверджуєте що її Христос освятив своєю смертю ще до своєї хресної смерті. То як це сталося. Якщо І.Х. був зійшов у шеол аж після своєї смерті. а Марія ще жила. Якщо говорите що вона Його перша учениця, то коли це сталося? Значить вона мала спочатку почути Його, бо що то за учень, якщо не чув свого вчителя, а вже став учнем. |
Michail | [ 08 грудня 2010, 17:09 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Для объективности можете сравнить с католическим подходом: http://www.alymov-spb.ru/3_dogmata.html "Православные обычно просто неверно понимают этот догмат, думая, что с точки зрения католиков Пресвятая Богородица и Дева Мария была зачата без отца, подобно Иисусу Христу. Между тем, догмат о Непорочном Зачатии означает лишь то, что Пресвятая Мария (зачатая, как все люди отцом и матерью) в самый момент Своего зачатия была избавлена от первородного греха особой благодатью сравнимой с благодатью Крещения (как бы изначально крещена) ради рождения от Неё Иисуса Христа. Ибо Христос не мог родиться от грешной женщины". Інакше не поясню, бо то таїнство. Якби все було можна пояснити... Марія почула Слово Боже при житті, але в Бога вічність. Він Є у всі моменти - є. Тому і може очистити її будь коли, у будь який час. Все, я пішов! Важливо те, що Христос помер за гріхи всіх у всіх часах... |
Сонячник | [ 08 грудня 2010, 17:26 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Michail написав: Протестант написав: Оскільки мова йде за Марію, то ти хочеш сказати Марія і святі на одному рівні? Марія тим вища від усіх інших створінь, що народила Ісуса Христа - Богочоловіка. Тому як мати Його в тілі - тілом, так мати Містичного Тіла Христового - духовно. |
Yur | [ 08 грудня 2010, 19:20 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Michail написав: Брате Юр, може я не так висловився, чи Ви неуважні.Про Христа я пишу - єдинородний. Повірте, пане Michail, що уже маю навики в подібного роду спілкуваннях. Єдинородність Сина не усвідомлюєте. Що й матимемо нагоду пересвідчитися, коли буде у вас бажання поговорити про це у відповідній гілці.Не путайте з єрессю адопціонізму )відносно Христа)... Про людей же спасенних пишу, що існує теологічний термін - всиновлення. Не настоюю, просто інформую. Ніякої каші в голові. Все чітко. Michail написав: Yur написав: Ісус теж з'явився в історії, як і усі вищезгадані люди, що осягнули Божественість. Різницю ми вже обговорили. Він реально вічно є в іманентній Трійці, як іпостась. Це відмінність від Створінь. Спілкувався з Отцем про створення всього.Я вже зробив висновки, якщо Ви їх не пропустили Michail написав: Якщо слово "божественність" не має на увазі божу природу, яка є у Сина, тобто не робить Марію і спасенних іпостасями, то можливо Ви правильно висловлюєтесь. Я просто такої інтерпретації не знаходив. Пєр де Шарден висловив поняття "божественная среда". Його ідеї були і вони відчуваються в катехизмі. Є над чим думати, в даному випадку над іпостасністю, котру не усвідомлюєте. Як зрештою більшість православних й очевидно ті семінаристи з якими спілкуєтесь й котрі так і не зможуть сюди прийти ..Так що є ще над чим думати. Триєдиність в даному випадкуі є іпостасність. Коли казати про чотири .. чи багатоєдиність, це уже не буде іпостасністю. Тобто ваші умовиводи нібито про недопустимість більшої кількости іпостаей, якраз і вказують на абсолютне нерозуміння даного предмету. Michail написав: Yur написав: Оте "паламівське обожествлення" й кламутить усю воду в УГКЦ. Але, гидка єресь не пройде. Ну-ну. Якщо Ви не розумієте, що в Христа дві природи ,а в нас одна і буде спасенна...Ось як Лоський про це каже: "Если Бог - природа, то все остальное - не природа; если же то, что не Бог, является природой, то Бог не природа, и даже Он не есть, если другие существа суть" [44]. http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава II. БОЖЕСТВЕННЫЙ МРАК Michail написав: Yur написав: Чого вам забули пояснити, так це що очищення Духом визволяє від сотвореності. Це можете теж сказати вашим семінаристам разом з викладачами. Обовязково передам такі слова! А Ви давайте цитату з офіційних документів, катехизму. Чітку.Хоча упевнений, що й у КАТЕХИЗМІ є підтвердження моїм словам. Обов'язково знайду, як і нищенаведене зі святителів Церкви. Michail написав: Ще не зустрічав, щоб Церква так висловилась. Ви ж інтерпретуєте. Тому й кажу, що це Ваша інтерпретація. Призначення людини не закінчується в сотвореному.Якщо Бог створив створіння, то воно завжди створіння порівняно з Богом. Коли ввійдуть в божественність, то все рівно будуть відрізнятись від іпостасей Божих. очищення Духом Святим звільняє від первородного гріха! Поэтому никак не следует думать, что мы по воскресении будем иметь такое тело, какое имел первый человек до грехопадения. И сказанное: Яков перстный, такови и перстнии, не следует понимать применительно к тому, что сделалось по совершении греха. Ибо не должно думать, что он, прежде нежели согрешил, имел духовное тело и что вследствие греха оно изменилось в душевное. Думать так значит мало обращать внимания на слова этого великого учителя, который говорит: Есть тело душевное и есть тело духовное; тако и писано есть: бысть первый человек Адам в душу живу (ст. 44, 45).Глава XXIII http://christianity.shu.ru/Texts/august ... vdei13.htm ............... Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html ............... [174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ Michail написав: Святий Дух, Який є «Господом Животворящим», післаний, аби освятити лоно Діви Марії і божественно його запліднити. Він чинить так, що Вона зачне одвічного Сина Отця у людській природі, взятій від її людської природи." Усе правильно. Неправильними, некатолицькими, антихристиянськими є ваші судження.А значить Ви сказали неправильно! Святий Дух очищує від первородного гріху й тим самим від сотвореності. Такою є людина есхатологічна. Духовна - неземна - несотворена. Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне. Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь. Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні. І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити. (1-е Кор. 15:46-49 Michail написав: Навіщо Богу очищувати від сотвореності, якщо Створив усе добрим? Бог же створив людину для Царства Небесного. І якби Адам і Єва не згрішили, то пройшли б такий же процес успіння, як Марія. (Нам ще й так пояснювали, хоч це теологічна гіпотеза, тому відкрито про це кажу) І я вам відкрито кажу, що не розумієте й єресі виносите.И виде Бог, яко добро (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html ................ 302 Сотворення має свої властивості й досконалість, але воно не вийшло з рук Творця завершеним. Воно створене «у дорозі» до остаточної досконалості, яку він ще має осягнути і до якої Бог його призначив.http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38 |
Yur | [ 08 грудня 2010, 19:49 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Michail написав: Yur написав: Michail написав: До речі, греко-католики зовсім не проти легітимізації Григорія Палами Не всі греко-католики. Визначальним є Святіший Престол.Був "папа римський" - єретик - монофізит... Хто знає скільки в той час християн йому вірили? Та ще 10 пап вважають негідними цього титулу... Така можливість існує. На якому можна вияснити істину сутність людську й конфесійну. У тому числі й тих, хто причислює себе до УГКЦ насправді ж, -- заслані казачки для росповсюдження схизми. Гадаю ця тема вичерпала себе. На поверхню виступили інші питання: Божої іпостасності, а також призначення сотвореності. Про це можемо далі порозмовляти, пане Michail й усі інші хто має бажання долучитися до розмови. Про сотвореність на форумі "Дослідження Біблії" у гілці "Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:50)" viewtopic.php?f=1&t=1009&p=27512#p27512 |
Протестант | [ 08 грудня 2010, 19:57 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Yur написав: У тому числі й тих, хто причислює себе до УГКЦ .... Юра, та всі зрозуміло що Михайло є католик, крім вас. Просто він не упереджено дивитися, і більше за всіх із католиків на Писання увагу звертає, а потім на катехизм. А ви, на жаль наоборот робите, Писання під катехизм підстроюєте. Цитата: Гадаю ця тема вичерпала себе. Може бути. Цитата: пане Michail Як би ви мені сказали "пане", то зрозуміло, а хіба він вам не брат, що говорите "пане"? |
Yur | [ 08 грудня 2010, 20:55 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Протестант написав: Цитата: пане Michail Як би ви мені сказали "пане", то зрозуміло, а хіба він вам не брат, що говорите "пане"? |
Michail | [ 09 грудня 2010, 13:50 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Сонячник написав: Michail написав: Протестант написав: Оскільки мова йде за Марію, то ти хочеш сказати Марія і святі на одному рівні? Марія тим вища від усіх інших створінь, що народила Ісуса Христа - Богочоловіка. Тому як мати Його в тілі - тілом, так мати Містичного Тіла Христового - духовно.Приймаєте, чи ні... Вам вибирати. Я як знаю, так і пояснив. В Біблії Христос вказував на віру. Що через віру все є. І він говорив відносно своїх послідовників. Католицька церква вказує на неї як на особу, виходячи з народження Христа. Одне одному не суперечить. "Не згоден, що Марія є матір'ю духовного Тіла Христового (Церкви)" Тут якраз із Біблії. Марія вірою сприйняла Благу звістку і народила Христа Тілесно. Беручи за прикладЇї, як матір, Церква вірою приймає благу звістку і в серцях вірників народжується Христос духовно. Авраам - батько віри в Старому Завіті. Його названо батьком багатьох народів. Він же не заміняє Ісуса Христа ,чи Бога... Аналогічно Марія - Мати віри в Новому Завіті, а значить Мати Церкви. Головою Церкви і так завжди є лише Ісус Христос! Чому Отець зробив гоовою Церкви Сина Свого? Не Самого Себе. Цікаво? Чітко і не протиречить Письму. |
Michail | [ 09 грудня 2010, 14:46 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Про людей же спасенних пишу, що існує теологічний термін - всиновлення. Не настоюю, просто інформую. [/quote]Повірте, пане Michail, що уже маю навики в подібного роду спілкуваннях. Єдинородність Сина не усвідомлюєте. Що й матимемо нагоду пересвідчитися, коли буде у вас бажання поговорити про це у відповідній гілці.[/quote] Як маєте навики, чому тоді мене з православними путаєте? Я розумію так Єдинородність Христа , як мене навчили і як глибоко зміг своєю свідомістю в це проникнути. І кажу, що Єдинородність і Божа природа від віку властива лише Ісусу Христу - Божому Сину. Більше нікому. Це і є іпостасні властивості Ісуса Христа разом з двома енергіями і двома волями - але однією особою. Цитата: Michail написав: Yur написав: Ісус теж з'явився в історії, як і усі вищезгадані люди, що осягнули Божественість. Різницю ми вже обговорили. Він реально вічно є в іманентній Трійці, як іпостась. Це відмінність від Створінь. Спілкувався з Отцем про створення всього.Я вже зробив висновки, якщо Ви їх не пропустили Я ж кажу, якщо ви під божественістю розумієте це, тоді може бути. Цитата: Michail написав: Якщо слово "божественність" не має на увазі божу природу, яка є у Сина, тобто не робить Марію і спасенних іпостасями, то можливо Ви правильно висловлюєтесь. Я просто такої інтерпретації не знаходив. Пєр де Шарден висловив поняття "божественная среда". Його ідеї були і вони відчуваються в катехизмі. Є над чим думати, в даному випадку над іпостасністю, котру не усвідомлюєте. Як зрештою більшість православних й очевидно ті семінаристи з якими спілкуєтесь й котрі так і не зможуть сюди прийти ..Так що є ще над чим думати. Триєдиність в даному випадкуі є іпостасність. Коли казати про чотири .. чи багатоєдиність, це уже не буде іпостасністю. Тобто ваші умовиводи нібито про недопустимість більшої кількости іпостаей, якраз і вказують на абсолютне нерозуміння даного предмету. Я роздумовував. Якби я сказав, що може бути, то тоді б не розумів. Оскільки я сказав, що не може бути то логічно дійшов до того, що й Ви тепер написали. Але є єретики, які Марію виводять в четверту особу... Та навіть Пауло Коельо таке писав в одній з своїх книг. Це небезпека. Тому вчення має бути чітке. Тому воно десь мавє бути в документації Католицької Церкви. От я від Вас і прошу цитати. І катехизмі по відповідних темах ми вже розглядали. Там дуже стиснуто і таких термінів, як Ви наводили - нема. Шукайте, бо я не знаходжу поки що. Michail написав: Yur написав: Якщо Ви не розумієте, що в Христа дві природи ,а в нас одна і буде спасенна... Й що є дві природи очевидно теж до кінця не усвідомлюєте. ДВА як Боже й нЕбоже.Ось як Лоський про це каже: "Если Бог - природа, то все остальное - не природа; если же то, что не Бог, является природой, то Бог не природа, и даже Он не есть, если другие существа суть" [44]. http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава II. БОЖЕСТВЕННЫЙ МРАК Оце філософський вираз! Якщо зрозумієш, то вникнеш, а якщо не вникнеш, то може й не зрозумієш. А якщо зрозумієш і вникнеш, то може й приймеш, та чи інші вникнуть Цитата: Michail написав: Yur написав: Чого вам забули пояснити, так це що очищення Духом визволяє від сотвореності. Обовязково передам такі слова! А Ви давайте цитату з офіційних документів, катехизму. Чітку.Хоча упевнений, що й у КАТЕХИЗМІ є підтвердження моїм словам. Обов'язково знайду, як і нищенаведене зі святителів Церкви. Краще б були офіційні документи. Тоді в повноті зможу розібратись. Цитата: Michail написав: Ще не зустрічав, щоб Церква так висловилась. Ви ж інтерпретуєте. Тому й кажу, що це Ваша інтерпретація. Призначення людини не закінчується в сотвореному.Якщо Бог створив створіння, то воно завжди створіння порівняно з Богом. Коли ввійдуть в божественність, то все рівно будуть відрізнятись від іпостасей Божих. очищення Духом Святим звільняє від первородного гріха! Це не означає, що сотвореність людини нічого не значить і зникне. Це йозначає що створене Богом важливе і заради вищої цілі ввійде в Божественність. Тільки не "стара людина" тобто похоті, пристрасті і все що стосується Первородного гріха, а Нова - чиста людська природа. Нас вчили, що термін "плоть" відрізняється від терміну "тіло"... Плоть, ніби четверта оболонка. (Число 4 земне). Коли ми скинемо плоть, в кінці воскресне лише тіло. Ап. Павло каже, що тіло тонке! Так нас вчили і слів з того я не викину. Цитата: Поэтому никак не следует думать, что мы по воскресении будем иметь такое тело, какое имел первый человек до грехопадения. И сказанное: Яков перстный, такови и перстнии, не следует понимать применительно к тому, что сделалось по совершении греха. Ибо не должно думать, что он, прежде нежели согрешил, имел духовное тело и что вследствие греха оно изменилось в душевное. Думать так значит мало обращать внимания на слова этого великого учителя, который говорит: Есть тело душевное и есть тело духовное; тако и писано есть: бысть первый человек Адам в душу живу (ст. 44, 45).Глава XXIII http://christianity.shu.ru/Texts/august ... vdei13.htm ............... Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html ............... [174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ Тому сотворене повинно бути преображеним і одухотвореним. Бо в людини все створен і тіло і душа. Цитата: Michail написав: Святий Дух, Який є «Господом Животворящим», післаний, аби освятити лоно Діви Марії і божественно його запліднити. Він чинить так, що Вона зачне одвічного Сина Отця у людській природі, взятій від її людської природи." Усе правильно. Неправильними, некатолицькими, антихристиянськими є ваші судження.А значить Ви сказали неправильно! Святий Дух очищує від первородного гріху й тим самим від сотвореності. Такою є людина есхатологічна. Духовна - неземна - несотворена. Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне. Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь. Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні. І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити. (1-е Кор. 15:46-49 Цитата: Michail написав: Навіщо Богу очищувати від сотвореності, якщо Створив усе добрим? Бог же створив людину для Царства Небесного. І якби Адам і Єва не згрішили, то пройшли б такий же процес успіння, як Марія. (Нам ще й так пояснювали, хоч це теологічна гіпотеза, тому відкрито про це кажу) І я вам відкрито кажу, що не розумієте й єресі виносите.Так нам пояснив викладач. Викладач вчився в європі і використовував у своїх лекціях Суму Теології Томи Аквінського. Ви цю книгу читали. Я ні. Тому привожу лише як аргумент слова викладача. И виде Бог, яко добро (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html ................ Теолог вник в Божу думку і сказав, що те, що Бог назвав добрим, не очам Його доставляє приємність...Цікаво. Тут є елемент антропоморфізму. Теж цікаво. Я ж не проти, що Богу приємне - досконале. 302 Сотворення має свої властивості й досконалість, але воно [color=#FF4000]не вийшло з рук Творця завершеним. Воно створене «у дорозі» до остаточної досконалості, яку він ще має осягнути і до якої Бог його призначив.http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38[/color] Богородиця - найвищий приклад завершення досконалості (але чи є завершення досконалості Створіння? Нам гворили, що створіння будуть в постйному пізнеанні Бога. Дума., що Марія - також є в цьому постійному пізнанні). Хоча один наш священик казав, що за Переданням першим у Царство ввійшов розбійник з хреста, що був розіпятий біля Ісуса... Марія - Створіння, вище і досконаліше за усіх інших створінь. Так сказано в Катехизмі нашої католицької Церкви, який собі перечити не може! Не може перечити і офіційному вченю Церкви. "Козачків" шукайте деінде. Чесно кажучи важко, коли свої тебепідозрюють... Це мабуть в християн - західних українців через підпільний період виробилось... І всі, хто думає трохи іншим способом за них, починають підозрювати. На Закарпатті також був підпільний період... І нічого, масово не виробилось такого несприйняття православних. Тим більше своїх щиро сприймають. А до інших конфесій відкриті і кажуть що Бог один! Миряни одні до одних в цекрву йдуть і на свята.... Священики більш осторожні... Але відкрито коли зустрічаються, то все нормально. Я пишу про те що знаю. Якщо хочете закрити "вичерпану" тему, будь ласка. Але якщо хтось щось ще хоче дізнатись з протестантів, рахую це добрим і потрібно відповідати. От один з форумчан вже трохи зрозумів, що Марія - "священна і чиста посудина" Слава Богу! |
Michail | [ 09 грудня 2010, 14:47 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Yur написав: Протестант написав: Цитата: пане Michail Як би ви мені сказали "пане", то зрозуміло, а хіба він вам не брат, що говорите "пане"?Теж Слава Богу! |
Сторінка 31 з 48 | Часовий пояс UTC + 2 годин |