Джерело https://jerelo.info/forum/ |
|
Бог: Отець, Син, Дух Святий https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=923 |
Сторінка 31 з 39 |
Протестант | [ 18 липня 2011, 13:46 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Сонячник написав: Дороговкази (людські чи конфесійні вчення) існують лише на магістралях - на широкій дорозі, що веде у загибель. Та я хіба так сказав, я сказав що дороговказ Писання. Сонячник написав: Один правдивий Дороговказ до Отця - це Христос То як ти хочеш на шлях Христа потрапити без Писання? |
Братик | [ 19 липня 2011, 16:28 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Христос - це не дороговказ, це сама дорога. Цитата: Христос сказав: Я дорога, і правда, і життя. А дороговказом є якраз Писання: Дослідіть но Писання, бо ви думаєте, що в них маєте вічне життя, вони ж свідчать про Мене!(Ів 5:39). Писання свідчать про Христа, тобто вказують на дорогу. |
Сонячник | [ 19 липня 2011, 22:04 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Так, браття, Писання вказує на Христа, а Христос вказує на Отця. А Дух Святий веде через Христа до Отця. |
Братик | [ 20 липня 2011, 06:46 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Христос не вказує на Отця, Христос веде нас до Отця. Через відкупительну смерть нашого Господа, ми можемо підступитися до Отця. Дух Святий - наш Утішитель, якого нам послав Христос, Він свідчить про Христа. (Ів. 15:26, 16) |
Сонячник | [ 20 липня 2011, 11:44 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Братик написав: Христос не вказує на Отця... Як не вказує? Христос одного разу проклав цю дорогу, що веде до Отця, про неї ми знаємо з Писання. А Дух Святий і свідчить про цю дорогу, і веде цим шляхом.Ось що Христос сказав: Поправді, поправді кажу вам: Хто слухає слова Мого, і вірує в Того, Хто послав Мене, життя вічне той має, і на суд не приходить, але перейшов він від смерти в життя. (Iван.5:24) Щоб прийти до життя вічного слід вірувати в Отця і берегти слово Ісуса Христа - виконувати Його заповіді. Це є та Одна дорога, про яку свідчить Дух Святий. |
Yur | [ 21 липня 2011, 02:54 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Братик написав: Христос не вказує на Отця Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)
|
sss | [ 21 липня 2011, 15:27 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Братик написав: Verum написав: Я хочу знати правду про Бога! ссс, ти що, нік змінив? |
Братик | [ 21 липня 2011, 15:34 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Yur написав: Братик написав: Христос не вказує на Отця Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)Цитуй моє посилання повністю, а не лише фрагмент. Я мав на увазі, що Христос не лише вказує на Христа, а веде до Христа, бо Христос - це дорога до Отця. Як дорога може вказувати? Вказують знаки, що знаходяться на дорозі. |
Братик | [ 21 липня 2011, 15:38 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Сонячник написав: Так, браття, Писання вказує на Христа, а Христос вказує на Отця. А Дух Святий веде через Христа до Отця. Христос - це дорога. Чому Писання вказує на Христа? На Отця Писання також вказує, але щоб дійти до Отця, нам треба пройти дорогу, яка є Христос. Не треба філософствувати! |
Братик | [ 21 липня 2011, 16:57 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Сонячник написав: Як не вказує? Христос одного разу проклав цю дорогу, що веде до Отця, про неї ми знаємо з Писання. Христос сам є дорогою до Отця. Якщо Христос вказує на Отця (не в сенсі прикладу, а в сенсі спасіння), то для чого тоді Слово Боже вказує на Христа? Сам Отець вказує нам на Сина, бо тільки через Нього ми маємо спасіння! |
початківець | [ 21 липня 2011, 19:36 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
33. Юдеї Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти, бувши людиною, за Бога Себе видаєш... (Ів10) на форумі задавалось питання, типу: " чому І.Х . знаючи людську природу, прямо не заявив, що Він - Бог?" тоді в мене слід. питання: " Чому І.Х., знаючи людську природу, назвав Себе Сином Божим, тим самим, ставши рівним Богові в очах фарисеїв? І чому Христос не заперечив їх помилкове твердження?"[b] |
початківець | [ 21 липня 2011, 20:46 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
В мене є питання до противників Божественості Духа Святого. 3. І промовив Петро: Ананію, чого сатана твоє серце наповнив, щоб ти Духу Святому неправду сказав та присвоїв із заплати за землю? 4. Хіба те, що ти мав, не твоє все було, а продане не в твоїй владі було? Чого ж в серце своє ти цю справу поклав? Ти не людям неправду сказав, але Богові!(Дії5) Чому Петро ототожнює Духа Святого з Богом? 2. Як служили ж вони Господеві та постили, прорік Святий Дух: Відділіть Варнаву та Савла для Мене на справу, до якої покликав Я їх!(Дії13) Тобто получається, якщо Дух Св. сказав, то це не означає, що так говорить Бог. Чи як? Я не бачу різниці тут, що автор робить якесь розділення між Д.С. і Господом. |
sss | [ 22 липня 2011, 00:07 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
початківець написав: sss написав: А я їх неодноразовоспростував.Більш тогопоставив вам дляроздумівзапитання,відповідь наякі допоможе вамподивитись на Ісуса по іншому.Ну а те що ви їх уникаєте вказує на вашу нещирість.Чи не так? Не так. Я так не вважаю. Вибачте, але ваші спростовування на основі власних переконань надто вбогі, щоб на них спиратись. Цитата: 11. Бо сьогодні вДавидовім містінародився для васСпаситель, Який є ХристосГосподь. (Лк.2)Ангол, по вашому, також говорив єресь, бо звістив пастухам про Ісуса-Господа. Чи як, пане 3s?! Теж саме,спитай братів своїх протестантів яка різниця між Богом та Господом.Зрозумієш свою помилку. Цитата: 39. Вернися додому свого, і розповіж,які речі великі вчинивтобі Бог! І той пішов, і поцілому місту звістив, якіречі великі для ньогоІсус учинив! (Лк.8) Я думаєте, Христос докорив би цьому біснуватому в минулому чоловікові, який свідчив, що його уздоровив Христос? Хоч Христос сказав чуть-чуть по іншому. Я думаю так як і написанно,а не так як мені цього б хотілося.Відомо з Писання що Христос здійснював великі чуда,в тому числі і виганяв демонів з Божою допомогою.Так само як це колись робили пророки,а пізніше апостоли.І це ж не робило їх Богами,чи одним Богом.Дехто міг говорити що його зцілив Ісус чи Павло,хоча звісно що насправді це зробив один Бог через Христа чи Павла чи колись Іллю.Чи не так Початківце.Тож розглянь ці вбогі спростування,дуже тебе прошу.і якось проясни це.Ти якось несвідомо помилився неодноразово коли уповав до цих доводів чи ти сподівався що цього не помітять??Цитата: О, іще. Як думаєте, фарисеї були праві, коли казали, що владу прощати має лиш один Бог? Надіюсь на вашу щирість та відвертість! Дякую! Так,тільки відверто вам пишу./Звичайно фарисеї були праві коли говорили що прощати гріхи мав владу лише Бог.Помилкою їхньою було те що вони не повірили що такою владою Бог поділився зі своїм сином.А син чітко про це говорив «весь суд Отець віддав синові».Невже ви і про це не знали.Напишіть щиро та відверто.
|
sss | [ 22 липня 2011, 00:10 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
початківець написав: 33. Юдеї А ви прочитайте пане Ів20:17,от вам і буде заперечення від ісуса.якось дивно чути таке питаня коли про це чітко сам Ісус говрив.Нащо питаєте,невже і тут є початківцем.Я сподівався що Євангелію від Івана вже прочитали.Виходиь що ні???
Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти, бувши людиною, за Бога Себе видаєш... (Ів10) на форумі задавалось питання, типу: " чому І.Х . знаючи людську природу, прямо не заявив, що Він - Бог?" тоді в мене слід. питання: " Чому І.Х., знаючи людську природу, назвав Себе Сином Божим, тим самим, ставши рівним Богові в очах фарисеїв? І чому Христос не заперечив їх помилкове твердження?"[b] |
sss | [ 22 липня 2011, 00:11 ] Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий |
Yur написав: sss написав: пане Юрію,як ви можете отак спокійно пускати брехню в живі очі.Хіба ваш Господь Бог вчит такого??Хіба ви не заперечили переклад Хом 1Ів5:7,говорячи що там насправді містяться слова про тройцю,яких чомусь Хоменко не помістив у своєму перекладі??Так чи ні??Давайте переконаймось ще раз у цьому. Не думаю, що на цьому форумі проходить "лапайте злодія". Факт залишається фактом, шо вкотре вляпалися, в даному випадку з Хоменком, приписуючи йому власні вигадки про неіснування Трійці. Як і про якісь мої заперечення Хоменку вигадуєте. Який резон мені аперечувати людині котра визнає Святу Трійцю. От вам, свідкам, заперечую й вказую на ваш обман. sss написав: Yur написав: Вкотре вигадуєте, нічого того, що висвітлює Хоменко, я не заперечую. Ну щож,давайте ще раз для одновірців повторіть—Чи містяться насправді слова про тройцю у 1ів5:7???Цитата: Для Хоменка відсутність цитати у його ж перекладі не було приводом не визнавати Трійцю. Як і для мене і всіх християн, пане sss Знову ж таки,мова йде про те чи ця цитата(1Ів5:7) є в Письмі Божім чи все ж її там немає?????))))).Ми ж невели мову про те чи її відсутність у перекладі Хоменка є приводом для нього не визнавати тройцю.Мені ж чудово відомо що пан Хоменко вірив у тройцю.Юра ви якось заблукали.Цитата: Це ви, свідки, робите свої нічим не обгрунтовані висновки, й намагаєтесь їх приписати Хоменку. Гадаю ви погодитесь, що католик професор Хоменко розумів що перекладав, як і те що, в його розумінні Бог Триєдиний. Такою є його позиція. Вам же свідкам й залишається, що виставляти себе на посміховисько. посміховиськом є те пане Юрію що ви ніяк не можете вийти чистим з грязної водички.Починаєте блукати у тому про що йде мова.Не опускайтесь до такого.Це грає проти вас.Я приписав Хоменкові те що є у його перекладі,а саме _відсутність_ у1Ів5:7 вставки про тройцю.Це і було «лейпт мотивом» цієї розмови.Ви ж зрозумівши що вас викрито пересмикнули і звинуватили мене у тому що я буцім приписую Хоменкові те що він взагалі не визнавав тройцю.Зішліться шановний на мої слова де б я так писав.Ай лукавецьsss написав: Таким чином ви виявляєте що для вас його позиція стосовно 1ів5:7 є ніщо.Як це можна назвати по іншому,хіба не кидаєте під ноги його багаторічну працю??Постійно пробуєте увильнути від сутті питання говорячи що позиція церкви стосовно слів з1Ів5:7 інша та що Хоменко був сторонником тройці.Я ж не про це знову ж таки веду мову а власне про його переклад слів з1Ів5:7.Чи є він достовірним??Чи позиція Хоменка стосовно цього місця є суто його суб’єктивним поглядом ??Чи до цього причетні і інші церковні діячі і таким чином сама католицька церква?? Зрозуміло мабуть що так.Тож якщо ви з Підгорецьких,то я можу зрозуміти вашу позицію стосовно цього.То все ж відкрийтесь,чи маєте ви якесь відношення до Підгорецьких??? Цитата: Читайте вище відповіді, вчіться мислити й викладати власні думки, й не розраховуйте на балабольство Так так,будьте відвертим та продемонструйте свою позицію щодо 1ів5:7.Чи є слова про тройцю там? чи все ж їх там немає у натхненому Богом Письмі?? sss написав: Yur написав: Можете відкрити нову тему про позицію Хоменка й про Підгрецьких, якщо це для вас цікаво. Фактом залишається те, що Хоменко Трійцю не заперечував, ви ж СЄ, заперечуєте. . Черговий туман.Хоменко не заперечував тройцю,а власне те що вставка в 1Ів5:7,не є від Бога,тому то й не помістив її у своєму перекладі.Не клейте дурня.А щодо вашої приналежності до Прідгорецьких,яку ви так шляхетно приховуєте,то вона стає все яснішою.Думаю цікавою буде тема про це. Цитата: Воно й видно хто клеїть дурня, видаючи власні висновки за висновки Хоменка, що від Бога, а що не від Бога. Чому ж тоді Хоменко не перестав визнавати Трійцю? Він що, одне перекладав а в інше вірив? Фактом залишається те, що Хоменко й без цієї вставки Трійцю не заперечував, ви ж СЄ, заперечуєте. Я жодним чином не обмовився що Хоменко не визнава тройцю.Ви ж неодноразово суперечили тому що він переклав у 1ів5:7.Про це мова йщла.Тож знову таки не пересмикуйте до віри Хоменка в тройцю.Власне така ваша суперечніст і викрила вашу приналежність до опозиції Підгорецьких.Розумієте де ви прокололись??Стосовно вашого питання «Чому ж тоді Хоменко не перестав визнавати Трійцю?».Мабуть тому що так йому було вигідно,абож тому що ця вставка не була для нього основним та рушійним аргументом на користь тройці.Цитата: Стосовно моєї приналежності до підгорецьких, краще розкажіть про вашу до голубицьких А що є у вас якісь підстави так про мене думати??Поділіться sss написав: Щодо сина, то він пов'язаний не лише з утробою,а й з місцем коло грудей матері.Щодо народження,то не сказанно що він народився з Божого лона,а перебував у Божому лоні,так само як народжений перебуває коло грудей матері,в затишному та безпечному місці.Ну й щодо однородженного,то це вказує лише на його безпосередне та єдине походження(зявлення) від Бога.Ну й повинні розуміти що це відбувалось не так як у людини,бо Бог не людина і не жінка. Повторюю вкотре,для Бога що народити і що створити це одне і те саме.Аргументую-Син «роджений перш усякого сотворіння» а також «початок Божого сотворіння(тобто також створіння але найперше». Цитата: Не вигадуйте, аргументи якраз вказують на зворотнє; ніде не сказано що твориво є роджене, саме про Сина сказано роджений, Того Хто і Є Початком усього сотвореного і його Кінцем. та я вроді би не вигадую,а ссилаюсь на те як написанно.самі ж писали що слід найперш вірити у те що написанно.Тож чи ви вірите у те що Син є першим «початком(першим) Божим творивом»(Об3:14).Також цікаво що ви відповісьте стосовно того як сказанно про ангелів-вони родженні чи сотворенні??Та й про мудрість уПр8:22 вона роджена чи все ж сотворена??Не соромтесь,сміливіше.sss написав: Те саме і щодо мудрості згідно з Пр8:22-26(Хом).Вона чи то народженна чи то сотворена на початку.Хіба ні?Я не зустрічав ваших заперечень щодо цього.Чому ж ви і далі використовуєте цю буцім зачіпку?? Цитата: Пане sss, звичайно можна заговорити й це питання. Утім кожен розуміє, й ваші одовірці в тому числі, що ЛОНО в контексті народження не може бути ніякою пазухою, а є утробою -- внутрішньою сутністю, що й вказує на єдиносущність Отця і Сина. Так справа в тому що ви пересмикуєте і видаєте бажане за дійсне.Адже не написанно що роджений з лона Отця.Як не крути слово «родженний» стосовно духовних осіб передає все ж не ту саму думку що й в людей,так само як і інші речі стосовно людей не несуть ту ж саму суть стосовно духовних осіб.Ми зовсім різні,бо ми тіло де є він і вона,вони є духи де поділення на він і вона немає.Тому той лоно у Бога,не слід плутати з лоном у жінки,подібно як місце людини яким вона сідає на щось не слід плутати з тим місцем яким Бог сідає на щось.Чи не так Юрію??Цитата: Тим паче, якщо не було НІЧОГО окрім Бога, то звідкіля взялася ота пазуха, що означає наявність одягу? Тому коли вже й говорити про якийсь одяг/пазуху, то як приналежність Божій сутності, й тоді справді уже немає значення утроба чи пазуха, бо не є зі сторони, а є Божою сутністю. Нащо ж і далі вдавати нерозумного коли неодноразово вам писав,що лоно стосовно Бога вказує не на складки верхнього Божого одягу,а на те безпечне та затишне місце коло Бога,подібно як таким місцем у пастуха була запазуха.Тож коли не було нічого,все таки оте місце коло Бога було.Там власне й був Син,адже «Слово було з Богом».Так написанно чи ні,Юра??sss написав: Yur написав: Вирішальним є не те, що Бог не є жінкою, а те, що від Бога народжений.А образ жінки присутній у Бога, на образ й подобу Кого людина сотворена (Бут.1:27) . Від Бога також є народженна мудрість(Пр8:22Хом)То хіба це вказує на те що вона є Богом,подібно як народжений Син??А щодо обазу жінки яка присутня у Бога,то ви ж розумієте що вона внутрішня духовна,розумова,а не фізична,більш того не статева.Чи не так??.Цитата: Мова про Однородженого Сина, що в лоні Отця. Особу. Так ,і там не сказанно про «родженого з лона Отця»,що власне заперечує вашу думку,адже народжуються з лона,а не в лоні.Хіба ні??
|
Сторінка 31 з 39 | Часовий пояс UTC + 2 годин |