Джерело
https://jerelo.info/forum/

Чи має першість Папа Римський?
https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=528
Сторінка 7 з 10

сергій [ 22 січня 2008, 13:38 ]  

svjat написав:
І зараз як конфлікт в більшій мірі залагоджений Східні католики(православні) закликають Західних розглянути це питання разом


Найперше певне було б добре уточнити, хто це Східні католики(православні).
І якщо маєш якусь інформацію щодо закликів (зі сторони Московського Патріархату) до примирення з Римом, то просив би якусь ссилочку.

сергій [ 22 січня 2008, 14:08 ]  

svjat написав:
І зараз як конфлікт в більшій мірі залагоджений Східні католики(православні) закликають Західних розглянути це питання разом

Наскільки мені відомо питання верховенства Папи Римського було розглянуте ще на Флорентійському Соборі (1439). Нажаль документів на мені доступній мові не знайшов. Якщо дозволені свої судження, то можливо саме після розколу 1054р. накопичилось достатньо непорозумінь, які потребували певних заходів, тому й були прийняті такі рішення.

сергій [ 22 січня 2008, 14:26 ]  

Тойко, а ти не переймайся -- йди он "поле чудес" пограй. [mrgreen]

svjat [ 22 січня 2008, 16:50 ]  

сергій написав:
Найперше певне було б добре уточнити, хто це Східні католики(православні).
І якщо маєш якусь інформацію щодо закликів (зі сторони Московського Патріархату) до примирення з Римом, то просив би якусь ссилочку.

Можна було б з контексту зрозуміти. Я говорю про 15 помісних автокефальних церковних об’єднань, які називають себе Православними Церквами. В тому числі і древні Патріархати: Константинопольський, Олександрійський, Антіохійський та Єрусалимський, а також і Московський патріархат.
Щодо посилань, то рекомендую популярну працю Ернста Сутенера «Исторические этапы взаимных отношений Церквей Востока и Запада». В розділі VII згадується про II Всеправославну конференцію 1963 р. на острові Родос в якій брали участь представники всіх Православних Церков в тому числі і Московський патріархат. Так от на цій конференції прийняли таке рішення:
«В своем "Послании" эта конференция сообщает, что она, "принимая предложение, подготовленное Вселенским Патриархатом по инициативе Его Святейшества, Вселенского патриарха Афинагора, вынесла единогласное решение о том, чтобы наша Православная Восточная Церковь предложила досточтимой Римско-Католической Церкви
начать диалог между обеими Церквами на равных условиях". http://www.webcenter.ru/~zeleny/suttner.txt
Цитата:
Наскільки мені відомо питання верховенства Папи Римського було розглянуте ще на Флорентійському Соборі (1439). Нажаль документів на мені доступній мові не знайшов. Якщо дозволені свої судження, то можливо саме після розколу 1054р. накопичилось достатньо непорозумінь, які потребували певних заходів, тому й були прийняті такі рішення.

Нажаль, рішення які були прийняті на Флорентійському Соборі виявились не вдалими як показала історія і відновлення повної єдності не сталось.

Тойко [ 24 січня 2008, 18:19 ]  

сергій написав:
Тойко, а ти не переймайся -- йди он "поле чудес" пограй. [mrgreen]

Та насміятися кожен може, як нема шо сказати. А ти ліпше візьми до рук Біблію і вчитайся уважно. Може поможе, як не озлобишся на Христа, шо Він так різко називав тих, хто наслідує традиції, замість того, аби служити Богу.
Кодло гадюче, рід зміїний, гроби побілені і так далі.
Не хочу ні кого пальцем показувати, бо то тілько Дух Святий може врозумити людину.

сергій [ 24 січня 2008, 20:24 ]  

Тойко написав:
Та насміятися кожен може

нєєєа, не кожен:D
Але ж справа не в тому. Біда в тому, що, як казав один мудрий чоловік:"читайте не букви, а слова."
Тойко написав:
Може поможе, як не озлобишся на Христа, шо Він так різко називав тих, хто наслідує традиції, замість того, аби служити Богу.

так я не виступаю проти цих слів. Але традиція(формалізм) і Традиція, про яку в своїх постах говорив я -- дві зовсім різні речі. Ти ж цього не помітив, бо звернув увагу на знайомі букви і їх кількість, а не на зміст, який за ними...:?
Отож йди бався в "поле чудес".
Тойко написав:
Не хочу ні кого пальцем показувати, бо то тілько Дух Святий може врозумити людину.

а ось це вже по-моєму переросло в справжню традицію серед певних конфесій.
Пальцем тикай в зеркало -- ось тобі порада.

Тойко [ 25 січня 2008, 14:20 ]  

А цікаво мені, яку то ти різницю видиш поміж традицією і Традицією?

сергій [ 25 січня 2008, 17:20 ]  

svjat хочу тебе спитати, чи суттєво відрізняється відношення і сприйняття Патріарха Московського православними вірними, від відношення католиків до Папи Римського?

svjat [ 28 січня 2008, 12:33 ]  

Виходячи з моїх спостережень, відрізняється суттєво.

Тарас [ 30 січня 2008, 23:32 ]  

svjat написав:
Хіба я не логічно пояснюю? І не в дусі Писання?

Думаю, що не в дусі Писання, бо я розумію, про що здається й писав, що устрій церкви Христової довершено записаний в Слові, яке я сприймаю за остаточну істину, яка не може бути змінена. Тому я вважаю, на цій ось підставі виникнення окремого єпископату відхиленням від вчення Євангелії.
Та фраза Ігнатія, яку я тобі процитував стосовно непомильності єпископа, ще ясніше показує неправильне розуміння самим же Ігнатієм статусу єпископа. Думаю, що якби Ігнатій знав, до чого приведе таке його вчення, то глибоко б покаявся.
svjat написав:

Зверни увагу на такий натяк який був в моїх попередніх постах: «Евхаристическое собрание выявляет в полноте в каждой местной церкви всю Церковь Божию, а само оно является "иконой" Тайной вечери .Место Христа на Тайной вечери через ап. Петра занимается тем, кто восседает в центре Евхаристического собрания, а потому епископ для Игнатия есть образ невидимого Епископа.» І в звязку з цим згадаймо як ап.Павло розмірковує про Євхаристійне зібрання народу Божого згадуючи Тайну вечерю в 1 Кор.11:20-30.
Як Христос приносив подяку (євхаристію) на Тайній вечері, так робив і старший пресвітер місцевої церкви над принесеним хлібом і вином під час зібрань церкви.

Я в цьому натяку нічого не бачу, окрім бажання підперти якось свою думку.

Свят, як я і писав, без підтвердження Писанням даного розуміння я не бачу грунту для подальших роздумів, адже в такому випадку ми просто приречені на свої вимисли і теорії.

паша [ 05 лютого 2008, 11:50 ]  

Сонячник написав:
І власне, протестанти (на відміну від католиків) стараються дотримуватися науки апостольської.

Хоча я не вважаю, що всі протестанти стоять в істині... як бачимо, що протестантські церкви з часом також "окатоличуються"... і я не здивуюся, якщо через сотні років баптисти почнуть хреститися на ікону :)... ну це жарт звичайно.

Але якщо ми не будемо триматися батьківських передань, а шукати Бога самостійно (без всіляких штампів), то як і Лютер врешті знайдемо Бога.

А вважати людину намісником Христа на землі - це вже заблудження! Це єресь...

А що кожен апостол мав іншу науку, бо протестантів є багато і кожна їхня організація представляє своє вчення? Я б сказав, що якщо ми будемо триматися Батьківських передань ми зможемо з їхньою допомогою знайти Бога. Послух є запорукою будь якого виховання. (Наприклад, невже мала дитина може сама себе виховати.)
А хіба управа протестантів не вимагає послухові своїх членів тій науці, що вони проголошують. :?: Будь-яка власна інтерпретація має небезпеку субєктивізму і помилки. Краще, не втрачаючи власної свободи, аналізувати попередні вчення і в їхньому світлі вибудовувати власне. :wink:

Тарас [ 05 лютого 2008, 22:41 ]  

І ше до теми єпископату хочу добавити, що це не просто вчення, яке не підтверджується Писанням, а вчення яке суперечить Писанню, адже Слово Боже показує, що служіння єпископа і пресвітера це теж саме, тотожність (для математиків).

Сонячник [ 05 лютого 2008, 23:26 ]  

паша написав:
Я б сказав, що якщо ми будемо триматися Батьківських передань ми зможемо з їхньою допомогою знайти Бога. Послух є запорукою будь якого виховання. (Наприклад, невже мала дитина може сама себе виховати.)

Батьківських передань дотримувалися книжники та фарисеї, яким дорікав Ісус Христос. Гарним прикладом є Савл, якого Сам Христос навернув до покаяння. Крім того, ап. Павло закликав:
1Сол.5:21 Усе досліджуючи, тримайтеся доброго!
паша написав:
А хіба управа протестантів не вимагає послухові своїх членів тій науці, що вони проголошують. :?: Будь-яка власна інтерпретація має небезпеку субєктивізму і помилки. Краще, не втрачаючи власної свободи, аналізувати попередні вчення і в їхньому світлі вибудовувати власне. :wink:
Ні, не вимагає! Власне суть протестантських церков полягає в тому, щоб кожен член церкви самостійно шукав Бога і сповнився Духа Святого, як написано:
1Iван.2:27 А помазання, яке прийняли ви від Нього, воно в вас залишається, і ви не потребуєте, щоб вас хто навчав. А що те помазання само вас навчає про все, воно бо правдиве й нехибне, то як вас навчило воно, у тім пробувайте.

паша [ 06 лютого 2008, 11:13 ]  

Сонячник написав:
Крім того, ап. Павло закликав:
1Сол.5:21 Усе досліджуючи, тримайтеся доброго!
паша написав:
А хіба управа протестантів не вимагає послухові своїх членів тій науці, що вони проголошують. :?: Будь-яка власна інтерпретація має небезпеку субєктивізму і помилки. Краще, не втрачаючи власної свободи, аналізувати попередні вчення і в їхньому світлі вибудовувати власне. :wink:
Ні, не вимагає! Власне суть протестантських церков полягає в тому, щоб кожен член церкви самостійно шукав Бога і сповнився Духа Святого, як написано:
1Iван.2:27 А помазання, яке прийняли ви від Нього, воно в вас залишається, і ви не потребуєте, щоб вас хто навчав. А що те помазання само вас навчає про все, воно бо правдиве й нехибне, то як вас навчило воно, у тім пробувайте.

Ось бачиш ап. Павло каже у власному дослідженні триматись доброго. А звідки ти будеш знати, що твоя інтерпретація добра, якщо ти не приймаєш інших. :?:
Якщо кожен протестант самостійно шукає Бога, то чому вони ходять на зібрання. І чому пастори навчають :?: Сів би собі кожен вдома і інтерпретував як заманеться. :wink:

сергій [ 06 лютого 2008, 12:28 ]  

паша написав:
Якщо кожен протестант самостійно шукає Бога, то чому вони ходять на зібрання. І чому пастори навчають :?: Сів би собі кожен вдома і інтерпретував як заманеться. :wink:

Доречі я кілька разів про це ж саме запитував, але відповіді так і не почув! І ще мене цікавить, якщо часом виникне конфлікт в розумінні того, чи іншого місця Писання, як протестанти його вирішують...?

Сторінка 7 з 10 Часовий пояс UTC + 2 годин