Джерело
https://jerelo.info/forum/

Про ікони
https://jerelo.info/forum/viewtopic.php?t=453
Сторінка 12 з 20

паша [ 25 жовтня 2007, 13:51 ]  

той, кого любить Ісус написав:
[
Божа людина не буде молитися до ікони, як матеріалу, вважати її чудодійною, не буде молитись до святих і ікон святих, не буде молитись до анголів, не буде молитись до діви Марії, не буде молитись перед іконою Христа, а буде молитися Богу - Отцю, Сину і Святому Духу.

Дійсно Божа людина не буде молитися до матеріалу, а до того Хто зображений на матеріалі.

svjat [ 25 жовтня 2007, 14:50 ]  

Тарас написав:
Давайте якось систематизувати наші роздуми:
Давайте в даній темі роздрібнимо її на окремі підпитання і розберемось, у чому не виникає різноголосся, а в чому є і будемо тоді аргументовано розглядати теми де є різні думки, може до чогось і прийдемо.
1) Молитись до ікони, як матеріалу, вважати її чудодійною.
2) молитись до святих і ікон святих.
3) молитись до анголів.
4) молитись до діви Марії.
5) молитись перед іконою Христа.

1,5 вже достатньо розглянуте в цій темі, то тут можна і продовжити.
пункти 2,3,4 тісно повязані, тому краще обговорити їх в темі "Чи є діва Марія матір'ю Божою." Де вони вже почали розглядатись.

Тарас [ 26 жовтня 2007, 10:20 ]  

Я написав це тому, аби якось це все систематизувати. Бо часто є такі моменти, хтось говорить про один з наведених мною аспектів, а другий відповідає на етму зовсім іншого аспекту, тому важко дискутувати.
Я б радив обговорити по черзі всі пункти, і зосередитись на обговорені спірних.

Тарас [ 26 жовтня 2007, 10:32 ]  

Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон.

той, кого любить Ісус [ 26 жовтня 2007, 11:05 ]  

Тарас написав:
Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон.

Якщо Бог застеріг від шанування, поклоніння статуям, іконам, зображенням, реліквіям - твориву рук людських в другій заповіді Божого Закону, то якщо і є десь прояви чогось надприроднього, то це не від Бога, а від диявола.

Vitalik [ 27 жовтня 2007, 14:09 ]  

Повторююся, православні, відгукніться, що то за такі ікони, що плачуть, обливаються кров'ю, є ще й вогняні.Наскільки мені відомо то за вашими розповідями, якщо доторкнешся до такої ікони, то вилікуєшся від хвороб і ще я знаю, що православні більше вірять у силу цієї ікони, ніж Божу силу.

паша [ 27 жовтня 2007, 14:13 ]  

Тарас написав:
Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон.

Ніхто не молиться до матеріалу. Як ти не можеш цього збагнути? Не віриш в чудотворні ікони то не вір. Просто ці ікони самі за себе свідчать.
„Та й чуда неабиякі творив Бог руками Павла; досить було прикласти до недужих хустинку чи хвартух, які були діткнулись його тіла, і недуги їх покидали, і виходили злі
духи”(Ді.19,11-12).

паша [ 27 жовтня 2007, 14:14 ]  

той, кого любить Ісус написав:
Тарас написав:
Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон.

Якщо Бог застеріг від шанування, поклоніння статуям, іконам, зображенням, реліквіям - твориву рук людських в другій заповіді Божого Закону, то якщо і є десь прояви чогось надприроднього, то це не від Бога, а від диявола.

Дияволу не властиво творити добро. Він нізащо не буде творити добро, щоб люди поклонялись Господу.

Тарас [ 27 жовтня 2007, 16:53 ]  

В тому вся суть, що люди при цьому не поклоняються Господу, а іконі, і тому дияволу вигідно творити такі чуда, аби тримати людей в темряві.
Зауважу ще таке, що це були хустки і пояси, які належали святим людям, а не картини мальовані зачастую грішниками.

паша [ 28 жовтня 2007, 11:11 ]  

То що дияволу властиво притягати людей до церкви. :?: Спонукати їх творити добрі діла. :?: Молитися до Господа і свідчити про нього своїм життям. :?: Напевно, що дияволу це не властиво.
Зображення на іконах теж є святих людей.

Тарас [ 29 жовтня 2007, 01:28 ]  

Дияволу властиво відвертати погляд людей від Живого Бога, а вміщати Бога в рамку. Такий бог нічого не говорить, не докоряє за гріх.

той, кого любить Ісус [ 29 жовтня 2007, 11:26 ]  

паша написав:
той, кого любить Ісус написав:
Тарас написав:
Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон.

Якщо Бог застеріг від шанування, поклоніння статуям, іконам, зображенням, реліквіям - твориву рук людських в другій заповіді Божого Закону, то якщо і є десь прояви чогось надприроднього, то це не від Бога, а від диявола.

Дияволу не властиво творити добро. Він нізащо не буде творити добро, щоб люди поклонялись Господу.

Є доречний біблійний термін до цього - Вавилон, що означає "суміш". Диявол використовує релігійну суміш, де теоретично може бути до 99% святого, але щоб не було цілковитого послуху Богу. З релігійної картини світу бачимо, що йому це вдається.

svjat [ 29 жовтня 2007, 12:46 ]  

Цитата:
Тарас: Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Не вірю в існування чудодійних ікон.

Якщо ти хочеш підпити підсумки обговоренню, то це хороша думка. Можна пройтись по запропонованим тобою пунктах. Зваж тільки на той взаємозв’язок між ними про який я говорив.
Я б уточнив так: молитва до ікон як матеріалу є магізмом (свого роду ідолопоклонством). Не вірю в існування чудотворних(ті які самі по собі мають якусь силу зцілювати) ікон, але вірю що по ревній молитві перед іконою Божа благодать може зцілити людину. При чому перед будь-якою іконою і не тільки перед іконою.

паша [ 29 жовтня 2007, 14:04 ]  

Я згідний з думкою svjatа! :!:

той, кого любить Ісус [ 29 жовтня 2007, 14:26 ]  

"Отож, бувши Божим тим родом, не повинні ми думати, що Божество подібне до золота, або срібла, чи до каменю, твору мистецтва чи людської вигадки." (Дії 17:29).

Сторінка 12 з 20 Часовий пояс UTC + 2 годин