Michail написав:
Наближається Різдво помаленьку. І я тут натрапив на таку тему (біблійно підтверджено) що Христос справді народився в грудні
. Бачу що є тема в цій гілці "Коли був розіпятий Христос". тому доцільна тема і народження христа на Землі
"Дуже часто доводиться слухати вслід за свідками Єгови, навіть і від католицьких священнослужителів, що Святе Письмо не вказує, коли народився Ісус, а 25 грудня обрали для християнізації язичників, які вбачали у зростанні сонячного дня перемогу світла над темрявою та добра над злом. Можливо, цей збіг і допомагав у євангелізації нехристиян; проте Біблія ясно і недвозначно вказує, що Христос народився саме у середині грудня, а не, наприклад, улітку чи в іншу пору року. Отож, у Євангелії від Луки сказано: «І ось одного разу, коли Захарія за порядком своєї черги служив перед Богом, згідно зі звичаєм священичої служби, випав на нього жереб увійти в святилище Господнє і покадити. А вся сила народу під час кадіння молилася знадвору. Тоді з’явивсь йому ангел Господній, ставши праворуч кадильного жертовника. Захарія, побачивши його, стривожився, і страх напав на нього. Ангел же сказав до нього: “Не бійся, Захаріє, бо твоя молитва вислухана; жінка твоя Єлисавета породить тобі сина, і ти даси йому ім’я Йоан. (…) А як скінчилися дні його служби, він повернувся до свого дому. Після тих днів зачала Єлизавета, його жінка» (Лк 1, 8–13, 23–24). На перший погляд, тут не сказано нічого, що стосується нашої теми, проте у Єрусалимському Храмі священики служили у Святому Святих не коли їм заманеться, а у визначені Законом дні. І якщо жертву священики і левіти приносили кожного дня, то входити у Святе Святих, де був Кивот, міг лише первосвященик, раз на рік, у Свято Очищення (з євр. Йом-Кіппур), для змивання гріхів усього народу. У П’ятикнижжі написано, що «Господь промовив до Мойсея й сказав до нього: “Повідай Аронові, братові твоєму, щоб не входив повсякчас у святиню, за завісу, перед віко, що на ковчезі; щоб не вмер, як я в хмарі з’являтимусь над віком…. І приведе Арон бичка на жертву за свої гріхи і, спокутувавши за себе й за свій дім, заріже бичка в жертву за власні гріхи. І візьме кадильницю, повну жару з жертовника зверху, перед Господом, і дві повні пригорщі пахучого, на дрібно стовченого ладану, і понесе в середину за завісу і посипле ладану на вогонь перед Господом, щоб кадильний дим вкрив віко, що на Свідоцтві, щоб він не вмер» (Лев 16, 2. 11–13). І це ж саме робив Захарія, коли йому «випав на нього жереб увійти в святилище Господнє і покадити» (Лк 1, 9), щоби принести жертву за народ, який із нетерпінням чекав його назовні, бо «дивувались, що він так забарився у святині» (Лк 1, 21). Згідно з календарем Вибраного народу, Йом-Кіппур святкують восени перед настанням сезону дощів сьомого місяця, десятого дня місяця (Лев 16, 29). Зазвичай це припадає між 10 вересня і початком жовтня. Додайте 9 місяців, і вийде народження Йоана Хрестителя — приблизно 25 червня. Це аж ніяк не пов’язано з язичницьким святом Купала, хоча не можна заперечити, що деякі християнські значення потім нашарувалися на поганські практики. А тепер далі читаємо у Євангелії: «Шостого місяця ангел Гавриїл був посланий Богом у місто в Галілеї, якому ім’я Назарет до діви, зарученої чоловікові, на ім’я Йосиф, з Давидового дому; ім’я ж діви було Марія» (1, 26-27), тобто від моменту Зачаття Йоана минуло півроку, коли відбулося Благовіщеня. Не треба складної математики, щоб до 25 вересня додати 6 місяців і отримати 25 березня: звідси і святкування зачаття Христа на початку весни. Знаємо також, що «Марія перебула в Єлизавети місяців зо три; потім повернулася до дому свого. Тим часом настав Єлизаветі час родити, і вона вродила сина» (Лк 1, 56-57). Тут також усе збігається: порахуйте три місяці після березня, і вийде вже згадане приблизне 25 червня — поява Предтечі. І якщо вважати, що вагітність у Марії тривала нормальний термін, то Христос народився за дев’ять місця після Благовіщення — у грудні. Тому Церква у своїй мудрості святкує Різдво саме 25 грудня, а не в інший час і день зимового сонцестояння. І язичницькі вірування тут ні до чого."
Джерело: CREDO:
http://credo.pro/2017/11/194302?_utl_t=fbЦікава і ця версія,але на перший погляд,тим паче для людини котра нічого не тямить в Писанні.Я вже довгий час шукаю відповідь на це питання.Бо,те що так роблять більшість,мене вже не влаштовує.Але якщо уважно проаналізувати те що ви пишете,то якось виглядає суперечливо дуже.Мабуть людина котра це писала та й ви що це скопіювали,не були,мяко кажучи, уважні.Ви пишете-" І якщо жертву священики і левіти приносили кожного дня, то входити у Святе Святих, де був Кивот, міг лише
первосвященик, раз на рік, у Свято Очищення (з євр. Йом-Кіппур), для змивання гріхів усього народу".Я умисно виділив у вашій цитаті слово
"первосвященник".Чому?запитаєте ви.Та тому,що Захарій первосвященником не був і ,тому заходити в Святеє Святих не міг,не мав права.Священники заходили лише в першу кімнату-"Святеє",що і зробив Захарій коли про це написанно-"випав на нього жереб увійти в
святилище(Святеє-перша кімната) Господнє і покадити. А вся сила народу під час кадіння молилася
знадвору".А власне в другу кімнату,котра була відділенна занавісою від Святеє,тобто -Святеє Святих,дійсно мав право заходити лише ПЕРВОСВЯЩЕННИК.А як вище показанно про Захарія, не сказанно що він увійшов в Святее Святих.Тож це серйозна невідповідність у вашій версії.Як можна було це упустити?Нехочу думати що це умисна маніпуляція.Тому перш ніж ,як мені здається,стверджувати про недвозначне значення цього місця Писання,варто уважно все таки це проаналізувати,щоб потім соромно не було.Якщо навіть католицькі священники ,як ви висловились говорять про те що невідома дата народження Христа,то як ви наважились так голослівно про це заявити,при цьому так поверхнево з цим твердженням ознайомившись?Як Михайле?Хтось уже писав тут,не памятаю де я це зустрічав-"якщо б ця дата була важливою для християн,то невже б про неї не було чітко НАПИСАННО??"А й справді,стосовно багатьох важливих подій,в тому числі і свят Божого народу,відомо точно коли вони відбували
сь.А от чомусь стосовно народження Христа нічого.Давайте подумаємо ЧОМУ?