Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 02 серпня 2025, 12:19




Створити нову тему Відповісти  [ 289 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Далі

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12749
UNREAD_POSTДодано: 08 жовтня 2007, 12:30 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
паша написав:
LMax написав:

Цитата:
Християнину легше дойти до єднання з Христом через ікону.
де це де сказано?

Це перевірено багатовіковим досвідом християн.

Не ідеалізуй ікони, брате. Більше тверезості. Віра народжується від слухання і переважно зміцнюється від слухання. Ось це дійсно перевірено багатовіковим досвідом.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12751
UNREAD_POSTДодано: 08 жовтня 2007, 13:08 

Стать: Він
Востаннє тут були:
05 грудня 2010, 21:29
Написано: 1290
Звідки: м. Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
Svjat написав:
Тарасе, шкода, що ти неуважно читаєш мої відповіді. Раніше я докладно пояснив, що заповідь про заборону малювання зображень і вклоніння їм взагалі не стосується нормальної практики використання ікон, а не те що ця заповідь не актуальна в часи Нового Завіту. Вона є актуальна і в час Нового завіту, у випадках коли іконам поклоняються як ідолам (ненормальна, недопустима практика).

Можливо я чогось не зрозумів з попередніх твоїх дописів, але мені здалося, що ти стверджував, що старозаповітні заповіді стосовно ідолів не мають нічого спільного із Новим Заповітом.
Svjat написав:
...З часом язичницька культура розкладалась. Імператори стали християнами. Почала переважати християнська мораль в суспільстві, яка засуджувала колишнє ідолопоклоніння. Тоді, вже не побоюючись язичницько-культурної асиміляції (язичницького сприйняття образів), в Церкві почали використовувати надбання римського мистецтва для іконопису з метою прикрасити храми і в такий спосіб нагадувати про Христа людям мовою мистецтва. Те ж стосується і ікон Богородиці та святих.

Нарешті щось схоже на відповідь. Але справа в тому, що на мою думку ми повинні оріентуватись на першу церкву, а не на церкву 4-го століття, в часи якої вже був єретичний єпископат і тому подібні відхилення від Христової і апостольської науки. З огляду на це, я введення поклоніння іконам вважаю не наслідком впливу християнства на язичництво, а наслідком впливу язичництва на християнство.
Ті всі відмовки, типу "ми не молимося до ікон, вони просто є нагадуванням" я розглядаю, як загладження кутів і спроби якимось чином виправдати таку практику.
І ще одне, я не вважаю діву Марію Богоматір’ю, я вважаю її матір’ю Ісуса Христа.




Бо Господь дає мудрість, з Його уст - знання й розум! Господи дай нам мудрості!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12759
UNREAD_POSTДодано: 09 жовтня 2007, 12:59 
Аватар учасника

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
16 листопада 2009, 19:42
Написано: 216
Нарешті щось схоже на відповідь. Але справа в тому, що на мою думку ми повинні оріентуватись на першу церкву, а не на церкву 4-го століття, в часи якої вже був єретичний єпископат і тому подібні відхилення від Христової і апостольської науки. З огляду на це, я введення поклоніння іконам вважаю не наслідком впливу християнства на язичництво, а наслідком впливу язичництва на християнство.
Ті всі відмовки, типу "ми не молимося до ікон, вони просто є нагадуванням" я розглядаю, як загладження кутів і спроби якимось чином виправдати таку практику.
І ще одне, я не вважаю діву Марію Богоматір’ю, я вважаю її матір’ю Ісуса Христа.[/quote]

Я в Тобі, радше, бачу відхилення від віри і апостольської науки. Марія була матірю Христа, Христос був Бог, відповідно вона є Богоматірю. Таку єресь як ти говориш Церква поборола ще на Ефезькому Соборі. І св. Климент Олександрійський навів чіткі аргументи.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12761
UNREAD_POSTДодано: 09 жовтня 2007, 13:54 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
Цитата:
Тарас: Нарешті щось схоже на відповідь. Але справа в тому, що на мою думку ми повинні оріентуватись на першу церкву, а не на церкву 4-го століття, в часи якої вже був єретичний єпископат і тому подібні відхилення від Христової і апостольської науки. З огляду на це, я введення поклоніння іконам вважаю не наслідком впливу християнства на язичництво, а наслідком впливу язичництва на християнство.
Ті всі відмовки, типу "ми не молимося до ікон, вони просто є нагадуванням" я розглядаю, як загладження кутів і спроби якимось чином виправдати таку практику.

В кожному столітті життя Церкви були свої досягнення і втрати (єресі виникали і раніше четвертого століття). І ми маємо орієнтуватись на позитивний досвід накопичений протягом всієї історії Церкви, а не тільки перших століть.
Поклоніння іконам (в язичницькому розумінні) ніколи не вводилось в Церкві, а завжди засуджувалось. Вводилась
практика моління перед іконами. І не як згладження кутів, а як автентична (первинна) практика. Впливу язичництва на виникнення такої практики не бачу. Бачу певні прояви язичницького сприйняття такої практики невоцерковленими людьми, тобто обрядовірря.
До речі, в довідник Галлея нічого не знайшов про те, що іконопис започаткувала Єлена.
Цитата:
ще одне, я не вважаю діву Марію Богоматір’ю, я вважаю її матір’ю Ісуса Христа.

А це питання обговорюється ось тут http://forum.jerelo.info/viewtopic.php? ... c&start=15. Приєднуйся.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12768
UNREAD_POSTДодано: 09 жовтня 2007, 21:15 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
07 лютого 2011, 10:23
Написано: 445
Звідки: Львів
Віровизнання: просто вірю в Бога
паша написав:
Ти кажеш, що я не дочитую, а сам щоби виплутатися пропускаєш стишки, що послідують моїм і передують твоїм. Я просто зобовязаний їх зацитувати, щоб викрити тмої маніпуляції.
які маніпуляції, розслабся. Я читав все і що вище і що нижче. Все зрозуміло.

Цитата:
Визнай рацію слів Господніх. [/b]

може твою? Що це, не гординя в тебе заграла? :?


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12770
UNREAD_POSTДодано: 09 жовтня 2007, 23:53 

Стать: Він
Востаннє тут були:
05 грудня 2010, 21:29
Написано: 1290
Звідки: м. Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
Svjat написав:
Поклоніння іконам (в язичницькому розумінні) ніколи не вводилось в Церкві, а завжди засуджувалось. Вводилась
практика моління перед іконами.

Я вважаю обидві практики, ну якщо не повністю ідентичними, то дуже близькими. Для мене друге звучить, як більш окультурена назва першого.
Для мене, що моління перед Біблією, чи перед іконами, чи перед ще чимось є проявом нездорової практики поклоніння Богові, бо Христос казав, що правдиві поклонники будуть поклонятися Богові в дусі. А така практика виділяє якісь місця, чи матеріальні речі, як дуже помічні для молитви. Май чисте серце і тобі буде легко молитися. Душевний чи тілесний не може зрозуміти речей від Духа Божого. Ікони чи інші зовнішні помічники можуть привести нас лише в певний емоційний стан, а не в духовне єднання з Богом.
Я ще раз хочу наголосити, що ап. Павло казав, що вони на той час вже не знали Христа по плоті.
А щодо Марії, то в тій темі, на яку ти дав ссилку, дуже сильне розпорошення думки, тому я відкрию нову тему. Там і поговоримо про це.




Бо Господь дає мудрість, з Його уст - знання й розум! Господи дай нам мудрості!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12777
UNREAD_POSTДодано: 10 жовтня 2007, 10:05 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
Цитата:
Тарас: Для мене, що моління перед Біблією, чи перед іконами, чи перед ще чимось є проявом нездорової практики поклоніння Богові, бо Христос казав, що правдиві поклонники будуть поклонятися Богові в дусі. А така практика виділяє якісь місця, чи матеріальні речі, як дуже помічні для молитви. Май чисте серце і тобі буде легко молитися. Душевний чи тілесний не може зрозуміти речей від Духа Божого. Ікони чи інші зовнішні помічники можуть привести нас лише в певний емоційний стан, а не в духовне єднання з Богом.

Я вже коментував подібні думки Сонячника на стор.7.
Звісно правдиві поклонники будуть поклонятись Богові в дусі на кожному місці владарювання Його. Хоч на вулиці, хоч в кімнаті, хоч стоячи перед іконою.
Що ж тут поганого що ікона може бути комусь помічною для молитви? Людина заходить в храм помолитись, наявність там ікон та розписів творить певну таємничу несвітську атмосферу не подібну на атмосферу дому, офісу, магазину. Все нагадує про Христа і про славні діла Божі може допомогти швидко переключитись від клопотів в голові на молитву в дусі. А для когось, чи є ікони чи немає, завжди готовий молитись. Звичайно, якщо когось ікони лише приводять в певний емоційний стан і заважають творити молитву в дусі, то тоді не треба зосереджуватись поглядом на іконі чи просто заплющити очі.
Ось це для мене ставлення до ікон в дусі Христової свободи.
Цитата:
Тарас:Я ще раз хочу наголосити, що ап. Павло казав, що вони на той час вже не знали Христа по плоті.

А я ще раз хочу звернути твою увагу на сторінку 6 де я прокоментував твоє занепокоєння з цього приводу. :)


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12797
UNREAD_POSTДодано: 10 жовтня 2007, 16:36 
Аватар учасника

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
16 листопада 2009, 19:42
Написано: 216
LMax написав:
паша написав:
Ти кажеш, що я не дочитую, а сам щоби виплутатися пропускаєш стишки, що послідують моїм і передують твоїм. Я просто зобовязаний їх зацитувати, щоб викрити тмої маніпуляції.
які маніпуляції, розслабся. Я читав все і що вище і що нижче. Все зрозуміло.

Цитата:
Визнай рацію слів Господніх. [/b]

може твою? Що це, не гординя в тебе заграла? :?


Ти так і не визнав своєї помилки в цитуванні. Поясни свою позицію відповідно до цього стишка.„Один же з них, побачивши, що видужав, повернувся, славлячи великим голосом Бога. І припав лицем до ніг Ісуса, почав йому дякувати. Він був самарянин. Озвався Ісус і каже: "Хіба не десять очистилось? Де ж девять? І не знайшовся між ними, щоб повернутись, Богові хвалу воздати, ніхто інший, окрім цього чужинця? І він сказав до нього: " Встань, іди: віра твоя спасла тебе".(Лк.17, 15-19).


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12890
UNREAD_POSTДодано: 16 жовтня 2007, 15:47 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2008, 22:34
Написано: 72
Ікони в християнському світі
В Україні більшість населення є прихожанами православної церкви, тому й ікони сприймаються, як невід'ємний атрибут релігійного культу. Але якщо подивитися на людство в цілому, то є такі країни, як США, Великобританія, Німеччина, Норвегія, Швеція, Фінляндія в культурі яких ікон нема. Як це не дивно, але в їхньому релігійному культі ікони відсутні. Загалом це пояснюється тим, що провідною релігією в цих країнах є протестантизм (по статистиці в Норвегії близько 98% населення є протестантами). Чому ж існують такі різні форми поклоніння, якщо Бог у нас один?
В даній статті пропоную розглянути історію виникнення ікон. Враховуючи те, що увесь християнський світ має лише дві думки щодо ікон – одні їх сприймають, а інші – ні, давайте проаналізуємо бачення кожної з сторін, посилаючись виключно на біблійні тексти та історичні факти.
Відкриваючи Біблію з самого початку, ми бачимо, що Адам і Єва, перші люди на землі, вільно спілкувалися з Богом. Це продовжувалося до того моменту, доки вони не згрішили. В результаті гріх призвів до руйнації відносин з Богом, тому одним з наслідків неправильного вибору стало також і те, що в майбутньому людство було позбавлене прямого спілкування з Богом так, як до цього спілкувались їхні прабатьки. Коли Мойсей попросив Бога показати йому Свою славу, то отримав таку відповідь: „Ти не зможеш побачити лиця Мого, – бо людина не може побачити Мене – і жити” (Вихід 33:20). Пізніше, в навчальній промові до ізраїльського народу, Мойсей сказав такі слова: „І будете ви сильно стерегти свої душі, бо не бачили ви того дня жодної постаті, коли говорив Господь до вас на Хориві з середини вогню, щоб ви не зіпсулись, і не зробили собі ідола” (Повторення Закону 4:15-16). З цих текстів стає зрозуміло, що в часи Старого Завіту поклоніння іконам не існувало. Про це також читаємо у пророка Ісаї: „1 до кого вподобити Бога, і подобу яку ви поставите поруч із Ним?” (Ісаї 40:18). В епоху Нового Завіту, після вознесіння Ісуса Христа, апостол Павло звертається з такими словами до Римської церкви: „...бо, пізнавши Бога, не прославляли Його, як Бога, і не дякували, але знікчемніли своїми думками, і запаморочилось нерозумне їхнє серце. Називаючи себе мудрими, вони потуманіли, і славу нетлінного Бога змінили на подобу образа тлінної людини” (Римлян 1:21-23). В усіх цих текстах бачимо незаперечну істину – в біблійні часи про поклоніння зображенням не могло бути й мови. Якщо навіть і були зроблені подоби херувимів, які були над ковчегом у Господньому храмі, то вони аж ніяк не були предметом поклоніння. Юридичне підкріплення щодо відношення Бога до поклоніння зробленого людськими руками знаходиться в другій заповіді Божого Закону: „Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я - Господь, Бог твій” (Вихід 20:4-5).
Отже, бачимо що Святе Письмо має чітку, недвозначну позицію щодо питання поклоніння іконам, тому й неважко зрозуміти ті церкви, які свої принципи віровчення будують виключно на Біблії. Звідки ж тоді бере початок культ поклоніння іконам? В Біблії такої постанови немає, тому пропоную звернутися до історичних джерел.
Історик М.Е.Поснов в своїй книзі „Історія християнської церкви” вказує на час появи іконопоклоніння: „В IV ст. з великими зусиллями, але все ж таки поступово запроваджуються ікони Спасителя, Божої Матері, Апостолів і Святих, не в розумінні портретів чи історичних повчальних картин, а в якості предметів для поклоніння”. Та не всі позитивно відреагували на дане нововведення. Наприклад, святий Епіфаній Кіпрський, який жив саме в той час, в своєму „Заповіті", датованому біля 315 р. н. е., заповів не заносити ікони в церкви. Аж тільки в сьомому столітті на Трульському Соборі в 692 році приймаються основні засади іконопоклоніння. Таким чином, через 700 років після Христа і Апостолів з'явилось перше церковне рішення про поклоніння іконам. Та однак цьому рішенню не вдалось довго проіснувати. В 754 році зібрався VII Вселенський собор, учасниками якого були майже всі візантійські єпископи в кількості 338 чоловік. Вони всі виступили проти ікон. В рішенні даного собору було проголошено, що „всі ікони, зроблені з будь-якого матеріалу, також писані фарбою за допомогою мистецтва живописців, повинні бути викинуті з християнських церков”. В сьомому параграфі рішення собору було зазначено, що „використання ікон заборонено Святим Письмом”. Отже, як ми бачимо, в православній церкві в ту епоху виник рух, до того ж вселенських масштабів, який не тільки поклав під сумнів іконопоклоніння, але й визнав його недійсним з точки зору Святого Письма. Пізніше, в 787 р. за ініціативою імператриці Ірини і патріарха Тарасія, відбувся наступний Вселенський собор, під час якого було відновлено іконопоклоніння і так продовжується по сьогоднішній день - одні за ікони, інші – проти. Головне розпізнати, де знаходиться істина.

ГАЗЕТА ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ „ЧЕРНІВЦІ”




"Тут терпеливість святих, що додержують заповіді Божі та Ісусову віру!" (Об'явл. 14:12)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
12896
UNREAD_POSTДодано: 16 жовтня 2007, 16:28 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
Брате, в цій статті переважно моменти, які ми вже обговорили. На чому ти хочеш закцентувати увагу?


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
13038
UNREAD_POSTДодано: 22 жовтня 2007, 09:37 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2008, 22:34
Написано: 72
svjat написав:
Брате, в цій статті переважно моменти, які ми вже обговорили. На чому ти хочеш закцентувати увагу?

А яким є твоє особисте поклоніння - живому Богу чи виробу рук людських?


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
13039
UNREAD_POSTДодано: 22 жовтня 2007, 09:47 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
Цитата:
А яким є твоє особисте поклоніння - живому Богу чи виробу рук людських?

Живому Богу.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
13043
UNREAD_POSTДодано: 22 жовтня 2007, 10:07 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2008, 22:34
Написано: 72
svjat написав:
Цитата:
А яким є твоє особисте поклоніння - живому Богу чи виробу рук людських?

Живому Богу.

Амінь!


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
13074
UNREAD_POSTДодано: 23 жовтня 2007, 13:12 
Аватар учасника

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
16 листопада 2009, 19:42
Написано: 216
той, кого любить Ісус написав:
svjat написав:
Цитата:
А яким є твоє особисте поклоніння - живому Богу чи виробу рук людських?

Живому Богу.

Амінь!

Гарний висновок, що ми поклоняємося Богу через ікони. Амінь!!!!! :D


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення:
13076
UNREAD_POSTДодано: 23 жовтня 2007, 14:19 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
Паша, спробуй виражатись так, щоб тебе зрозуміли браття які не знайомі з практикою використання ікон.
Ми можемо поклонятись Богу як стоячи перед іконою, так і в будь-якому місці.
Коли ти вживаєш слово через, то може виникнути асоціація що ікона є якимось посередником.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 289 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Далі


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 0 гостей


©2006-2025 "Джерело"
Джерело