Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 23 грудня 2024, 16:08




Створити нову тему Відповісти  [ 717 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Далі

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27118
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 15:51 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
05 серпня 2019, 12:31
Написано: 413
Звідки: Lemberg
Віровизнання: християнин
Ти просив, я зробив - про Марію не говорю.
Протестант написав:
Отож, як уже підмітив Сонячник, у нас немає образу Божого, аж то тих пір коли не народимося із гори.

То як бути з цим? "І сказав Бог: Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою..."(Бут.1:26). Йдеться про дух чи плоть?




Люби Господа в усьому більше! Господь благословляє тебе, і дає тобі мир!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27122
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 16:17 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
06 серпня 2024, 11:49
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Nurono написав:
Ти просив, я зробив - про Марію не говорю.

Ну не треба так. Ти сам сказав що пожалів що почав. Отож говори.

Дiї.24:10 І як намісник дав знака йому говорити, то Павло відповів: :)

А про образ я відкрию нову тему, щоб все не мішати.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27124
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 16:22 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
06 серпня 2024, 11:49
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Michail написав:
От баптистський теолог, який вважає, Марія мала первородний гріх (що ми, традиційні християни, вважаємо єрессю)

Михайле, так не чесно писати, це тільки католицька Церква так вважає, а не всі ортодоксальні християни.

Католики вчать, що Богородиця була зачата Іоакимом та Анною і народилась без первородного гріху, але зі Св. Письма ми знаємо, що гріх прародичів Адама і Єви переходить на всіх людей: “Як одним чоловіком гріх ввійшов у світ і через гріх смерть, так і смерть перейшла на всіх людей, тому що в ньому (в Адамі) всі згрішили” (Рим.5:12). Богоматір сама потребувала спасіння і визволення від первородного гріху, що видно з її слів до праведної Єлизавети: “Величає душа моя Господа і зрадів дух мій в Бозі, Спасі моїм, бо Він зглянувся на смирення раби своєї, ось-бо з цього часу ублажатимуть мене всі народи” (Лк.1:46-48). З цих слів Богоматері можна зробити три висновки:

1)“…в Бозі, Спасі моїм…”. Тут Пресвята Діва, як і ми, називає Бога Спасителем, значить вона мала первородний гріх, від якого і спас нас Христос;

2) “…зглянувся на смирення раби своєї…”. Тобто Бог обрав її бути Матір’ю Сина Свого не в утробі, позбавивши первородного гріха, а вже коли вона була дорослою; Він обрав Діву Марію через її смиренне, непорочне життя, тому ми, православні називаємо її Чеснішою Херувимів, Славнішою Серафимів, Присноблаженною і Пренепорочною (але не у зачатті, а через праведне, чеснотне і чисте життя);

3) “…віднині ублажатимуть мене всі народи…”. Ублажатимуть (величатимуть) не з дня її зачаття, а від моменту зачаття нею Ісуса Христа. Догмату про непорочне зачаття Богородиці ніколи не мала ні Східна, ні Західна Церкви, і лише у 1854 році папа Пій ІХ запровадив його у Римській Церкві.
viewtopic.php?f=22&t=509&p=27124#p27124

Михаїл, то до втілення Ісус мав людський дух, чи ні?
Чи злиття Божого і людського духа відбулося під час зачаття?

Nurono, дякую що заохотив історію читати. :)




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27125
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 16:25 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
05 серпня 2019, 12:31
Написано: 413
Звідки: Lemberg
Віровизнання: християнин
Протестант написав:
Ти сам сказав що пожалів що почав. Отож говори.
Пожалів, бо думав що напружу відносини між нами - тільки тому.
Протестант написав:
Дiї.24:10 І як намісник дав знака йому говорити, то Павло відповів: :) А про образ я відкрию нову тему, щоб все не мішати.
це в якому апокрифі написано :D ц




Люби Господа в усьому більше! Господь благословляє тебе, і дає тобі мир!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27132
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 17:17 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
01 грудня 2024, 22:59
Написано: 1346
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
Цитата:
Протестант написав:
Michail написав:
От баптистський теолог, який вважає, Марія мала первородний гріх (що ми, традиційні християни, вважаємо єрессю)

Михайле, так не чесно писати, це тільки католицька Церква так вважає, а не всі ортодоксальні християни.

Католики вчать, що Богородиця була зачата Іоакимом та Анною і народилась без первородного гріху, але зі Св. Письма ми знаємо, що гріх прародичів Адама і Єви переходить на всіх людей: “Як одним чоловіком гріх ввійшов у світ і через гріх смерть, так і смерть перейшла на всіх людей, тому що в ньому (в Адамі) всі згрішили” (Рим.5:12). Богоматір сама потребувала спасіння і визволення від первородного гріху, що видно з її слів до праведної Єлизавети: “Величає душа моя Господа і зрадів дух мій в Бозі, Спасі моїм, бо Він зглянувся на смирення раби своєї, ось-бо з цього часу ублажатимуть мене всі народи” (Лк.1:46-48). З цих слів Богоматері можна зробити три висновки:


Як нечесно писати? В православній традиції є підтримка безгрішності Богородиці, але це окрема тема. Нажаль далеко не всі православні це прийняли. Детальніше розгляну завтра.

Цитата:
1)“…в Бозі, Спасі моїм…”. Тут Пресвята Діва, як і ми, називає Бога Спасителем, значить вона мала первородний гріх, від якого і спас нас Христос;

2) “…зглянувся на смирення раби своєї…”. Тобто Бог обрав її бути Матір’ю Сина Свого не в утробі, позбавивши первородного гріха, а вже коли вона була дорослою; Він обрав Діву Марію через її смиренне, непорочне життя, тому ми, православні називаємо її Чеснішою Херувимів, Славнішою Серафимів, Присноблаженною і Пренепорочною (але не у зачатті, а через праведне, чеснотне і чисте життя);

3) “…віднині ублажатимуть мене всі народи…”. Ублажатимуть (величатимуть) не з дня її зачаття, а від моменту зачаття нею Ісуса Христа. Догмату про непорочне зачаття Богородиці ніколи не мала ні Східна, ні Західна Церкви, і лише у 1854 році папа Пій ІХ запровадив його у Римській Церкві.
viewtopic.php?f=22&t=509&p=27124#p27124

Михаїл, то до втілення Ісус мав людський дух, чи ні?
Чи злиття Божого і людського духа відбулося під час зачаття?

Nurono, дякую що заохотив історію читати. :)


на рахунок того, що всі потребували спасіння, то і Богородиця тж, тільки спасенна Хрестом Ісуса напередв часі її Непорочного Зачаття! Так як і писав брат Юр.
А догмат, це вже інша справа. Ним підтвердили, що є таке вчення в католицькій Церкві.

Чи мав Ісус людський Дух до втілення?
Я втакі глибини не заходив...
Але з Святого Письма можна витягти, що лише образ, як писав Юр... Про дух людський в Ісуса до народження нвде не зустрічав ні в Св. Письмі, ні в св. Отців, ні у вченні Церкви...

А є те, що Божа природа і Чоловіча поєдналась (незлитно і нероздільно) в час зачаття Ісуса Христа...

Про злиття духів взагалі не знаходив. Але над словом "незлитно" треба розважити.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27141
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 18:29 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
25 листопада 2024, 03:16
Написано: 4671
Звідки: Україна
Віровизнання: християнин
Michail написав:
З Ваших слів виходить, що Діва народила Христа лише чоловіком...
Коли Боже начало приєдналось?
Діва породила Христа від Духа Святого, а не від чоловіка. Тому Боже начало приєдналось в утробі, але не від Марії, а від Духа Святого. А від Марії було взяте лише людське начало.
Michail написав:
Так що не раджу в бік Богородиці або святих вимовляти принижуючі або зневажливі речі

Якщо ми не називатимемо Ісусову матір Марію "Богородицею" - це зовсім не принижуватиме Марію, а просто не буде принижувати Бога, Який не може мати початку від власного творіння.

Блаженна Марія, бо породила Сина Божого від Духа Святого. Їй була Богом дана ця благодать. І від цієї ж благодаті може отримати кожен віруючий в Ісуса Христа через хрещення Духом Святим.




Трава засихає, а квітка зів'яне, Слово ж нашого Бога повіки стоятиме! (Іс.40:8 )
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27143
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 18:44 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Michail написав:
Я вже наводив цитату з сайту,
"8. Нью Ейдж прагне осягнути баланс між чоловічим і жіночим началом, вводячи в своє розуміння божественного жіноче начало.[16] Точнісінько те саме навчаєте і ви, навчаючи про божественність Богородиці.[17]"
http://www.traducionalist.info/forum/32-10-1
Бо тільки що Ви написали про несотворенну жіночність.. А що несотворення, те Боже...
(До речі прокоментуйте це.
Не маю намірів коментувати хто там і що розповідає про Нью Ейдж, коментуватиму своє. Тож водночас Боже й людське, чоловіче й жіноче присутнє у Божестві. Що й знаходимо у Писанні.
І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Буття 1:27)
У цій фразі поєднана людина і Бог, чоловік і жінка.

Michail написав:
Чомусь Христос називав Отця - Отцем, А Святого Духа - Святим Духом.
Ми можемо припустити, що Бог як універсальний - має в собі всі начала. То йчоловічність тоді вічна. А тоді вічні і жінки і чоловіки.
Зараз ще раз поясню. І те, що я поясню, розумію з чистою совістю:
Попробую ще раз узагальнити те, про що я писав.
Богородиця не від природи божественна. Син Божий Божественний від природи. Причому Ісус Христос Богочоловік. І не Ісус чоловік, а Христос Бог, а месія Ісус Христос – нероздільний Богочоловік.
Марія ж обожествлена. І всі спасенні люди – обожествленні.
Можливо, увійшовши у вічність, повноті з’єднавшися з Богом, ми і протягнемося у вічності, тобто таким чином осягнемо її, бо наслідуємо повноту Христа. І таким чином можемо вже говорити про Богородицю та святих, що вони цього осягнули (хоча ще потрібно чекати воскресіння (для святих)…
Але це інша інтерпретація. Як би не було, в Царстві Небесному ми пам’ятатимемо про свій земний початок. І Богородиця Марія також пам’ятає…
Я так розумію і так вірю.
Біда не в в тому, що беретеся про щось розмірковувати, а в тому що не маючи впевнености, "знаходячись в зарослях" говорите про вчення Церкви.
У вас не має осмислення що є Божа природа, не має орієнтації у Вічності й у ЧАСі, звідсіля й примітивні пласкі судження, котрих коментувати то й немає сенсу. Адже нести відповідей за свої слова ви не встані, тому для вас буде краще коли будете запитуватимете.

Michail написав:
Я говорив з своїм священиком… Він також казав, що є поняття обожествлення і запропонував гіпотезу, що ми також наслідуємо характеристики Сина Божого, тобто осягнемо вічність. Але на запитання чи людина стане вічною такою, як Бог, сказав що не знає…
Я також не знаю. І я сказав, що давайте почекаємо і побачимо. Він згодився.
То ж і Вам і всім форумчанам так кажу. Куди нам спішити? Побачимо як воно є в Царстві Небесному.
Коли ваш священик не знає й ви не знаєте, навіщо розглагольствувати й видавати це за вчення Церкви.

Michail написав:
Ще наш священик сказав, що орієнтується на Христа. Я також в першу чергу орієнтуюсь на Христа.
Чому ж тоді сумніви у вас у вашого священика .. Тоді уже будьте чесним до кінця й не беріться за ті таланти, котрих не дано.

Michail написав:
Ось деякі цитат з греко-католицького журналу Промінь Любові.
ВшАНуВАННЯ СВЯТИХ НЄ Є уСЛАВЛЄННЯМ АБО
ВІДДАВАННЯМ ІМ ШАНИ БОЖОІ.
[color=#FF0000]«Славимо лише Бога, а не Святих, бо знаємо, яка безмежна * прірва між Богом і Святими. Хоч Святі значно вищі від нас щодо позитивних якостей та своєї значимості, все ж таки вони є лише створіннями, як і ми. Отже, наше вшанування їх є лише | глибокою повагою, яка схожа на повагу до прославленої людини. Ця пошана подібна до пошани, яку віддаємо Святим слугам Божим уже тут, на землі, але вона більш виразніша і палкіша, тому що Святі царствують у небесній славі як переможці (св. Авг).»
Промінь Любові, № 6(12) 2004. ст. 10.
От вказано, що святі вже живуть в Божій славі, як переможці, на що, можливо, вказує автор статті. Навіть Богородицю не славимо. Богородицю і Святих Сам Бог прославляє, як і всіх спасенних!
Ми ж прославляємо Бога в Святих.
«Святих не можемо шанувати з огляду на них самих, тому що їхні діла служать лише славі Бога, котрий через них творив, а не славі їх самих. За гарний образ не славимо пендзель, за гарну книжку не славимо перо, за гарну мову — язик. Отже, Бог є предивний і Бог є єдино правдивий у Своїх Святих (св. Берн.). Тому не говорить Марія: "Я зробила велике" — але: "Велике бо вчинив мені Всемогутній" (Лук. 1, 49).» № 6(12) 2004. ст. 10.
Це до протестантів: «Як вшанування Святих стосується і Бога, так само стосується Бога і зневага, яку проявляють люди до Святих.
Ісус Христос говорить, що той, хто погорджує Апостолами, погорджує Ним самим (Лук. 10, 16)»
Так що не раджу в бік Богородиці або святих вимовляти принижуючі або зневажливі речі, ні протестантам ні православним, ані католикам (в бік тих людей, які вели праведний спосіб життя в Христі з будь-якої конфесії).
А вона Богородиця. Бо це видно з Біблії:
Лука 1, 43.
Що могла мати на увазі Єлизавета? Вона ж не знала Ісуса, бо ні Марія їй ще ім’я не сказала н, за словами Юр, не було ця постать пророкована, а була пророкована постать Месії (цікаво, як це ви брате Юр, «розділили» Христа на дві постаті?). Господом в Старому Завіті називали Бога. Це ще один доказ про незнання СЕ, хто мав прийти… Отже Єлизавета передбачила народження Богочоловіка. Все логічно. А раз так, то і наза Марії Богородицею – логічна.
От і зараз, навіщо ота вся писанина, коли елементарної орієнтації не має. Якщо це ваші роздуми, то так і кажіть.

Michail написав:
Проблема в тому, що Ви., брате Юр, написали, що Марія Богородиця, щоб народити Божество, сама мала мати Божественність… А Ефеський собор вирішив протилежне (тобто, що для народження Христа Марії не потрібна божественність, бо вона дала тіло Месії). І Церква цього притримується. Це доводить цитата, яку я вже наводив.
Проблема в тому, пане Michail, що обманюєте, й ніяк не наберетесь мужності припинити оте лукавство.

Michail написав:
І ще раз будь ласка повірте, я не відкидаю вчення, я не розповсюджую єресі. Я аналізую сказане і на основі всього мені знаного пробую робити висновки.
В даному випадку ви просто чинете негідно. Якщо у вас немає загальної картини, як можете говорити про чиїсь помилки й видавати своє за вчення Церкви.

Michail написав:
А також, що розділили постать Богородиці перед часом, а постать Марії в часі… І прирівняли в цьому Марію до Ісуса Христа. Такого, як я й казав. У вченні католицькому не зустрічав.
Оперуванняз терміном «вічність» взагалі тут краще не пробувати. Якщо щось, я вже наводив розуміння вічності і безсмертності в теології…
Якщо вічна Богородиця, бо прийняла вірою Христа, і народила, то вічні і спасенні, бо прийняли вірою Христа…
А що спас Христос Марію і при зачатті і все життя оберігав від гріха, то ось ще цитати з греко-католицьких статей:
«Коли ж сатана так поводився із самим Господом (спокушував), то що можна сказати про Марію, що була тільки людиною?
Нападав диявол на неї, але вона призивала Твоця на допомогу і перемогла…
Вона ж не була надзвичайною жінкою, а такою ж як ми усі, тільки що жоден гріх не мав доступу до неї, бо особливою любов’ю була прив’язана до Всевишнього».
Промінь Любові № 12 (39) 2006. – С. 10.
«Марія була тільки людиною».
«Вона ж не була надзвичайною жінкою» - а йдеться про неї, як і про Богородицю.
«Такою ж як ми усі, тільки що жоден гріх не мав доступу до неї, бо особливою любов’ю була прив’язана до Всевишнього»…
Не йдеться про божественність. А узагальнюючи з у сього, так як я і писав –про обожествлення. Можливо воно відбулось при Її зачатті. Можливо при зачатті Христа?
При зачатті – відбулось її захороненні, освячення… Я думаю, що в момент зачаття Христа. Бо якраз тоді вона прийняла Слово Боже вірою.
Бачите, що я аналізую, а тверджу якесь неправдиве (на вашу думку) вчення?
Ще цитати, що навіть «Серце Марії» яке в латинському обряді звикли вшановувати, є створеним.
«Серце Марії – це найвища досконалість, яку створив Бог» (також з Променя Любові).
«Думаймо про Неї, також, як про всемогутню матір, яка хоч сама не може зробити, проте все може випросити в Свого Божого – всемогутнього Сина» Промінь Любові № 12 (18) 2004. С 7.
От розкрито, що всемогутність лише у Бога. Всі святі є молільниками, тому і черпають від Божої всемогутності. Робить же Бог!
Марію шануємо дуже високо, але як Бога шануємо Отця, Сина і Святого Духа» (Св. Єпіфан).
От де справжнє поклоніння, а де почитання!
«Пречиста Діва Марія зодягнена в сонце, тобто в Бога, повністю перебуваючи в Ньому і Ним живучи» Промінь Любові № 7 (45, 47) 2007. С 12-13.
От обожествлення описано правильно! Якщо Ви так вірите, тоді все добре.
:(

Michail написав:
І ще брате Юр і всі інші форумчани. Вибачте за сарказми, якщо я до когось їх використовував. Істинно віруючі – браття і сестри.
Я всіх люблю в Христі Ісусі. Ми всі на різних рівнях усвідомлення Бога, тому можемо не розуміти один одного.
Тим паче треба старатися ПОЧУТИ, а не бути почутому.

Michail написав:
Але стараймося давати чіткі змістовні відповіді. Або запитання…
Єдина фраза варта уваги. Лиш маємо пам'ятати, що чіткість і змістовність неможливо комепенсувати кількістю букв.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27144
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 18:48 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Michail написав:
Юр, я Вам не приписую висказання про четверту Божу особу, а аналізую Вами сказане і кажу, що з того можуть вивести... Особливо ті, які вже в Бохі вюачають Четверту Божу особу - Марію...
Переймайтеся в першу чергу за себе, тоді й іншим зумієте розповісти.

Michail написав:
Yur написав:
370 .. Але «досконалості» чоловіка і жінки віддзеркалюють щось Із безконечної досконалості Бога: такими є досконалості матері (Пор. Іс. 49, 14-15; 66, 13; Пс. 131, 2-3.) та досконалості батька й жениха (Пор. Осія 11, 1-4; Єр. З, 4-19.).
Якщо хочете, то аналізуйте так, а не обзивайтеся єретиком і т.д. Братам це не личить.
Звик називати усе своїми іменами. У таких питання не містите елементарного поняття, звідсіля й те тотальне нерозуміння, та єресь, котру виносите на люде.

Michail написав:
Сотворіння, а особливо люди при створенні були настільки досконалі, наскільки хотів Бог. Після спасіння ж набудуть досконалості Христової. Як і Марія.
А "відзеркалення" означсає, що Бог свої досконалості надав Богородиці (які святим). Так що якась частинка спасенних людей існувала в Бозі вічно (в ідеї, а значить в Божій реальності). За вашою теорією... Але не постать... Цей термін недоречний (на мою думкуц)
Якщо так, то я теж про це пишу, коли пишу про обожествлення (одухотворення, преображення)...
Відзеркалюється, не значить, що її постать існувала.
Це не так, як з існуванням Христа! Напередіснуваня душ людей не існує. Це типу єресь, засуджена Церквою, Чи не так?
Постать жінки міститься в Божому образі.

Michail написав:
Ще раз Вас прошу як брата, Ви не здержані у висловлюваннях, коли я Вас попередив, що аналізую.
Ви гадаєте що можеет вашими аналізами заси**ти гілку ..

Michail написав:
Пишу що з Ваших слів Виходить, а не що "Ви дуже поганий" чи щось таке...
Ваші ж висловлювання щодо мене і інших форумчан вказують на нетерпимість.
Справа кожного реагувати чи не реагувати

Michail написав:
Постарайтесь, брате у Христі, відноситись до форумського аналізу спокійніше.
Постарайтесь, брате у Христі, не загаджувати форум власними аналізами.

Michail написав:
Yur написав:
Якщо кажете Ісус був ще тоді, коли не народився, чому ж Його матері не могло бути перед тим як вона породила Ісуса.
Це різні речі. Перед часом Був Син Божий, лише імені і соловічої природи ще не обрав. Бо це сталося в часі. І земне народження сталося в часі від Діви Марії. Це чітка Ефеська теологія!
Спочатку не було нічого крім Бога! Це чітка Біблійна теологія! Або скажемо, за вашими словами, що якщо Христос ще перед початком набув образу людини (людина набула образу Божого при створінні саме людини), то й постать людини існувала ще перед Створінням? Тоді постать (за Вашими словами) Богородиці, як і постать кожної людини існувала ше перед стврінням... це лише думки і бачите, скільки їх з Вашої інтерпретації виникає?
Це пустопорожні просторікування, набір фраз не підкріплених елементарною логікою, це по-перше. Окрім того, коли кажете за моїми словіами, той наводьте ці мої слова, а не власну іх інтепритацію.

Michail написав:
Я не тверджу нічого, лише аналізую! І будуВа це повторювати доти, поки неперестанете мене обсуджувати. (Я не сержуся, тон простий, розмовний, просто хочу Вам донести, про що насправді думаю).
Про ваші аналізи я уже говорив. Будете продовжувати заси**рати ними гілку, тим гірше для вас.

Michail написав:
Yur написав:
А хіба Богом заплановане не є Божою реальністю?
У цьому простенькому запитанні одразу ж вилазить на поверхню уся неспроможність ваших думок. Знову доведеться викручувати, якщо не наберетесь мужності й не визнаєте помилковість ваших суджень.
Тоді і постать Марії і постаті святих і всіх майбутніх святих також. Так я приймаю... Але це не передіснування душ. Реалізувались створіння у часі!
При чому тут передіснування душ? Аби викрутитись ..
Якщо приймаєте тезу, що усе Богом заплановане є Божою реальністю, то так і скажіть. А отже й Божественість Діви є реальністю. А отже більше не городіть дурниць, що божественості Діви не існувало, аж поки вона не породила Сина.
БОЖЕСТВЕНІСТЬ ДІВИ ОДВІЧНА Закарбуйте це собі й надалі не виносьте огидних єресей.

Michail написав:
Бог же і поза часом, і в часі, то може якраз ця позачасова реальність збігається в часі? (Бачите, це моє запитання до Вас)
Для Бога так. Для нас Божа реальність є нашою вірою.

Michail написав:
А неспроможність думок, це ще не єресь.
Неспроможність думок немає нічого спільно з вченням Христовим.

Michail написав:
Як я обманюю, якщо я показав Васм місця в катехизмі, проаналізував катехизм про народження від Діви, показав цитати в журналі - греко-католицькому. приому з статей різних авторів? Так думають християни. А ви кажете, що вони думають про божественність Богородиці Марії.
Вони (вавтори християнських статей) же пишуть, що вона проста жінка лише з тим вийнятком, що охоронена від гріха і спеціально запланована як Матір Богочоловіка, та й ще мала спокуси, лише не мала грха з Божою допомогою! Та й народження Христа мало відбутись за її зголою. Воля людини не була порушена.
Ви й зараз обманюєте, пане Michai, в живі очі. Ваші "аналізи" не мають нічого дотичного до вчення Церкви котре вам виклав. А саме про одвічну божественість Діви.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27145
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 18:51 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Michail написав:
Я пишу що Бог- вічний, всі інші Створіння - створені в часі чи поза часом, але створені - означає, що мають початок. Христос же, народжений. Ні про яку іншу істоту це не сказано. Тому він і не має початок. Якщо Бог надає властивості божественності створінню, то саме ті властивості вічні, а не "постать"...
А у Бога постать є :)

Michail написав:
У вічності властивості Богородиці і святих - у ідеї, в часі вони реалізовані, після закінченя часу ідея співпаде з реалізацією (це моя думка).
Воно й видно, що ваша ..

Michail написав:
Так, звичайно, Господь наперед сказав, що станеться чудо: Діва в утробі зачне, і Сина (Людського) породить. Масло та мед буде Він споживати, аж поки не пізнає того, як зло відкидати та добро вибирати. (Ісая 7:14-15)
Але це зовсім не вказує на те, що Слово Боже народилося від Марії. Насправді від Духа Святого Марія зачала Тіло - породила Сина Людського. Іншими словами, через Діву Марію Христос став Чоловіком, отримав таку ж людську природу, яку має кожен із нас, окрім гріха.
Ніхто й не стверджує, що Слово Боже бере свій початок від Марії. Мова про одвічність Діви, тієї хто Бога породить. Себто про її божественість, пане Michai.

Michail написав:
Коли ми говоримо про народження, то це означає початок існування істоти, або ж субстанції цієї істоти (наприклад, народження згори - це народження людського духа). Якщо кажемо, що Діва породила Бога, то виходить, що жінка породила Божу природу Сина Людського. Але ж насправді навпаки: Діва породила людську природу Божого Сина.
Діва породила Сина Божого, зачатого Духом Святим. Отже у Вифлеймській печері від неї вийшов на цей світ істиний Бог наш!

Michail написав:
З Ваших слів виходить, що Діва народила Христа лише чоловіком...
Коли Боже начало приєдналось?
З моїх слів те й виходить, що не усвідомлюєте і єресь виносите.

Michail написав:
От баптистський теолог, який вважає, Марія мала первородний гріх (що ми, традиційні християни, вважаємо єрессю) пише такий рядок:
"Чтобы быть Спасителем, Иисус должен был быть не только божественно и непорочно рожденным, но и быть настоящим человеком."
http://baptist.org.ua/ruckman/ts_man_nature.htm
разом з цим:
«в Нем обитает вся полнота Божества телесно».
Це означає, що породивши тіло Христа. Марія породила повноту Божества і повноту людини - особу Христа! Сам же Бог у вічності - нероджений. У часі - родився та уй то в Сині Божом
Самі ж собі перечите, якщо Марія породила повноту Божества, то як можете розділяти це Божество у часі і у вічності?

Michail написав:
Про що й сказав Ефеський собор:
«Вона є Матір'ю Божою не тому, що Слово Боже взяло від неї Свою Божу природу, [url]а тому[/url], що Слово поєднане іпостасно зі святим тілом, наділеним розумною душею, яке народилось від неї, - кажемо, що Слово народилось "у плоті"» (Ефеський Собор: DS 251)."
То й дослуховуйтесь до собору й не виносьте єресей про поділ Слова на вічне й у часі.

Michail написав:
Чітко видно, що Богородиця дає Христу лише тіло з розумною душею. Щоб дати тіло, вона має бути непорочною.
Божество воплочується і народжується. Не може воплотитись, але тіло народитись, а божество не народитись.
Тобто якщо Божа природа незлитий і нероздільний в Христі з людською природою.
Виходячи з такого формулювання ми не можемо пояснити, як це могло статися, але народження сталося...
Це Таїнство, яке потрібно вірою прийняти.
І це важливе для віри, на відміну від наших теологізувань про Богородицю Марію, які були вище
Так, усе чітко видно, пане Michail. Як і ота кількість букв про все і ні про що теж є показовою. Утім, у словоблудді не вдасться приховати наміри того, хто вами двигає. Сутність амбітного облудника неодмінно виступає на поверхню.

Michail написав:
Як смиренний прошу у Юр вибачення, якщо Вас Юр образив...
За мене не турбуйтесь, я на людей практично не ображаюсь. От на єресь котра виноситься на люде, таки у великій образі. Й вона буде знищена в будь-якому випадку. Для вас же краще буде відгородитися від неї, аби самому ж не постраждати.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27149
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 19:09 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Сонячник написав:
Yur написав:
Ісая вважав цілком логічним.
Тому Господь Сам дасть вам знака: Ось Діва в утробі зачне, і Сина породить (Ісая 7:14)
Так, звичайно, Господь наперед сказав, що станеться чудо: Діва в утробі зачне, і Сина (Людського) породить. Масло та мед буде Він споживати, аж поки не пізнає того, як зло відкидати та добро вибирати. (Ісая 7:14-15)
Але це зовсім не вказує на те, що Слово Боже народилося від Марії. Насправді від Духа Святого Марія зачала Тіло - породила Сина Людського. Іншими словами, через Діву Марію Христос став Чоловіком, отримав таку ж людську природу, яку має кожен із нас, окрім гріха.
То хіба від Діви Марії у Вифлеємській печері прийшло на світ лише Тіло?

Сонячник написав:
Коли ми говоримо про народження, то це означає початок існування істоти, або ж субстанції цієї істоти (наприклад, народження згори - це народження людського духа). Якщо кажемо, що Діва породила Бога, то виходить, що жінка породила Божу природу Сина Людського. Але ж насправді навпаки: Діва породила людську природу Божого Сина.
То дайте ж все таки відповідь. У Вифлеємській печері на світ з'явивися істиний Бог наш, чи лише Його людська природа??.

Протестант написав:
Yur написав:
Водночас Боже й людське, чоловіче й жіноче присутнє у Божестві. Що й знаходимо у Писанні.
І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Буття 1:27)
У цій фразі поєднана людина і Бог, чоловік і жінка.
Yur ви не уважно читаєте, або досліджуєте. Ці слова що ви навели були до гріхопадіння, а після гріхопадіння читаємо Бут.5:3 І жив Адам сто літ і тридцять, та й сина породив за подобою своєю та за образом своїм, і назвав ім'я йому: Сиф. Отож, як уже підмітив Сонячник, у нас немає образу Божого, аж то тих пір коли не народимося із гори.
Не зрозумів вашої думки. Ви бачете вгорі про що мова, про одвічну наявність в образі Божому чоловічого і жіночого, божественого й людського.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27152
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 19:29 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
25 листопада 2024, 03:16
Написано: 4671
Звідки: Україна
Віровизнання: християнин
Yur написав:
То хіба від Діви Марії у Вифлеємській печері прийшло на світ лише Тіло?
То дайте ж все таки відповідь. У Вифлеємській печері на світ з'явивися істиний Бог наш, чи лише Його людська природа??.
Дух Святий породив через Діву Марію Сина Людського, а не взагалі Бога. Адже, Бог є в трьох особах: Отець, Син і Дух Святий - і Він не може бути народженим, бо немає початку. А Син Людський має дві природи: людини і Сина Божого, як ви кажете - Богочоловік.




Трава засихає, а квітка зів'яне, Слово ж нашого Бога повіки стоятиме! (Іс.40:8 )
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27153
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 19:51 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Сонячник написав:
Yur написав:
То хіба від Діви Марії у Вифлеємській печері прийшло на світ лише Тіло?
То дайте ж все таки відповідь. У Вифлеємській печері на світ з'явивися істиний Бог наш, чи лише Його людська природа??.
Дух Святий породив через Діву Марію Сина Людського, а не взагалі Бога. Адже, Бог є в трьох особах: Отець, Син і Дух Святий - і Він не може бути народженим, бо немає початку. А Син Людський має дві природи: людини і Сина Божого, як ви кажете - Богочоловік.
От би сюди зараз пана sss ..
То хіба чоловік Ісус не є Богом Христом? Хіба Він не одно з Отцем??

Хто бачив Мене, бачив і Отця (Ів. 14:9)
Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно. (1-е Ів. 5:7)




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27154
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 20:02 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Моє звертання особисто до вас, пане Michail.

Можливо я б цого й не робив, коли б ви тут не декларували свою причетність до Католицької Церкви.
Ви ж погляньте, суть ваших суджень практично у всьому збігається з представниками тих конфесій, котрі не хочуть визнавти Діву Марію Богородицею. І коли скажімо для протестантів це є нормальним, бо так їм кажуть в їхніх церквах, то у вашому випадку усе набагато складніше.
Ви, називаючи себе католиком, противитесь Святій Католицькій Вірі, заперечуючи одвічну Божественість Діви.
Показником є й те, що як і усі віровідступники не бажаєте констрктиву. Як і усі віровідступники, не бажаєте говорити по суті, постійно юлите, намагаючись у словесному множестві уникнути конретної розмови. При тому не упускаючи нагоди піддавати сумнівам вчення Церкви.

Питання котрі виносятья у цій гілці хоч і є непростими, але відповіді на них у Церкви є! Аби лиш було бажання ПОЧУТИ.
То ж коли справді хочете бути тим, за кого себе видаєте, облиште говорити те, у чому впевненості немає. Дайте можливість це робити тим, хто здатен нести відповідь за свої слова.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27189
UNREAD_POSTДодано: 01 грудня 2010, 23:41 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
06 серпня 2024, 11:49
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Yur написав:
І коли скажімо для протестантів це є нормальним, бо так їм кажуть в їхніх церквах, то у вашому випадку усе набагато складніше.

Так і в нас вчать і так Писання вчить.


Yur написав:
Ви, називаючи себе католиком, противитесь Святій Католицькій Вірі, заперечуючи одвічну Божественість Діви.

Юра, у вас пріоритет не правильний.
Навіть Павло про себе інакше говорив Гал.1:8 Але якби й ми або Ангол із неба зачав благовістити вам не те, що ми вам благовістили, нехай буде проклятий!
Фил.1:27 Тільки живіть згідно з Христовою Євангелією, щоб, чи прийду я й побачу вас, чи й не бувши почув я про вас, що ви стоїте в однім дусі, борючись однодушно за віру євангельську,

Nurono, може тепер побачиш різницю між Церквою і Блудницею?




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою?
27190
UNREAD_POSTДодано: 02 грудня 2010, 01:24 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Для подальшого осмислення постаті Богородиці Діви Марії пропоную порозмірковувати над тілом Христовим.
Згідно Євангелії Церква і є тіло Христотове, а Христос Голова Церкви.
І Він Голова тіла, Церкви. (1:18)

Ті, що Христові, є членами Його тіла.
щоб приготувати святих на діло служби для збудування тіла Христового (Ефесян 4:12)
бо ми члени Тіла Його від тіла Його й від костей Його! (Ефесян 5:30)


Діва Марія є ТА, з якої вТІЛився Господь. Вона є матір'ю Правдивого Бога у тілі. Тому й називають Пресвяту Богородицю присно Діву Марію владичицю нашу, матір'ю Церкви. Себто нашою, яко членів тіла Христового, Небесною матір'ю.
==================================================================

Якщо говоримо про тіло Христове отже й про Його Голову. Бо як тіло без голови мертве, так і голова без тіла. Отже Божа тілесність є обов'язковим атрибутом Бога живого. Діва ж є ТІЄЮ через котру приходить до нас земних Господь.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 717 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Далі


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 0 гостей


©2006-2024 "Джерело"
Джерело
Каталог християнських ресурсiв <Для ТЕБЯ>