Протестант написав:
Хочу до кінця зрозуміти це слово "ПЕРЕЄСТЄСТВЛЕННЯ" і "ПЕРЕСУЩЕСТВЛЕННЯ " Якщо я правильно зрозумів, то це ті самі слова що я говорю " Я ВІРЮ" що хліб і вино є Тілом і Кров’ю І.Х.?
Так, але в даному випадку слід також сказати, що мова про євхаристизовані хліб і вино.
Протестант написав:
І чим воно відрізняється від слова "Символ". Якщо я говорю що хліб і вино символізує Тіло І Кров І.Х. то це по вашому не те саме що ви говорите "ПЕРЕЄСТЄСТВЛЕННЯ" і "ПЕРЕСУЩЕСТВЛЕННЯ "?
Символ це слово, назва, інформаційний зміст, а тут присутнє не тільки СЛОВО, але й ТІЛО під видом хліба і вина, себто сам так би мовити реальний об'єкт.
Слово вид (хліба й вина) нічого не змінює, він лиш вказує на теперішній спосіб нашого фізичного зовнішньо/відчуттєвого сприйнятття (через слух, зір, нюх, дотик, смак).
Протестант написав:
Ви говорите що "Після здійснення таїнства Євхаристії форма хліба та вина не міняється, але відбувається пересуществлення хліба і вина в Тіло і Кров Христа. Тобто форма залишається, але суть міняється. Відчуваємо смак хліба і вина, але насправді причащаємося правдивих Тіла та Крові Господа Нашого Ісуса Христа. Тому і вживає апостол слова хліб та чаша." Ми говоримо те саме, але всі віримо що це Тіло І Кров І.Х.. НУ не бачу я різниці в сутності, але тільки у назві "ПЕРЕЄСТЄСТВЛЕННЯ" і "ПЕРЕСУЩЕСТВЛЕННЯ " "Символ"
Різниця очевидно в тому, що для вас Тіло є символом, бо маєте на увазі якесь інше незбагнене тіло, для католиків воно ж є й обє'ктивною реальністю; оцей фізичний хліб й вино після освячення є Його справжнім нЕсимволічним тілом. Чому, бо по-перше так СКАЗАВ (Мат. 26:26). Окрім того для глибшого розуміння маємо пам'ятати, що людина душевно/тілесне сотворіння й сприйняття її і духовнотілесні, й цілісна присутність Христа Бога небесного Слова що стало Тілом, немов би підтверджується нашим тілесним сприйняттям, уперекір його теперішньому плотському зовнішньо/відчуттєвому стану.