engar написав:
Verum написав:
"Повнота", що перебуває в ньому, стала належати йому через рішення Бога. В Колосян 1:19 (Хом.) сказано, що вся повнота перебуває у Христі, бо так "сподобалося Богові".Чи апостол Павло говорить там, що "повнота", яка була в Христі, робила Христа самим Богом? Ні, бо в Колосян 3:1 сказано, що Христос "сидить... по Божій правиці (праворуч від Бога - WBTC)".
---
повнота Бога, що у Ньому (Ісусі Христі)не що інше як повністю Бог, що явив Себе у тілі... тобто вчинив те, що написано у послані до Коринтян ....
Але, як написано: Чого око не бачило й вухо не чуло, і що на серце людині не впало, те Бог приготував був тим, хто любить Його! А нам Бог відкрив це Своїм Духом, усе бо досліджує Дух, навіть Божі глибини. (1Кор.2:9,10) --- тобто:
..."Чого око не бачило"....
Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був. (Iван.1:18) / ....Промовляє до нього Ісус: Хто бачив Мене, той бачив Отця, то як же ти кажеш: Покажи нам Отця?(Iван.14:9)дозволю собі не погодитись с таким тлумаченням написанного в цих уривках.Верум вище написав повнота Божа в Христі почала перебувати бо так сподобалось кому?Якщо повтона Божа ви кажете це ї є Бог,то виходить самому ж Христові-Богу,сподобалось щоб у ньому почала перебувати повнота Божа,тобто щоб він став Богом.Невже це не абсурдно.Та й окрім того,якщо так то виходить що до того як у Христі почала перебувати повнота Божа ,Син -Богом не був,бо повноти у нього Божої не було??Чи правильно я вас розумію??Також не слід маніпулювати зі словами Біблії,адже не сказанно що Бог явив СЕБЕ в тілі,Бо в тілі прийшов Син Божий,і показав яким є Бог.Тому тут аж ніяк не слід тлумачити що це сам бог показав себе в тілі,Бо таких слів у Писанні немае.А от те що син Божий котрий явився в тілі показав яким є Бог,так це ясна річ,бо про це написанно.
Крім того стосовно намащення олією Сина,так зване помазання,то який зміст у цьому дійстві?Для чого Бог сам себе намащуе оліею??В їзраїлі за таким звичаем помазували того хто мав стати царем.А який зміст тут,розясните?
Тепер стосовно того що виявив Син людям.Чи ви думаете що Христос показав зовнішність Бога?Чи те що син сказав -"хто бачив мене той бачив Отця" вказує на те що Син це і є Отець??
Цитата:
... "й вухо не чуло, і що на серце людині не впало" ... І Слово сталося тілом, і перебувало між нами, повне благодаті та правди, і ми бачили славу Його, славу як Однородженого від Отця. (Iван.1:14) тобто не чувано щоб Бог явив себе у тілі ...Юдеї Йому відказали: Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти, бувши людиною, за Бога Себе видаєш...(Iван.10:33)
Так це ж не Син себе справді видавав за одного Бога.Його так сприймали оті заздрісні фарисеї.Син же ніде про себе не говорив що він один Бог чи ж не так?Тому їхнє заздрісне сприйняття не доводом того що Син це один Бог.
Цитата:
--- і сьогодні для багатьох спокусою є те, що Ісус є Бог, бо їхній розум обмежений невірством ....
Скоріше не невірством а підгрунтям з Писання та ясним розумом,котрий нам даний Богом і котрим ми повинні теж любити Бога.
Цитата:
Але засліпилися їхні думки, бо те саме покривало аж до сьогодні лишилось незняте в читанні Старого Заповіту, бо зникає воно Христом. Але аж до сьогодні, як читають Мойсея, на їхньому серці лежить покривало, коли ж вони навернуться до Господа, тоді покривало здіймається. Господь же то Дух, а де Дух Господній, там воля. Ми ж відкритим обличчям, як у дзеркало, дивимося всі на славу Господню, і зміняємося в той же образ від слави на славу, як від Духа Господнього. (2Кор.3:14-18)/... Отож бо, для вас, хто вірує, Він коштовність, а для тих, хто не вірує камінь, що його занедбали були будівничі, той наріжним став каменем, і камінь спотикання, і скеля спокуси, і об нього вони спотикаються, не вірячи слову, на що й призначені були. (1Петр.2:7,8)
Та і тут не слід виривати фразу з контексту і припасовувати її до свого тлумачення зовсім іншого питання буцім там мова йде про невизнання Ісуса за одного Бога.Подивімось в контекст,а саме в 4вірш 1Пет2розділу -
"Приступайте до Нього, до Каменя живого, дорогоцінного, що відкинули люди Його, але вибрав Бог".Як бачимо з тих слід люди відкинули не Бога,і не те що Ісус один Бог,а того КОГО ВИБРАВ БОГ-отого "камення живого" котрим є Ісус.Якщо б це був сам Бог,то йому б не треба було когось вибирати для цієї місії.Чи не так? Тож дійсно для багатьох євреїв Ісус був простив чоловіков з Галілеї,котрий хотів до себе привернути увагу.Проте були й такі хто відкрито визнавали подібно як і Петро ,те що ІСус-це
Син Бога Живого.Так от шановні,і цього разу теорія того що Ісус це один Бог,є нісенітницею.Як би це сумно для декого не виглядало.