Yur написав:
Спілкуючись з представниками різних віросповідань і конфесій помітив одну річ, а саме спільність окремих висновків сЄ і де-яких православних, в тому числі й таких, що ніби-то називають себе греко-католиками.
А ви належите до таких??
Цитата:
К приміру свідки кажуть, що спершу Син з'явився разом з отцівським лоном у цьому ж лоні, потім вийшов з лона й уже після того усього народився від Діви Марії, що уже й народженням не назовеш, бо по-справжньому народився/сотворився Він від Бога. Іншими словами намагаються показати Сина як окрему від Бога істоту, що з'явилася на Небесах, зійшла в людському тілі на землю й потім повернулась назад до Небес.
Та ж зрозумійте, не сЄ так кажуть,а так написанно.
Цитата:
Подібне й вищезгадані православні, що підкреслюють реальність Христового існування як Другої Божої Особи, до Його народження від Діви.
Можете це якось обгрунтувати,аби це не виглядало наклепом??
Цитата:
На перший погляд усе вроді би виглядає правильно, але це на перший погляд. Бо отой наголос на реальному існуванні Сина до Його народження у Вифлеємі дає привід для виокремлення сутности Сина від сутности Отця. Про що свідки заявляють напряму.
Не тілько на перший погляд,а й на другий і третій.І про це знову ж таки заявляють не свідки а сама Біблія-"Слово було з Богом",отже ці слова явно підкреслюють відмінність Слова від Бога,адже про одного чи то Бога, чи то одну особу так безгуздо писати.Ну й звісно що й безглуздо це так сприймати.
Якщо Слово-Бог,то з ким воно Було,будучи одним???Розкажіть пане Юр та Ко??Дуже вас прошу))))
Цитата:
Син невід'ємна сутність Отця, як і Сам Отець завдяки Сину. Повірте Мені, що Я в Отці, а Отець у Мені! (Івана 14:11) Єдиносущність Отця і Сина є сутністю Творця Вседержителя, ніщо й ніколи не порушує цю єдиносущність. Вона існує коли Бог творить світ, вона існує коли Син страждає на хресті, вона існує коли Син сидить одесну від Отця.
Та навіщо ж оті чергові перекрикування.Писав же вам та компанії що вислів "я в Отці ,Отець в мені" такий же самий як і подібно "вони(учні) в Мені(Ісусі),я в Тобі(Отці)"; "вони(учні) в Нас",тощо.І це аж ніяк не вказує на [color=#0000FF]єдиносущність Учнів з Сином та Отцем,які є подібно в Отці та сині,яко і Син в Отці.Власне самі ж з цим погоджуєтесь,то навіщо отак маніпулювати слабкими у вірі та в знанні Слова.
Тепер щодо отої єдиносущності яка не порушується ніколи між сином та Отцем.
Хто і до
Кого промовив ці слова "Це син мій улюблений якого я вибрав"??Також цікаво чому сина отого названно не просто любимим начебто він один,а улюбленним(найбільш любимий),начебто він не один?Цікаво щей те, чи смерть сина ознаменувала й смерть Отця,котрий є єдиносущним,тобто одною сутністю з сином яка померла на дереві??
Тож спробуйте пане Юр не просто розкидатисьб репліками,а доводити написанне НАПИСАННИМ.Успіхів вам.Одновірці ж ваші пильно за вами слідкуватимуть.
Цитата:
Народження ж Сина від Діви знаменує собою Боже виЯВлення. Ось Діва в утробі зачне, і Сина породить (Ісая 7:14)Бог, у якого хтось вірить, а хтось не вірить і котрого ніхто не бачив, реально приходить до людей, виЯВляючи Себе у Своєму Сині. Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був. (Івана 1:18) Хто бачив Мене, той бачив Отця (Івана 14:9)
Бог стає людиною і Його Синівська ЛЮДСКІСТЬ є тією реальністю завдяки якій ті що вірять у Бога стають Христовими.
Е ні пане,не видавайте бажанне за дійсне.Що то у вас за така звичка не добра??Не Бог приходить до людей,і не Бог стає людиною,а "Слово,(яке) було з Богом".Тому й Іван про це просто та зрозуміло пише "Бог послав Сина свого",а не сам прийшов.Ви можете хоч троха до розсудку покликати чи це дійсно для вас чуже??Мабуть таки розсудку вам вистачає,а от щирості та ченості таки обмаль.Нічого,всеж це не є незворотнім процесом.Колись подібним був бібілйний персонаж Савл,котрого ми знаємо як ап Павло.Він теж подібно до вас перечив ревно та фанатично зявленню сина Божого,проте пізніже сам же доводив що Ісус це Христос(божий помазанець),а не Бог.-" А Савло дедалі дужчав і бентежив юдеїв, які мешкали в Дамаску, доводячи, що цей (Ісус) - Христос.".Як саміж маєте можливість переконатись Ваш кумир подібно до сЄ доводив що Ісус не Бог,а лише той кого Бог вибрав та помазав,тобто Помазанець Божий,що на євр та грецьк звучить як і написанно Христос чи Месія.Зрозуміло ж Бог своїм же помазанцем бути не може.Чи не так??Тож Савл зробив чесний вибір,ви ж і далі лукавите.Придивіться пильніше до цієї постаті,адже я вірю що така метаморфоза всеж відбудиться колись і у вашому житті.Принаймні вам цього бажаю.
Цитата:
До Божого різдва Божа сутність є невиЯВленою себто для нас фізичних нереальною, як і Його триЄДИНість
Щодо триєдиності погоджуюсь,бо її і неіснує.Щодо реальності самого Бога,то Він і до різдва був аж надто реальним у стосунках з євреями.
Цитата:
Його синівство є неутвердженим. Хоч і згадується про це у пророцтвах, але християнами ми стаємо саме увірувавши в Ісуса Христа і саме цей етап знаменує появу Його новозавітнього вчення про Бога Сина й Божу триЄДИНість.
Неправда,синівство Боже було утвердженим з моменту зявлення Божих синів-Ісуса(якого ви знаєте під цим імям) першого та безпосередньо єдиного,інших опісля нього. Тому й Слово називає їх теж синами Божими,які були ще до різдва від діви.А стаємо ми християнами,коли визнаємо захід Бога,яким він дає людям можливість знову знайти з ним мир,саме через свого першого сина якого ми називаємо Ісусом Христом,тому й християни від слова Христос,ті хто є його послідовниками або наслідувачами.Саме такими я бачу сЄ.А якщо вам це разить,то одіньте окуляри чорні.
Цитата:
Другий прихід Сина у Кінці Світу теж буде реальним, але ця реальність уже не буде фізичною.[/color]
Мг,та всеж чому Бог у другому приході знову себе виялятиме в ролі обмеженного сина,якому не все відомо і який не все може??Пане Юр, я сподіваюсь все таки на порозуміння без отих фанатичних проявів.Гаразд??)))