Цитата:
Michail написав:
Ви ж надали Богродиці (в своїй інтерпретації) точно того, що має Христос: вчіності і Божественності... Коли Церква з Біблії доводить Божество Христа.
Лише Христос як Богочоловік має такі властивості.
Що я надав в моїй інтерпретації, які властивості протилежні тому, що доводить Церква? Наведіть мої слова, де я це говорив.
Цитата:
Michail написав:
Богородиця, Діва Марія - Створіння, вище від усіх інших створінь.
Жіночість, материнство -- несотворені Божі досконалості.
Я вже наводив цитату з сайту,
"8. Нью Ейдж прагне осягнути баланс між чоловічим і жіночим началом,
вводячи в своє розуміння божественного жіноче начало.[16] Точнісінько те саме навчаєте і ви, навчаючи про божественність Богородиці.[17]"
http://www.traducionalist.info/forum/32-10-1Бо тільки що Ви написали про несотворенну жіночність.. А що несотворення, те Боже...
(До речі прокоментуйте це. А те, що я запитав, чи Ви не прихильник підгорецьких, то я просто запитав, а яку ви саркастичну відповідь мені дали? Це хіба чесно? Я ж Вам пробачаю, то пробачайте й Ви мені, будь-ласка, якщо я десь не так щось до Вас написав).
Чомусь Христос називав Отця - Отцем, А Святого Духа - Святим Духом.
Ми можемо припустити, що Бог як універсальний - має в собі всі начала. То йчоловічність тоді вічна. А тоді вічні і жінки і чоловіки.
Зараз ще раз поясню. І те, що я поясню, розумію з чистою совістю:
Попробую ще раз узагальнити те, про що я писав.
– Богородиця не від природи божественна. Син Божий Божественний від природи. Причому Ісус Христос Богочоловік. І не Ісус чоловік, а Христос Бог, а месія Ісус Христос – нероздільний Богочоловік.
Марія ж обожествлена. І всі спасенні люди – обожествленні.
Можливо, увійшовши у вічність, повноті з’єднавшися з Богом, ми і протягнемося у вічності, тобто таким чином осягнемо її, бо наслідуємо повноту Христа. І таким чином можемо вже говорити про Богородицю та святих, що вони цього осягнули (хоча ще потрібно чекати воскресіння (для святих)…
Але це інша інтерпретація. Як би не було, в Царстві Небесному ми пам’ятатимемо про свій земний початок. І Богородиця Марія також пам’ятає…
Я так розумію і так вірю.
– Я говорив з своїм священиком… Він також казав, що є поняття обожествлення і запропонував гіпотезу, що ми також наслідуємо характеристики Сина Божого, тобто осягнемо вічність. Але на запитання чи людина стане вічною такою, як Бог, сказав що не знає…
Я також не знаю. І я сказав, що давайте почекаємо і побачимо. Він згодився.
То ж і Вам і всім форумчанам так кажу. Куди нам спішити? Побачимо як воно є в Царстві Небесному.
– Ще наш священик сказав, що орієнтується на Христа. Я також в першу чергу орієнтуюсь на Христа.
– Ось деякі цитат з греко-католицького журналу Промінь Любові.
ВшАНуВАННЯ СВЯТИХ НЄ Є уСЛАВЛЄННЯМ АБО
ВІДДАВАННЯМ ІМ ШАНИ БОЖОІ.
«Славимо лише Бога, а не Святих, бо знаємо, яка безмежна * прірва між Богом і Святими. Хоч Святі значно вищі від нас щодо позитивних якостей та своєї значимості, все ж таки вони є лише створіннями, як і ми. Отже, наше вшанування їх є лише | глибокою повагою, яка схожа на повагу до прославленої людини. Ця пошана подібна до пошани, яку віддаємо Святим слугам Божим уже тут, на землі, але вона більш виразніша і палкіша, тому що Святі царствують у небесній славі як переможці (св. Авг).»
Промінь Любові, № 6(12) 2004. ст. 10.
От вказано, що святі вже живуть в Божій славі, як переможці, на що, можливо, вказує автор статті. Навіть Богородицю не славимо. Богородицю і Святих Сам Бог прославляє, як і всіх спасенних!
Ми ж прославляємо Бога в Святих.
«Святих не можемо шанувати з огляду на них самих, тому що їхні діла служать лише славі Бога, котрий через них творив, а не славі їх самих. За гарний образ не славимо пендзель, за гарну книжку не славимо перо, за гарну мову — язик. Отже, Бог є предивний і Бог є єдино правдивий у Своїх Святих (св. Берн.). Тому не говорить Марія: "Я зробила велике" — але: "Велике бо вчинив мені Всемогутній" (Лук. 1, 49).» № 6(12) 2004. ст. 10.Це до протестантів: «Як вшанування Святих стосується і Бога, так само стосується Бога і зневага, яку проявляють люди до Святих.
Ісус Христос говорить, що той, хто погорджує Апостолами, погорджує Ним самим (Лук. 10, 16)»
Так що не раджу в бік Богородиці або святих вимовляти принижуючі або зневажливі речі, ні протестантам ні православним, ані католикам (в бік тих людей, які вели праведний спосіб життя в Христі з будь-якої конфесії).
А вона Богородиця. Бо це видно з Біблії:
Лука 1, 43.
Що могла мати на увазі Єлизавета? Вона ж не знала Ісуса, бо ні Марія їй ще ім’я не сказала н, за словами Юр, не було ця постать пророкована, а була пророкована постать Месії (цікаво, як це ви брате Юр, «розділили» Христа на дві постаті?). Господом в Старому Завіті називали Бога. Це ще один доказ про незнання СЕ, хто мав прийти… Отже Єлизавета передбачила народження Богочоловіка. Все логічно. А раз так, то і наза Марії Богородицею – логічна.
– Проблема в тому, що Ви., брате Юр, написали, що Марія Богородиця, щоб народити Божество, сама мала мати Божественність… А Ефеський собор вирішив протилежне (тобто, що для народження Христа Марії не потрібна божественність, бо вона дала тіло Месії). І Церква цього притримується. Це доводить цитата, яку я вже наводив.
І ще раз будь ласка повірте, я не відкидаю вчення, я не розповсюджую єресі. Я аналізую сказане і на основі всього мені знаного пробую робити висновки.
А також, що розділили постать Богородиці перед часом, а постать Марії в часі… І прирівняли в цьому Марію до Ісуса Христа. Такого, як я й казав. У вченні католицькому не зустрічав.
Оперуванняз терміном «вічність» взагалі тут краще не пробувати. Якщо щось, я вже наводив розуміння вічності і безсмертності в теології…
Якщо вічна Богородиця, бо прийняла вірою Христа, і народила, то вічні і спасенні, бо прийняли вірою Христа…
А що спас Христос Марію і при зачатті і все життя оберігав від гріха, то ось ще цитати з греко-католицьких статей:
«Коли ж сатана так поводився із самим Господом (спокушував), то що можна сказати про Марію, що була тільки людиною?
Нападав диявол на неї, але вона призивала Твоця на допомогу і перемогла…
Вона ж не була надзвичайною жінкою, а такою ж як ми усі, тільки що жоден гріх не мав доступу до неї, бо особливою любов’ю була прив’язана до Всевишнього».
Промінь Любові № 12 (39) 2006. – С. 10.
«Марія була тільки людиною».
«Вона ж не була надзвичайною жінкою» - а йдеться про неї, як і про Богородицю.
«Такою ж як ми усі, тільки що жоден гріх не мав доступу до неї, бо особливою любов’ю була прив’язана до Всевишнього»…
Не йдеться про божественність. А узагальнюючи з у сього, так як я і писав –про обожествлення. Можливо воно відбулось при Її зачатті. Можливо при зачатті Христа?
При зачатті – відбулось її захороненні, освячення… Я думаю, що в момент зачаття Христа. Бо якраз тоді вона прийняла Слово Боже вірою.
Бачите, що я аналізую, а тверджу якесь неправдиве (на вашу думку) вчення?
Ще цитати, що навіть «Серце Марії» яке в латинському обряді звикли вшановувати, є створеним.
«Серце Марії – це найвища досконалість, яку створив Бог» (також з Променя Любові).
«Думаймо про Неї, також, як про всемогутню матір, яка хоч сама не може зробити, проте все може випросити в Свого Божого – всемогутнього Сина» Промінь Любові № 12 (18) 2004. С 7.
От розкрито, що всемогутність лише у Бога. Всі святі є молільниками, тому і черпають від Божої всемогутності. Робить же Бог!
Марію шануємо дуже високо, але як Бога шануємо Отця, Сина і Святого Духа» (Св. Єпіфан).
От де справжнє поклоніння, а де почитання!
«Пречиста Діва Марія зодягнена в сонце, тобто в Бога, повністю перебуваючи в Ньому і Ним живучи» Промінь Любові № 7 (45, 47) 2007. С 12-13.
От обожествлення описано правильно! Якщо Ви так вірите, тоді все добре.
І ще брате Юр і всі інші форумчани. Вибачте за сарказми, якщо я до когось їх використовував. Істинно віруючі – браття і сестри.
Я всіх люблю в Христі Ісусі. Ми всі на різних рівнях усвідомлення Бога, тому можемо не розуміти один одного. Але стараймося давати чіткі змістовні відповіді.
Або запитання…