Про
людей же спасенних пишу, що існує теологічний термін - всиновлення.
Не настоюю, просто інформую. [/quote]Повірте, пане Michail, що уже маю навики в подібного роду спілкуваннях.
Єдинородність Сина не усвідомлюєте. Що й матимемо нагоду пересвідчитися, коли буде у вас бажання поговорити про це у відповідній гілці.[/quote]
Як маєте навики, чому тоді мене з православними путаєте?
Я розумію так Єдинородність Христа , як мене навчили і як глибоко зміг своєю свідомістю в це проникнути.
І кажу, що Єдинородність і Божа природа від віку властива лише Ісусу Христу - Божому Сину.
Більше нікому. Це і є іпостасні властивості Ісуса Христа разом з двома енергіями і двома волями - але однією особою.
Цитата:
Michail написав:
Yur написав:
Ісус теж з'явився в історії, як і усі вищезгадані люди, що осягнули Божественість.
Різницю ми вже обговорили. Він реально вічно є в іманентній Трійці, як іпостась. Це відмінність від Створінь. Спілкувався з Отцем про створення всього.
Я вже зробив висновки, якщо Ви їх не пропустили
Якщо кажете Ісус вічний в іманентній Трійці, то так само Марія є вічною в образі і подобі Божій, (Бут. 1:26,27) а святі є вічними будучи
члени Тіла Його від тіла Його й від костей Його! (Ефесян 5:30)Я ж кажу, якщо ви під божественістю розумієте це, тоді може бути.
Цитата:
Michail написав:
Якщо слово "божественність" не має на увазі божу природу, яка є у Сина, тобто не робить Марію і спасенних іпостасями, то можливо Ви правильно висловлюєтесь. Я просто такої інтерпретації не знаходив. Пєр де Шарден висловив поняття "божественная среда". Його ідеї були і вони відчуваються в катехизмі.
Так що є ще над чим думати.
Є над чим думати, в даному випадку над іпостасністю, котру не усвідомлюєте. Як зрештою більшість православних й очевидно ті семінаристи з якими спілкуєтесь й котрі так і не зможуть сюди прийти ..
Триєдиність в даному випадкуі є іпостасність. Коли казати про чотири .. чи багатоєдиність, це уже не буде іпостасністю. Тобто ваші умовиводи нібито про недопустимість більшої кількости іпостаей, якраз і вказують на абсолютне нерозуміння даного предмету.
Я роздумовував. Якби я сказав, що може бути, то тоді б не розумів. Оскільки я сказав, що не може бути то логічно дійшов до того, що й Ви тепер написали.
Але є єретики, які Марію виводять в четверту особу... Та навіть Пауло Коельо таке писав в одній з своїх книг.
Це небезпека. Тому вчення має бути чітке. Тому воно десь мавє бути в документації Католицької Церкви.
От я від Вас і прошу цитати. І катехизмі по відповідних темах ми вже розглядали. Там дуже стиснуто і таких термінів, як Ви наводили - нема.
Шукайте, бо я не знаходжу поки що.
Michail написав:
Yur написав:
Якщо Ви не розумієте, що в Христа дві природи ,а в нас одна і буде спасенна...
Й що є дві природи очевидно теж до кінця не усвідомлюєте. ДВА як Боже й нЕбоже.
Ось як Лоський про це каже:
"Если Бог - природа, то все остальное - не природа; если же то, что не Бог, является природой, то Бог не природа, и даже Он не есть, если другие существа суть" [44].
http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава II. БОЖЕСТВЕННЫЙ МРАК Оце філософський вираз! Якщо зрозумієш, то вникнеш, а якщо не вникнеш, то може й не зрозумієш. А якщо зрозумієш і вникнеш, то може й приймеш, та чи інші вникнуть
Цитата:
Michail написав:
Yur написав:
Чого вам забули пояснити, так це що очищення Духом визволяє від сотвореності.
Обовязково передам такі слова! А Ви давайте цитату з офіційних документів, катехизму. Чітку.
Не можу ж я розмояляти одними цитатами, коли ви не згідні з чимось, той вкажіть у чому невідповідність посилаючись на вищезгадані джерела.
Хоча упевнений, що й у КАТЕХИЗМІ є підтвердження моїм словам. Обов'язково знайду, як і нищенаведене зі святителів Церкви.
Краще б були офіційні документи. Тоді в повноті зможу розібратись.
Цитата:
Michail написав:
Ще не зустрічав, щоб Церква так висловилась. Ви ж інтерпретуєте. Тому й кажу, що це Ваша інтерпретація.
Якщо Бог створив створіння, то воно завжди створіння порівняно з Богом. Коли ввійдуть в божественність, то все рівно будуть відрізнятись від іпостасей Божих. очищення Духом Святим звільняє від первородного гріха!
Призначення людини не закінчується в сотвореному.
Це не означає, що сотвореність людини нічого не значить і зникне. Це йозначає що створене Богом важливе і заради вищої цілі ввійде в Божественність.
Тільки не "стара людина" тобто похоті, пристрасті і все що стосується Первородного гріха, а Нова - чиста людська природа.
Нас вчили, що термін "плоть" відрізняється від терміну "тіло"... Плоть, ніби четверта оболонка. (Число 4 земне). Коли ми скинемо плоть, в кінці воскресне лише тіло. Ап. Павло каже, що тіло тонке!
Так нас вчили і слів з того я не викину.
Цитата:
Поэтому никак не следует думать, что мы по воскресении будем иметь такое тело, какое имел первый человек до грехопадения. И сказанное: Яков перстный, такови и перстнии, не следует понимать применительно к тому, что сделалось по совершении греха. Ибо не должно думать, что он, прежде нежели согрешил, имел духовное тело и что вследствие греха оно изменилось в душевное. Думать так значит мало обращать внимания на слова этого великого учителя, который говорит: Есть тело душевное и есть тело духовное; тако и писано есть: бысть первый человек Адам в душу живу (ст. 44, 45).Глава XXIII http://christianity.shu.ru/Texts/august ... vdei13.htm
...............
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html
...............
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу.
http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ Тому сотворене повинно бути преображеним і одухотвореним.
Бо в людини все створен і тіло і душа.
Цитата:
Michail написав:
Святий Дух, Який є «Господом Животворящим», післаний, аби освятити лоно Діви Марії і божественно його запліднити. Він чинить так, що Вона зачне одвічного Сина Отця у людській природі, взятій від її людської природи."
А значить Ви сказали неправильно!
Усе правильно. Неправильними, некатолицькими, антихристиянськими є ваші судження.
Святий Дух очищує від первородного гріху й тим самим від сотвореності. Такою є людина есхатологічна. Духовна - неземна - несотворена.Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити. (1-е Кор. 15:46-49Цитата:
Michail написав:
Навіщо Богу очищувати від сотвореності, якщо Створив усе добрим? Бог же створив людину для Царства Небесного. І якби Адам і Єва не згрішили, то пройшли б такий же процес успіння, як Марія. (Нам ще й так пояснювали, хоч це теологічна гіпотеза, тому відкрито про це кажу)
І я вам відкрито кажу, що не розумієте й єресі виносите.Так нам пояснив викладач. Викладач вчився в європі і використовував у своїх лекціях Суму Теології Томи Аквінського.
Ви цю книгу читали.
Я ні.
Тому привожу лише як аргумент слова викладача.
И виде Бог, яко добро (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html
................Теолог вник в Божу думку і сказав, що те, що Бог назвав добрим, не очам Його доставляє приємність...Цікаво.
Тут є елемент антропоморфізму. Теж цікаво.
Я ж не проти, що Богу приємне - досконале.
302 Сотворення має свої властивості й досконалість, але воно [color=#FF4000]не вийшло з рук Творця завершеним. Воно
створене «у дорозі» до остаточної досконалості, яку він ще має осягнути і до якої Бог його призначив.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38[/color]
Богородиця - найвищий приклад завершення досконалості (але чи є завершення досконалості Створіння? Нам гворили, що створіння будуть в постйному пізнеанні Бога. Дума., що Марія - також є в цьому постійному пізнанні). Хоча один наш священик казав, що за Переданням першим у Царство ввійшов розбійник з хреста, що був розіпятий біля Ісуса...
Марія - Створіння, вище і досконаліше за усіх інших створінь. Так сказано в Катехизмі нашої католицької Церкви, який собі перечити не може! Не може перечити і офіційному вченю Церкви.
"Козачків" шукайте деінде. Чесно кажучи важко, коли свої тебепідозрюють... Це мабуть в християн - західних українців через підпільний період виробилось... І всі, хто думає трохи іншим способом за них, починають підозрювати.
На Закарпатті також був підпільний період... І нічого, масово не виробилось такого несприйняття православних. Тим більше своїх щиро сприймають. А до інших конфесій відкриті і кажуть що Бог один!
Миряни одні до одних в цекрву йдуть і на свята....
Священики більш осторожні... Але відкрито коли зустрічаються, то все нормально.
Я пишу про те що знаю. Якщо хочете закрити "вичерпану" тему, будь ласка.
Але якщо хтось щось ще хоче дізнатись з протестантів, рахую це добрим і потрібно відповідати.
От один з форумчан вже трохи зрозумів, що Марія - "священна і чиста посудина" Слава Богу!