Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 18 липня 2024, 16:13




Створити нову тему Відповісти  [ 461 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Далі

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
30171
UNREAD_POSTДодано: 27 лютого 2011, 17:37 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 грудня 2023, 14:33
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Ну що ж не будемо тут спорити. Моя думка, що наше земне тіло переміниться у духовне, бо так вчив Павло. Про їжу взагалі немає смислу говорити, бо чітко нічого не сказано.
Yur написав:
Вознісся Христос в духовному тілі невидимому для нас.

Ну знов Писання говорить інакше: 9 І, прорікши оце, як дивились вони, Він угору возноситись став, а хмара забрала Його сперед їхніх очей...10 А коли вони пильно дивились на небо, як Він віддалявся, то два мужі у білій одежі ось стали при них,11 та й сказали: Галілейські мужі, чого стоїте й задивляєтесь на небо? Той Ісус, що вознісся на небо від вас, прийде так, як бачили ви, як ішов Він на небо!(Дiї.1:9-11) Як бачимо учні бачили аж доки можна було дивитися. А дальше написано: Об.1:7 Ото Він із хмарами йде, і побачить Його кожне око... Як Ісус прийде у Нього буде те саме видиме тіло що і під час воскресіння і вознесіння.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
+1
(1-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
30172
UNREAD_POSTДодано: 28 лютого 2011, 01:52 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Протестант написав:
Ну що ж не будемо тут спорити. Моя думка, що наше земне тіло переміниться у духовне, бо так вчив Павло.
Духовне -- неземне, нематеріальне, невидиме для фізичного взору.

Протестант написав:
Yur написав:
Вознісся Христос в духовному тілі невидимому для нас.
Ну знов Писання говорить інакше: 9 І, прорікши оце, як дивились вони, Він угору возноситись став, а хмара забрала Його сперед їхніх очей...10 А коли вони пильно дивились на небо, як Він віддалявся, то два мужі у білій одежі ось стали при них,11 та й сказали: Галілейські мужі, чого стоїте й задивляєтесь на небо? Той Ісус, що вознісся на небо від вас, прийде так, як бачили ви, як ішов Він на небо!(Дiї.1:9-11) Як бачимо учні бачили аж доки можна було дивитися.
Як бачимо, учні бачили аж допоки хмара забрала Його сперед їхніх очей. Хмара, як та завіса за котру не здатне сягнути людське око. Про що й КАТЕХИЗМ.
659 Остання поява Ісуса завершується безповоротним входом Його людської природи в Божу славу, символізовану хмарою (Пор. Ді. 1, 9; пор. також Лк. 9, 34-35; Вих. 13, 22.) і небом (Пор. Лк. 24, 51.) http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Безповоротним входом означає, що останній прихід Христа відбудеться у Божій славі, а не під виглядом звичайної людської природи, у котрій Він являвся учням до Свого Вознесіння.

Протестант написав:
А дальше написано: Об.1:7 Ото Він із хмарами йде, і побачить Його кожне око... Як Ісус прийде у Нього буде те саме видиме тіло що і під час воскресіння і вознесіння.
Згідно КАТЕХИЗМУ існує відмінність слави Христа воскреслого й слави Христа, що сидить праворуч Отця. Останній прихід Христа відбудеться саме у славі Божій.
Також слід пам'ятати, що в Об'явлені йдеться про часи, коли настане кінець світу. Й не буде уже фізично живих і мертвих.

І зараз, по скорботі тих днів, сонце затьмиться, і місяць не дасть свого світла, і зорі попадають з неба, і сили небесні порушаться.
І того часу на небі з'явиться знак Сина Людського, і тоді заголосять всі земні племена, і побачать вони Сина Людського, що йтиме на хмарах небесних із великою потугою й славою. (Матвія 24:29,30)




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
+1
(1-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
30174
UNREAD_POSTДодано: 28 лютого 2011, 10:06 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 грудня 2023, 14:33
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Yur написав:
Згідно КАТЕХИЗМУ.........

Да... а на попередній сторінці писали
Yur написав:
Тож в даному випадку або доведеться погодитися з Євангелією, або пристати до схизматиків, що намагаються довести протилежне.


Гал.1:6 Дивуюся я, що ви так скоро відхилюєтесь від того, хто покликав Христовою благодаттю вас, на іншу Євангелію...




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
30176
UNREAD_POSTДодано: 28 лютого 2011, 14:40 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Протестант написав:
Yur написав:
Згідно КАТЕХИЗМУ.........
Да... а на попередній сторінці писали
Усе що на попередній, таке ж як і на послідуючій.
Цитати з КАТЕХИЗМУ наводжу, бо помітив, що й де-хто з некатоликів не раз приводять параграфи з нього.
В даному випадку важливий не сам КАТЕХИЗМ, а твердження з нього, а саме що існує відмінність між славою Христа воскреслого й славою Христа, що сидить праворуч Отця і що останній прихід Христа відбудеться саме у славі Божій. Тож коли є сумніви що до цих праграфів, можемо поміркувати.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
+1
(1-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34354
UNREAD_POSTДодано: 04 січня 2012, 16:15 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
Католицька теологія про тілесне воскресіння

а) Тілесне Воскресіння

Вся історія християнської традиції свідчить, безперечно з різними особливостями, про віру в тілесне воскресіння. Але, що означають в цьому контексті «тіло» та «тілесність»? На це запитання, яким, вже Павло був змушений перейнятись, (пор. 1Кор 15,35) та яке завжди представляється в історії богослов’я, на сьогодні існують різні відповіді.

«Тіло» часто ототожнюється просто з «трупом». У цьому випадку воскресіння тіла було б реставрацією трупа, який розпочав розкладатись від моменту смерті людини. Несхоластичне богослов’я в більшій або в меншій мірі було під впливом цієї ідеї.

Натомість більшість богословів сьогоднішнього часу відштовхується від персональної концепції тіла: бути людиною, по суті, означає бути-в-світі, співжити (комунікувати) та бути зануреним в історію. Ці три фундаментальні моменти людини, рівносильно взаємно обумовленні, та становлять свою тілесність. Воскресіння тіла означає те, що ціла людина зі всією історією свого життя,зі всіма її відношеннями до інших має майбутнє та те, що з остаточним її завершенням, переміщується до свого завершення також і фрагмент її світу.

В такий спосіб, зрозуміла віра у воскресіння не може відвертатись від теперішнього та від того, що виходить звідси, але навпаки, якщо кожне діяння та кожне особисте відношення, якщо ціле це земне життя та історія, яку формувала людина матиме вічне майбутня, тоді, власне цей факт збільшує інтерес для життя, щоб жити його від тепер.

Яку ж роль відіграє в персональній концепції тіла матерія? Вона набуває значення у тому випадку, коли, замість того, щоб говорити про майбутнє молекул говоримо про майбутнє відносин? Чи таким чином, зберігши термін «тілесність», не вчиться про новий спірітуалізм? Все залежить від того, як розумітимемо співвідношення та остаточне завершення матерії та духу. Щодо цього можемо подати три можливості:

Цитата:
(1) Лише дух удосконалюється, натомість матерія знищується або залишається позаду, як та, що не має значення. Це могла б бути позицією спірітуалістів, яку не може підтримувати будь-який католицький богослов.


(2) Дух та матерія доходять до свого завершення, як два єства між собою тісно взаємопов’язані, але які між собою розрізнюється. Таким чином можемо описати традиційну концепцію воскресіння мертвих: тіла мертвих воскреснуть та знову з ними з’єднаються їхні душі.

(3) Матерія доходять до свого завершення задля того факту, що є «укомплектованою», одуховленою, через те, що вона перевищує свої природні тенденції веденням Духа. На базі цієї концепції, є еволюційний образ світу. Про це пише Gisbert Greshake в дусі богословії Карла Ранера: «Завершення людини в смерті не розуміється, як еміграція душі без тіла, яка залишає за плечима тілесність та світ, але натомість, як буття остаточно досягнуте для себе самого, як людсько-духовного суб’єкту у світі і через світ та у тілі і через тілесність, процес, під час якого матерія була укомплектованою і сталася постійним моментом завершуванням духа» (G. Greshake, Leib-Seele-Problematik, 172). Іншими словами: матерія ведеться до її завершення, однак не «in s? (сама собою)» або «per s? (через себе)», але натомість «в іншому», тобто в дусі.

http://www.kyrios.org.ua/theology/eshat ... togia.html


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34388
UNREAD_POSTДодано: 07 січня 2012, 19:04 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Michail написав:
Католицька теологія про тілесне воскресіння

а) Тілесне Воскресіння

Вся історія християнської традиції свідчить, безперечно з різними особливостями, про віру в тілесне воскресіння. Але, що означають в цьому контексті «тіло» та «тілесність»? На це запитання, яким, вже Павло був змушений перейнятись, (пор. 1Кор 15,35) та яке завжди представляється в історії богослов’я, на сьогодні існують різні відповіді.

«Тіло» часто ототожнюється просто з «трупом». У цьому випадку воскресіння тіла було б реставрацією трупа, який розпочав розкладатись від моменту смерті людини. Несхоластичне богослов’я в більшій або в меншій мірі було під впливом цієї ідеї.

Натомість більшість богословів сьогоднішнього часу відштовхується від персональної концепції тіла: бути людиною, по суті, означає бути-в-світі, співжити (комунікувати) та бути зануреним в історію. Ці три фундаментальні моменти людини, рівносильно взаємно обумовленні, та становлять свою тілесність. Воскресіння тіла означає те, що ціла людина зі всією історією свого життя,зі всіма її відношеннями до інших має майбутнє та те, що з остаточним її завершенням, переміщується до свого завершення також і фрагмент її світу.

В такий спосіб, зрозуміла віра у воскресіння не може відвертатись від теперішнього та від того, що виходить звідси, але навпаки, якщо кожне діяння та кожне особисте відношення, якщо ціле це земне життя та історія, яку формувала людина матиме вічне майбутня, тоді, власне цей факт збільшує інтерес для життя, щоб жити його від тепер.

Яку ж роль відіграє в персональній концепції тіла матерія? Вона набуває значення у тому випадку, коли, замість того, щоб говорити про майбутнє молекул говоримо про майбутнє відносин? Чи таким чином, зберігши термін «тілесність», не вчиться про новий спірітуалізм? Все залежить від того, як розумітимемо співвідношення та остаточне завершення матерії та духу. Щодо цього можемо подати три можливості:

Цитата:
(1) Лише дух удосконалюється, натомість матерія знищується або залишається позаду, як та, що не має значення. Це могла б бути позицією спірітуалістів, яку не може підтримувати будь-який католицький богослов.


(2) Дух та матерія доходять до свого завершення, як два єства між собою тісно взаємопов’язані, але які між собою розрізнюється. Таким чином можемо описати традиційну концепцію воскресіння мертвих: тіла мертвих воскреснуть та знову з ними з’єднаються їхні душі.

(3) Матерія доходять до свого завершення задля того факту, що є «укомплектованою», одуховленою, через те, що вона перевищує свої природні тенденції веденням Духа. На базі цієї концепції, є еволюційний образ світу. Про це пише Gisbert Greshake в дусі богословії Карла Ранера: «Завершення людини в смерті не розуміється, як еміграція душі без тіла, яка залишає за плечима тілесність та світ, але натомість, як буття остаточно досягнуте для себе самого, як людсько-духовного суб’єкту у світі і через світ та у тілі і через тілесність, процес, під час якого матерія була укомплектованою і сталася постійним моментом завершуванням духа» (G. Greshake, Leib-Seele-Problematik, 172). Іншими словами: матерія ведеться до її завершення, однак не «in s? (сама собою)» або «per s? (через себе)», але натомість «в іншому», тобто в дусі.

http://www.kyrios.org.ua/theology/eshat ... togia.html
Михаїле прокоментуйте мені будь ласка ці слова-"потому что и Христос, чтобы привести нас к Богу, однажды пострадал за грехи наши, праведник за неправедных, быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Так як Ісус ожив тілом яке змінилось чи якось по іншому ??
і взагалі ,як гадаєте,яка мета існування вашого матеріяльного тіла???




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34393
UNREAD_POSTДодано: 07 січня 2012, 21:42 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
sss написав:
Michail написав:
Католицька теологія про тілесне воскресіння

а) Тілесне Воскресіння

Вся історія християнської традиції свідчить, безперечно з різними особливостями, про віру в тілесне воскресіння. Але, що означають в цьому контексті «тіло» та «тілесність»? На це запитання, яким, вже Павло був змушений перейнятись, (пор. 1Кор 15,35) та яке завжди представляється в історії богослов’я, на сьогодні існують різні відповіді.

«Тіло» часто ототожнюється просто з «трупом». У цьому випадку воскресіння тіла було б реставрацією трупа, який розпочав розкладатись від моменту смерті людини. Несхоластичне богослов’я в більшій або в меншій мірі було під впливом цієї ідеї.

Натомість більшість богословів сьогоднішнього часу відштовхується від персональної концепції тіла: бути людиною, по суті, означає бути-в-світі, співжити (комунікувати) та бути зануреним в історію. Ці три фундаментальні моменти людини, рівносильно взаємно обумовленні, та становлять свою тілесність. Воскресіння тіла означає те, що ціла людина зі всією історією свого життя,зі всіма її відношеннями до інших має майбутнє та те, що з остаточним її завершенням, переміщується до свого завершення також і фрагмент її світу.

В такий спосіб, зрозуміла віра у воскресіння не може відвертатись від теперішнього та від того, що виходить звідси, але навпаки, якщо кожне діяння та кожне особисте відношення, якщо ціле це земне життя та історія, яку формувала людина матиме вічне майбутня, тоді, власне цей факт збільшує інтерес для життя, щоб жити його від тепер.

Яку ж роль відіграє в персональній концепції тіла матерія? Вона набуває значення у тому випадку, коли, замість того, щоб говорити про майбутнє молекул говоримо про майбутнє відносин? Чи таким чином, зберігши термін «тілесність», не вчиться про новий спірітуалізм? Все залежить від того, як розумітимемо співвідношення та остаточне завершення матерії та духу. Щодо цього можемо подати три можливості:

Цитата:
(1) Лише дух удосконалюється, натомість матерія знищується або залишається позаду, як та, що не має значення. Це могла б бути позицією спірітуалістів, яку не може підтримувати будь-який католицький богослов.


(2) Дух та матерія доходять до свого завершення, як два єства між собою тісно взаємопов’язані, але які між собою розрізнюється. Таким чином можемо описати традиційну концепцію воскресіння мертвих: тіла мертвих воскреснуть та знову з ними з’єднаються їхні душі.

(3) Матерія доходять до свого завершення задля того факту, що є «укомплектованою», одуховленою, через те, що вона перевищує свої природні тенденції веденням Духа. На базі цієї концепції, є еволюційний образ світу. Про це пише Gisbert Greshake в дусі богословії Карла Ранера: «Завершення людини в смерті не розуміється, як еміграція душі без тіла, яка залишає за плечима тілесність та світ, але натомість, як буття остаточно досягнуте для себе самого, як людсько-духовного суб’єкту у світі і через світ та у тілі і через тілесність, процес, під час якого матерія була укомплектованою і сталася постійним моментом завершуванням духа» (G. Greshake, Leib-Seele-Problematik, 172). Іншими словами: матерія ведеться до її завершення, однак не «in s? (сама собою)» або «per s? (через себе)», але натомість «в іншому», тобто в дусі.

http://www.kyrios.org.ua/theology/eshat ... togia.html
Михаїле прокоментуйте мені будь ласка ці слова-"потому что и Христос, чтобы привести нас к Богу, однажды пострадал за грехи наши, праведник за неправедных, быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Так як Ісус ожив тілом яке змінилось чи якось по іншому ??
і взагалі ,як гадаєте,яка мета існування вашого матеріяльного тіла???


Мета існування тіла важлива, бо його створив Бог размо з душею і вдихнув дух, тобто створив людину троїсто-єдиною. І як тіло теперішнє, параметральне потрібне , щоб виконувати завдання Бога в цьому світі - "володіти землею", "порати землю", тобто бережливо ставитись до створіння, розвивати його, славлячи Бога! Так само можете зроузуміти значення тіла воскреслого у вічності, коли земля і весь космос (все створіння) будуть преображені "Нове Небо і Нова Земля", одухотворені. То й тіла воскреслих 9всіх!) будуть відповідно преображені, одухотворені, щоб вічно прославляти Бога і брати участь у вічному (надчасовому, безчасовому) розвитку Його спасенного створіння. І там точно не буде ні сліз, ні хвороб... А лише Божественна благодать. Це і є християнська надія:
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

VI. Надія на нове небо і на нову землю


(Якщо тіло воскресне таке ж матеріальне, і буде підпорядковане цим же земним законам, бактерії, віруси, процеси тлінння, і т.д... то логічно, що мають бути і ховроби, і сльози і т.д.) Тобто картинки СЄ в журналах не відповідають тому, що буде в Царстві Небесному.


"потому что и Христос, чтобы привести нас к Богу, однажды пострадал за грехи наши, праведник за неправедных, быв умерщвлен по плоти, но ожив духом" А це легко! Померло тіло на Хресті. Далі Ісус Христос зійшов у ад, де проповідував всім іншим! А потім Духом Святим тіло було воскрешене і преображене, спочатку в таке, що могло бути на землі видимим (але вже безсмертним) а після вознесіння стало невидимим. (А не розпорошене на атоми, бо Тіло його не зазанло тління! Осб помилка СЄ!Розпорошення на атоми - це тління!)ТОму і не знаємо тепер Христа за тілом (бо воно прослалене у вищій прослав Божій і не є на землі - а в іншому вимірі - на Небі, з Отцем. Але знаємо за Духом, бо через Духа Святого Христос з нами!


Ще питання?


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34404
UNREAD_POSTДодано: 08 січня 2012, 15:29 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Michail написав:
Мета існування тіла важлива, бо його створив Бог размо з душею і вдихнув дух, тобто створив людину троїсто-єдиною.
Мг,добре.А яка різниця існує між тілом та душею??Чи може душа існувати без тіла??Чи у душі є свідомість,почуття???
Цитата:
І як тіло теперішнє, параметральне потрібне , щоб виконувати завдання Бога в цьому світі - "володіти землею", "порати землю", тобто бережливо ставитись до створіння, розвивати його, славлячи Бога!
Логічно.Проте не зрозумілою є при цьому мета існування цього видимого світу та тіла у ньому.Яка вона??Чому цей світ повинен зникнути??
Цитата:
Так само можете зроузуміти значення тіла воскреслого у вічності, коли земля і весь космос (все створіння) будуть преображені "Нове Небо і Нова Земля", одухотворені.
Для чого оце все створіння у вічності преобоажувати чи якось одухотворювати??І взагалі що для вас означає "одухотворювати матеріальні речі".Як це??
Цитата:
То й тіла воскреслих 9всіх!) будуть відповідно преображені, одухотворені, щоб вічно прославляти Бога і брати участь у вічному (надчасовому, безчасовому) розвитку Його спасенного створіння. І там точно не буде ні сліз, ні хвороб... А лише Божественна благодать. Це і є християнська надія:
Але навіщо тіла смертні одухотворювати??Хіба не достатньо самої душі для того аби вічно прославляти Бога та брати участь у вічному розвитку.Тай чому ви думаєте що нове небо та нова земля це одухотворена стара земля та небо??І знову таки як це по вашому одухотворенна??


Цитата:
(Якщо тіло воскресне таке ж матеріальне, і буде підпорядковане цим же земним законам, бактерії, віруси, процеси тлінння, і т.д... то логічно, що мають бути і ховроби, і сльози і т.д.) Тобто картинки СЄ в журналах не відповідають тому, що буде в Царстві Небесному.
Ви не берете одної дуже важливої речі про яку проповідують сЄ та яку зображають сЄ на своїх малюнках.В той час, все не буде існувати само по собі так як сьогодні.Більш того не буде там впливу диявольського.Написанно"Бог буде з ними"(Об21).Цікаво,а там де жили Адам з Євою,існували земні закони,бактерії,віруси,процеси тління??Михаїле як гадаєте??СЄ стверджують,що в раю будуть існувати тіж самі умови що й у раю де жили Адам і Єва,адже втрачений ними рай буде повернуто Божим Царством на чолі з царем Ісусом.Тож хотів би почути що ви скажете і цього разу)))

Цитата:
"потому что и Христос, чтобы привести нас к Богу, однажды пострадал за грехи наши, праведник за неправедных, быв умерщвлен по плоти, но ожив духом" А це легко! Померло тіло на Хресті. Далі Ісус Христос зійшов у ад, де проповідував всім іншим!
Як без тіла??Як він міг це зробити??Цікаво,для чого він проповідував в аду іншим,адже ви стверджуєте що з аду вороття ітак немає,в тому числі і опісля глибокого каяття.Тож яка мете проповіді Христа ,та щей без тілесного,в аду іншим??Яксоь мені це незрозуміло.Давайте і це легко поясніть)))
Цитата:
А потім Духом Святим тіло було воскрешене і преображене, спочатку в таке, що могло бути на землі видимим (але вже безсмертним) а після вознесіння стало невидимим.
Михаїле,але ж це всього навсьго здогадки людини яка дуже часто помиляється.Чи могли б ви яксоь це підтвердити Біблією.Більш того ніде не сказанно що воскресло те саме тіло Ісуса яке поховали в гробниці.А всеж написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Чи невірите ви цим словам,які однозначно говорять що тілом Христос помер,а ожив духом???Чи розумієте ви різницю між тілом та духом??Думаю що нерозумієте.переконайте мене у зворотньому??
Цитата:
(А не розпорошене на атоми, бо Тіло його не зазанло тління! Осб помилка СЄ!Розпорошення на атоми - це тління!)
:D Хто вам таке сказав що розпорошення на атоми це тління??Тління це гниття тіла у могилі Михаїле або ж його спалення.Коли ж тіло після трьох днів зникає нікуди,оце і є простим його розпорошенням на атоми.Прикладом є тіло Мойсея.Куди воно ділось??

Цитата:
ТОму і не знаємо тепер Христа за тілом (бо воно прослалене у вищій прослав Божій і не є на землі - а в іншому вимірі - на Небі, з Отцем. Але знаємо за Духом, бо через Духа Святого Христос з нами!
Отже,якщо не знаєте Христа за тілом,то й не говоріть про те що Христос ожив у тому ж тілі у якому і помер.Якась суцільна путанина у вас виходить.То знаєте Христа за тілом,говорячи що воскрес Ісус у тому ж тілі,то вже пишете що не знаєте.

Цитата:
Ще питання?
Крім отих що вище,цікаво що ви розумієте під воскресінням.Що означає воскреснути з мертвих??Згідно з вашими вченнями,мертвих же не існує,адже після смерті життя не закінчується,а продовжує існувати.Одне(праведників) коло Бога на небі,інше(грішників) у пеклі.тож і ту якась мабуть біліберда у вас виходить.поясніть мені і це друже))).Тільки памятайте,пишіть так як про це написанно у Писанні,а не видумуйте чогось свого.Бо таким чином ви гаятимете дармо час і свій і інших.а його потім не пвернеш.Тож з нетерпінням чекаємо Михаїле???
Р.С Також придивіться і до інших тем де ви пробували щось писати у відповідь мені.Там теж багатенько питань до вас пане катехите та заперечень чи спростувань,яких ви чомусь не коментуєте.Чи бува не підняли ви руки до гори??? :) Дайте мені та Ко це зрозуміти.Бувайте здорові друже))))




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34418
UNREAD_POSTДодано: 09 січня 2012, 00:40 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
Цитата:
А всеж написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Чи невірите ви цим словам,які однозначно говорять що тілом Христос помер,а ожив духом???Чи розумієте ви різницю між тілом та духом??Думаю що нерозумієте.переконайте мене у зворотньому??

Тут не є різниці між тілом і духом. Тут говориться, що тіло воскрешене духом, а не що воскре с Дух Христа Ісуса...
Є відповідь у Біблії:

Цитата:
Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 8

1. §Итак нет ныне никакого осуждения тем, которые во Христе Иисусе живут не по плоти, но по духу,


Що, вони не мають тіла? Мають, а живуть духовним життям.
Цитата:
9. Но вы не по плоти живете, а по духу, если только Дух Божий живет в вас. Если же кто Духа Христова не имеет, тот [и] не Его.
До речі тут Вам знову повторюю що Дух Божий і Дух Христовий - то один Дух - Святий Дух! Це Трійця! І тому Христос Бог!


Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 9:
зная, что Христос, воскреснув из мертвых, уже не умирает: смерть уже не имеет над Ним власти.




Дух Христа - вічний, безсмертний. Тому померти й не міг, а в той час був в аді і проповідував духам померлих! (Розбито вчення сСЄ про смерть душі).

А тому воскресіння Христа - зєднання Духа з Тілом ожившим (Бо Він не зазанє тління! Розпад на атоми - тління. От ще помилка СЄ).


Ще помилка СЄ.

Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 5:
Ибо если мы соединены с Ним подобием смерти Его, то должны быть [соединены] и [подобием] воскресения,
Якщо Христос воскрес лише духом, то й усі воскреснуть лише духом. Тому вчення СЄ про Нову Землю... недійсне. (самі себе обламують).

А так як люди воскреснуть подібно Христу, додаємо цей стишок:

Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 8 > Стих 11:
Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас


Так тілом люди воскреснуть, значить і Христос воскрес з тілом взявши у вознесінні обновлену людську природу на Небо!


Узгодіть своє вчення, бо летить в пух і прах.



От Вам відповідь, що означає "воскреснути Духом"

Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 8 > Стих 11:
Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас


Цитата:
А всеж написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Чи невірите ви цим словам,які однозначно говорять що тілом Христос помер,а ожив духом???Чи розумієте ви різницю між тілом та духом??Думаю що нерозумієте.переконайте мене у зворотньому??




Порівнюйте і дивуйтесь.

А не знаємо Його тепер за тілом, бо тіло преображене, прославлене, невидиме на Небесах (в іншому вимірі).


+1
(1-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34434
UNREAD_POSTДодано: 09 січня 2012, 22:48 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Michail написав:
Цитата:
А всеж написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Чи невірите ви цим словам,які однозначно говорять що тілом Христос помер,а ожив духом???Чи розумієте ви різницю між тілом та духом??Думаю що нерозумієте.переконайте мене у зворотньому??

Тут не є різниці між тілом і духом. Тут говориться, що тіло воскрешене духом, а не що воскре с Дух Христа Ісуса..
Михаїле перечитайте уважно ще раз,і вкажіть які саме слова там говорять що
"тіло воскрешене духом".Як на мене це лише ваші маніпуляції.Там чітко написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Смерть тіла протиставляється житю в дусі,яке настало після того як він "ожив духом".Гадаю тут не складно зрозуміти сутть написанного.Тому відкиньте оті маніпуляції.
Цитата:
Є відповідь у Біблії: Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 81. §Итак нет ныне никакого осуждения тем, которые во Христе Иисусе живут не по плоти, но по духу,--Що, вони не мають тіла? Мають, а живуть духовним життям.
Суть цього стишка зовсім інша ніж попереднього.Як ви можете отак сліпо їх зводити до купи.Тут же мова не йде про смерть тіла чи життя духу,а лишень сказанно що християни уже не живуть за бажаннями тіла,натомість керуються у своєму життя духовними прагненнями згідно з Писанням.Михаїле прошу вас не вдавайтесь до таких примітивних прийомів.Мені набридло їх спростовувати і стає нецікаво з вами бесідувати.


Цитата:
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 9:
зная, что Христос, воскреснув из мертвых, уже не умирает: смерть уже не имеет над Ним власти.
Дух Христа - вічний, безсмертний. Тому померти й не міг, а в той час був в аді і проповідував духам померлих! (Розбито вчення сСЄ про смерть душі). А тому воскресіння Христа - зєднання Духа з Тілом ожившим (Бо Він не зазанє тління! Розпад на атоми - тління. От ще помилка СЄ).
Безсмертним дух став лишень після воскресіння,як і написанно "воскреснув из мертвых, уже не умирает".Тому оця дурниця яку ви написали
"Тому померти й не міг",виявляє ваше обмеженне знання або ж ваше лукавство.Померти ,шановний,він не міг лишень після того як воскрес або "ожив духом",бо тільки тоді отримав безсмертя.Як ви там писали-чи не розбито вашу фантазію в пух і прах???До речі чому не відповіли стосовно отого проповідування Христа у аду.я ж вас питав--Цікаво де згаданно про те що Ісус проповідував в[b] аду?Також незрозуміло,для чого він проповідував в аду іншим,адже ви стверджуєте що з аду вороття ітак немає,в тому числі і опісля глибокого каяття.Тож яка мете проповіді Христа ,та щей без тілесного,в аду іншим??Якосьь мені це незрозуміло.Давайте і це легко поясніть)))[/b]

Цитата:
Ще помилка СЄ.
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 5:
Ибо если мы соединены с Ним подобием смерти Его, то должны быть [соединены] и [подобием] воскресения,
Якщо Христос воскрес лише духом, то й усі воскреснуть лише духом. Тому вчення СЄ про Нову Землю... недійсне. (самі себе обламують).
Ну й ви і крутій обламаний Михаїле.Де ж там сказанно що усі люди без виключення воскреснуть так як Христос.Де))???Невже небачите про кого Павло пише кажучи " мы соединены с Ним"??Очевидно що мова там йде за тогочасних християн,яких і відкуплялось з людей, згідно з Обявлен, до життя на небі.Тому й вони воскресали так само як і Христос "оживаючи духом".Отже знову суцільна чи то брехня чи елементарне нерозуміння написанного ;-D Сміх курам Михаїле,коли такий славний катехит неволодіє таким розумінням.


Цитата:
А так як люди воскреснуть подібно Христу, додаємо цей стишок:
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 8 > Стих 11:Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
Так тілом люди воскреснуть, значить і Христос воскрес з тілом взявши у вознесінні обновлену людську природу на Небо!Узгодіть своє вчення, бо летить в пух і прах.
Де там написанно що воскреснуть тілом,та ще й таким яким померли??Там же мова йде про духовне відродження в грішному тобто мертвому тілі.Дивіться в попередній стих-10-"хоч тіло мертве через гріх, але дух живий через праведність".Тіло мертве не буквально а символічно,бо воно грішне і має потяг до гріха.Тому й каже що Бог оживить ці тіла грішні(смертні),тобто духовно відродить св духом.І цього разу мимо Михаїле.Як так??та щей про якийсь пух та прах пишеште.Ото ви смішний хлопец))) :D


Цитата:
От Вам відповідь, що означає "воскреснути Духом"
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 8 > Стих 11:
Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас
Та ніяка це не відповідь Михаїле.Це лишень ваші видумки які мені набридло спростовувати.Та нехай,вам же та вашим сторонникам соромно буде.Ще одна деталь яку ви не взяли до уваги видумуючи таке.В стишку на який ссилався я де мова йде про те що Христос "быв умерщвлен по плоти, но ожив духом",слово "дух" як самі бачите написанно з малої букви.Так же і у Хом.У ваших стишках Рим8:11 це слово вже з великої.,що само собою свідчить що тут уже мова йде про св Дух,яким Бог воскресив Христа.Тому знову ж таки, зводячи ці місця до купи самі ж свою голову позорите.Адже там де мова йде про те,що Христос "быв умерщвлен по плоти, но ожив духом" очевидно що Бога-Духа не писали б з малої букви.Якби так писали сЄ,то можна було б це зрозуміти,адже дух для них не Бог.А от те що так написали католики та православні чітко свідчит,що там мова не йде про Св Дух,того кого ви вважаєте Богом.Отже і знову виявляється ваше лукавство Михаїле.Аяяй,як негарно.
Цитата:
А всеж написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Чи невірите ви цим словам,які однозначно говорять що тілом Христос помер,а ожив духом???Чи розумієте ви різницю між тілом та духом??Думаю що нерозумієте.переконайте мене у зворотньому??
Цитата:
Порівнюйте і дивуйтесь
Хіба що сміятись можна.Що тут дивуватись

Цитата:
А не знаємо Його тепер за тілом, бо тіло преображене, прославлене, невидиме на Небесах (в іншому вимірі).
Де ви таке прочитали що тіло його преображенне та невидиме??Знову видумуєте.Навіть згідно з вашої ж видумки очевидно що воно,тіло,не таке ж, адже все ж якось змінене як ви пишете преображенне невидиме.Хіба ні??до речі ,поясніть як це преображенне??
Ну і наберіться сміливості та дайте мені відповіді ена питання яких ви чомусь намагались уникнути.Страшно чи як це зрозуміти.Так от,минулого разу я вас питав відносно того що ви видумували:--
Яка різниця існує між тілом та душею??Чи може душа існувати без тіла??Чи у душі є свідомість,почуття???
Не зрозумілою є при цьому мета існування цього видимого світу та тіла у ньому.Яка вона??Також чому цей світ повинен зникнути??
Для чого оце все створіння у вічності преобоажувати чи якось одухотворювати??І взагалі що для вас означає "одухотворювати матеріальні речі".Як це??
навіщо тіла смертні одухотворювати??Хіба не достатньо самої душі для того аби вічно прославляти Бога та брати участь у вічному розвитку.Тай чому ви думаєте що нове небо та нова земля це одухотворена стара земля та небо??І знову таки як це по вашому одухотворенна??
Цікаво,а там де жили Адам з Євою,існували земні закони,бактерії,віруси,процеси тління??Михаїле як гадаєте??СЄ стверджують,що в раю будуть існувати тіж самі умови що й у раю де жили Адам і Єва,адже втрачений ними рай буде повернуто Божим Царством на чолі з царем Ісусом
,цікаво що ви розумієте під воскресінням.Що означає воскреснути з мертвих??Згідно з вашими вченнями,мертвих же не існує,адже після смерті життя не закінчується,а продовжує існувати.Одне(праведників) коло Бога на небі,інше(грішників) у пеклі.тож і ту якась мабуть біліберда у вас виходить.поясніть мені і це друже))).Тільки памятайте,пишіть так як про це написанно у Писанні,а не видумуйте чогось свого.
Сподіваюсь та вірю що все ж ви цього разу не уникатимете їх та также легко в пух і прах усе спростуєте та відповісьте.ВВажайте ,бо за вами спостерігають.Тож не розчаруйте їх.Якщо уже звузили свою активність і берете лишень участь тут,то всеж хоча б дайте відповідь на оці питання.Бажаю успіхів друже і з нетерпінням чекаю.Ваш друг ССС...




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34443
UNREAD_POSTДодано: 11 січня 2012, 16:12 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
Цитата:
sss написав:
Michail написав:
Цитата:
А всеж написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Чи невірите ви цим словам,які однозначно говорять що тілом Христос помер,а ожив духом???Чи розумієте ви різницю між тілом та духом??Думаю що нерозумієте.переконайте мене у зворотньому??

Тут не є різниці між тілом і духом. Тут говориться, що тіло воскрешене духом, а не що воскре с Дух Христа Ісуса..
Михаїле перечитайте уважно ще раз,і вкажіть які саме слова там говорять що
"тіло воскрешене духом".Як на мене це лише ваші маніпуляції.Там чітко написанно-"быв умерщвлен по плоти, но ожив духом".Смерть тіла протиставляється житю в дусі,яке настало після того як він "ожив духом".Гадаю тут не складно зрозуміти сутть написанного.Тому відкиньте оті маніпуляції.
Цитата:
Є відповідь у Біблії: Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 81. §Итак нет ныне никакого осуждения тем, которые во Христе Иисусе живут не по плоти, но по духу,--Що, вони не мають тіла? Мають, а живуть духовним життям.
Суть цього стишка зовсім інша ніж попереднього.Як ви можете отак сліпо їх зводити до купи.Тут же мова не йде про смерть тіла чи життя духу,а лишень сказанно що християни уже не живуть за бажаннями тіла,натомість керуються у своєму життя духовними прагненнями згідно з Писанням.Михаїле прошу вас не вдавайтесь до таких примітивних прийомів.Мені набридло їх спростовувати і стає нецікаво з вами бесідувати.



же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса




Спочатку йде оце!

А вже потім оце:


"Тут же мова не йде про смерть тіла чи життя духу,а лишень сказанно що християни уже не живуть за бажаннями тіла,натомість керуються у своєму життя духовними прагненнями згідно з Писанням."


Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 9:
зная, что Христос, воскреснув из мертвых, уже не умирает: смерть уже не имеет над Ним власти.
Дух Христа - вічний, безсмертний. Тому померти й не міг, а в той час був в аді і проповідував духам померлих! (Розбито вчення сСЄ про смерть душі). А тому воскресіння Христа - зєднання Духа з Тілом ожившим (Бо Він не зазанє тління! Розпад на атоми - тління. От ще помилка СЄ).
Безсмертним дух став лишень після воскресіння,як і написанно "воскреснув из мертвых, уже не умирает".Тому оця дурниця яку ви написали
"Тому померти й не міг",виявляє ваше обмеженне знання або ж ваше лукавство.Померти ,шановний,він не міг лишень після того як воскрес або "ожив духом",бо тільки тоді отримав безсмертя.
[/quote]


То у Вас дурниця, бо дух померти не може! Це записано в книзі Еклезіаста! Дух іде до Бога після смерті Тіла.


Цитата:
Також незрозуміло,для чого він проповідував в аду іншим,адже ви стверджуєте що з аду вороття ітак немає,в тому числі і опісля глибокого каяття.Тож яка мете проповіді Христа ,та щей без тілесного,в аду іншим??Якосьь мені це незрозуміло.Давайте і це легко поясніть)))[/b]


До відкупительної смері Христа двері до Неба були закриті. І всі душі померлих були в місці, яке називалось Шеол (ад), де і проповідував Христос, щоб прийнявші Його були перенесені на Небо.


Цитата:
Невже небачите про кого Павло пише кажучи " мы соединены с Ним"??Очевидно що мова там йде за тогочасних християн,яких і відкуплялось з людей, згідно з Обявлен, до життя на небі.Тому й вони воскресали так само як і Христос "оживаючи духом".Отже знову суцільна чи то брехня чи елементарне нерозуміння написанного ;-D Сміх курам Михаїле,коли такий славний катехит неволодіє таким розумінням.


Це у Вас все перекручено, бо підганяєте під теологію СЄ.
Як Христос воскрес, так і ми воскреснемо (в такому тілі).


Цитата:
Цитата:
А так як люди воскреснуть подібно Христу, додаємо цей стишок:
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 8 > Стих 11:Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
Так тілом люди воскреснуть, значить і Христос воскрес з тілом взявши у вознесінні обновлену людську природу на Небо!Узгодіть своє вчення, бо летить в пух і прах.
Де там написанно що воскреснуть тілом,та ще й таким яким померли??Там же мова йде про духовне відродження в грішному тобто мертвому тілі.Дивіться в попередній стих-10-"хоч тіло мертве через гріх, але дух живий через праведність".Тіло мертве не буквально а символічно,бо воно грішне і має потяг до гріха.Тому й каже що Бог оживить ці тіла грішні(смертні),тобто духовно відродить св духом.І цього разу мимо Михаїле.Як так??та щей про якийсь пух та прах пишеште.Ото ви смішний хлопец))) :D


Є духовне воскресіння - воскресіння перше, відродження від Святого Духа. Але коли йдеться про воскресіння тіла, то це - воскресіння тіла.



Цитата:
Так же і у Хом.У ваших стишках Рим8:11 це слово вже з великої.,що само собою свідчить що тут уже мова йде про св Дух,яким Бог воскресив Христа.Тому знову ж таки, зводячи ці місця до купи самі ж свою голову позорите.Адже там де мова йде про те,що Христос "быв умерщвлен по плоти, но ожив духом" очевидно що Бога-Духа не писали б з малої букви.Якби так писали сЄ,то можна було б це зрозуміти,адже дух для них не Бог.А от те що так написали католики та православні чітко свідчит,що там мова не йде про Св Дух,того кого ви вважаєте Богом.Отже і знову виявляється ваше лукавство Михаїле.Аяяй,як негарно.


Знову проблема перекладів. Цікаво, грецьку подивлюсь, з якої там букви написано.


Цитата:
Цитата:
А не знаємо Його тепер за тілом, бо тіло преображене, прославлене, невидиме на Небесах (в іншому вимірі).
Де ви таке прочитали що тіло його преображенне та невидиме??Знову видумуєте
.
Що тіло невидиме стало, бо Христос вознісся, то читайте першу главу Діянь апостолів.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34444
UNREAD_POSTДодано: 11 січня 2012, 16:17 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
Цитата:
.Що означає воскреснути з мертвих??Згідно з вашими вченнями,мертвих же не існує,адже після смерті життя не закінчується,а продовжує існувати.Одне(праведників) коло Бога на небі,інше(грішників) у пеклі.тож і ту якась мабуть біліберда у вас виходить.поясніть мені і це друже))).Тільки памятайте,пишіть так як про це написанно у Писанні,а не видумуйте чогось свого.


Воскреснути з мертвих, це коли безсмертна душа з’єднується з воскресшим тілом, одухотвореним. Якщо оглянути Біблію в цілісності, так і виходить.
Дух не помирає, бо йде до Бога.
Також є термін "смерть душі"... коли людина відійшла від Бога, грішить і не кається, не йде до Бога...

А тому що дух (душа) безсмертна, то смерті не існує, бо Бог Авраама, Ісаака, Якова - Бог живих, а не мертвих. І ніякої біліберди.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34445
UNREAD_POSTДодано: 11 січня 2012, 16:20 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 5:
Ибо если мы соединены с Ним подобием смерти Его, то должны быть [соединены] и [подобием] воскресения,
Якщо Христос воскрес лише духом, то й усі воскреснуть лише духом. Тому вчення СЄ про Нову Землю... недійсне. (самі себе обламують).


Так що ще раз повертаюсь до цього. Тут ідеться про воскресіння тіла!


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34446
UNREAD_POSTДодано: 11 січня 2012, 16:24 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
22 червня 2024, 18:40
Написано: 1343
Звідки: Ужгород, Закарпаття
Віровизнання: греко-католик
У Рим. 8,11 слово "пневма" на грецькій з малої букви!
А те, що "ожив духом" написано з малої букви, може бути справою перекладачів... (Недоліки перекладів).

Цитата:
1 Петра, 3,18 потому что и Христос, чтобы привести нас к Богу, однажды пострадал за грехи наши, праведник за неправедных, быв умерщвлен по плоти, но ожив духом,



А це деякі перекладачі подають з великої букви
"Украинская Библия
3:18 ¶ Бо й Христос один раз постраждав був за наші гріхи, щоб привести нас до Бога, Праведний за неправедних, хоч умертвлений тілом, але Духом оживлений,
"
http://www.godrules.net/para7/1pet/pararus1pet3-18.htm

Доведено - це тпуднощі перекладу. Якщо у Рим. 8,11 слово "Дух" написати з маленької, суть не змінитися. Бог є Дух. Він воскресив тіло і таким чином Христос воскрес!

(І я не казав, що великий катехит всіх часів і народів! Просто катехит, який досліджує Слово Боже, вчення Церкви)


На всі інші питання в деякій мірі зможе відповісти Тольковая Библия Лопухина

"Со второй половины ст. 18 Апостол излагает догматическое христианское учение о сошествии Христа по смерти и до воскресения в ад для проповеди дохристианскому человечеству. Состояние Христа Спасителя по смерти, у Апостола означенное выражением "умерщвлен быв плотью, ожив же духом", точно передано в известном пасхальном церковном песнопении "во гробе плотски, во аде же с душою яко Бог..." Страдательная форма глагола ZwopoihqeiV - собств. "будучи оживотворен" - стоит у Апостола в соответствии с обычным его словоупотреблением: спасительные действия Иисуса Христа в деле домостроительства Ап. Петр обычно представляет, как действия Бога Отца: "Бог воскресил Христа" (Деян.2:24; 3:15); "Христос был вознесен десницею Божиею" (Деян.2:33). По ст. 19 Христос в оживленном или оживотворенном своем духе - но еще до воскресения Своего из мертвых сходил в подземную темницу (fulach), т. е. шеол, или ад (ср. Еф.4:9-10) с целью проповеди Евангелия (ср. Мф 4:23) находившимся там духам. "
http://www.godrules.net/para7/1pet/pararus1pet3-18.htm (Внизу сторінки)


Це точно на Ваші питання відповіді Дух Святий заготовив ще до мене:

Цитата:
Содержанием этой проповеди могло быть только благовествование о совершившемся искуплении и его спасительных плодах, с призывами всех духов к покаянию и вере, Еф.4:6.



По верованию Православной Церкви, проповедь Христа в аду была предварена проповедью о Нем там Предтечи и Крестителя Христова (Тропарь Предтечи). В ст. 20 из всех, кому проповедовал в аду Христос покаяние и спасение, ради примера названы нечестивые современники Ноя, в свое время противившиеся или непокорные долготерпению Божию, ожидавшему их раскаяния и нарочито звавшему их к нему через Ноя, через его проповедь и самим делом построения ковчега (Быт.6:3 след). Если на столь великих грешников простерлась спасительная проповедь Господа Иисуса Христа, то, без сомнения, проповедь Его коснулась всех вообще грешников и праведников (ср. Пс.15:10), живших до Ноя и после Ноя, до пришествия Христа.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:
34453
UNREAD_POSTДодано: 12 січня 2012, 13:14 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Michail написав:
же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса[/b]Спочатку йде оце!
Михаїле,чому ви досі не можете навчитись правильно розставляти де чиї цитати??Вам важко піддається навчання??
Щодо тієї цитати яку ви знову подали,то для чого??Тут мова очевидно що йде про інше ніж там.Тут Дух з великої там з малої букви.Тут написанно чітко що Бог воскресив Христа своїм св Духом,тобто силою.Там же мова йде про те що Христос помер тілом,а воскрес духом.Зовсім інша сутть написанного.Непозортесь так, неможучи збагнути таких простих слів.


Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 6 > Стих 9:
зная, что Христос, воскреснув из мертвых, уже не умирает: смерть уже не имеет над Ним власти.
Дух Христа - вічний, безсмертний. Тому померти й не міг, а в той час був в аді і проповідував духам померлих! (Розбито вчення сСЄ про смерть душі). А тому воскресіння Христа - зєднання Духа з Тілом ожившим (Бо Він не зазанє тління! Розпад на атоми - тління. От ще помилка СЄ).
Цитата:
Безсмертним дух став лишень після воскресіння,як і написанно "воскреснув из мертвых, уже не умирает".Тому оця дурниця яку ви написали
"Тому померти й не міг",виявляє ваше обмеженне знання або ж ваше лукавство.Померти ,шановний,він не міг лишень після того як воскрес або "ожив духом",бо тільки тоді отримав безсмертя.



Цитата:
То у Вас дурниця, бо дух померти не може! Це записано в книзі Еклезіаста! Дух іде до Бога після смерті Тіла.
Так ви поняття не маєте,про який дух там йде мова.Адже я вас запитував,що то таке той дух який після смерті людини йде до Бога??Для чого він туди іде,тощо??Ви ж навіть і словом не обмовились про це.Тепер же знову насмілились про це писати.Тож насмільтесь і дати відповідь про те що я питав.А щодо Ісуса,то подаючи цитату з писання ви навіть не можете спробувати узгодити свої коментарі з нею.Для чого ви подавали ці слова Писання-"зная, что Христос, воскреснув из мертвых, уже не умирает: смерть уже не имеет над Ним власти"??.Хіба не бачите що написанно??Христос не помирає уже,після воскресіння.Смерть немає уже влади над Ісусом,лишень після воскресіння??До воскресіння,Христос помирав та смерть мала над ним владу.Одумайтесь Михаїле,нащо так лукавите.))Чи може дійсно вам важко збагнути сутть написанного??Це ж так просто))

Цитата:
Також незрозуміло,для чого він проповідував в аду іншим,адже ви стверджуєте що з аду вороття ітак немає,в тому числі і опісля глибокого каяття.Тож яка мете проповіді Христа ,та щей без тілесного,в аду іншим??Якосьь мені це незрозуміло.Давайте і це легко поясніть)))[/b]


Цитата:
До відкупительної смері Христа двері до Неба були закриті.
Чому??
Цитата:
І всі душі померлих були в місці, яке називалось Шеол (ад), де і проповідував Христос, щоб прийнявші Його були перенесені на Небо.
Це ваша теорія,знову ж таки.Чого вона варта?.Ви Знову вдаєтесь до пустословства пане катехите.Це вас так у семінарії вчать видумувати та заплутувати?Ви ж навчаєте що отой ад,це не просто місце в якому пеебувають померлі,а це місце мук грішників де вчно горить вогонь,сірка тощо.Тож як можете так і надалі маніпулюватиМоже досить Михаїле так грати варята??.Де Написанно про те що ви видумали цього разу??Ой біда, :( з такими християнами.Так можна будь яку видумку просунути як правдиве вчення.Думаю ви себе вже достатньо скомпроментували отакими теоріями пане катехите.Жодному вашому слово вірите є безглуздо.

Цитата:
Невже небачите про кого Павло пише кажучи " мы соединены с Ним"??Очевидно що мова там йде за тогочасних християн,яких і відкуплялось з людей, згідно з Обявлен, до життя на небі.Тому й вони воскресали так само як і Христос "оживаючи духом".Отже знову суцільна чи то брехня чи елементарне нерозуміння написанного ;-D Сміх курам Михаїле,коли такий славний катехит неволодіє таким розумінням.

Цитата:
Це у Вас все перекручено, бо підганяєте під теологію СЄ.
Як Христос воскрес, так і ми воскреснемо (в такому тілі).
Потіш себе доню потіш.Оце так ви спростовуєте мене :lol: .Браво.Ну що ж,я вам не бороню.Хочете так думати,то думайте.Я ж висловився чітко щодо слів Павла та того про кого він в той час писав.Вам же ніц не лишається як і далі так примітивно себе тішити.На здоровя))) :)

Цитата:
Цитата:
А так як люди воскреснуть подібно Христу, додаємо цей стишок:
Цитата:
Книга К Римлянам > Глава 8 > Стих 11:Если же Дух Того, Кто воскресил из мертвых Иисуса, живет в вас, то Воскресивший Христа из мертвых оживит и ваши смертные тела Духом Своим, живущим в вас.
Так тілом люди воскреснуть, значить і Христос воскрес з тілом взявши у вознесінні обновлену людську природу на Небо!Узгодіть своє вчення, бо летить в пух і прах.
Де там написанно що воскреснуть тілом,та ще й таким яким померли??Там же мова йде про духовне відродження в грішному тобто мертвому тілі.Дивіться в попередній стих-10-"хоч тіло мертве через гріх, але дух живий через праведність".Тіло мертве не буквально а символічно,бо воно грішне і має потяг до гріха.Тому й каже що Бог оживить ці тіла грішні(смертні),тобто духовно відродить св духом.І цього разу мимо Михаїле.Як так??та щей про якийсь пух та прах пишеште.Ото ви смішний хлопец))) :D


Цитата:
Є духовне воскресіння - воскресіння перше, відродження від Святого Духа. Але коли йдеться про воскресіння тіла, то це - воскресіння тіла.
Ще раз вам повторюю,у тих стишках,Павло пише про смерть духовну тіла,тобто про гріх-10-"хоч тіло мертве через гріх, але дух живий через праведність".Тіло мертве не буквально а символічно,бо воно грішне і має потяг до гріха.Тому й каже що Бог оживить ці тіла грішні(смертні),тобто духовно відродить св духом.Інакше про яку ж тут смерть тіла пише Павло--"хоч тіло мертве через гріх"??.Якраз і те тіло яке мертве через гріх,Бог оживляє через своє Слово та св дух,аби воно приносило плоди духу,а не гріха.Так що воскесіння тіла,тут це його духовне відродження.Маєте змістовне заперечення,то подайте без отаких викрикувань.

Цитата:
Так же і у Хом.У ваших стишках Рим8:11 це слово вже з великої.,що само собою свідчить що тут уже мова йде про св Дух,яким Бог воскресив Христа.Тому знову ж таки, зводячи ці місця до купи самі ж свою голову позорите.Адже там де мова йде про те,що Христос "быв умерщвлен по плоти, но ожив духом" очевидно що Бога-Духа не писали б з малої букви.Якби так писали сЄ,то можна було б це зрозуміти,адже дух для них не Бог.А от те що так написали католики та православні чітко свідчит,що там мова не йде про Св Дух,того кого ви вважаєте Богом.Отже і знову виявляється ваше лукавство Михаїле.Аяяй,як негарно.
Цитата:
Знову проблема перекладів. Цікаво, грецьку подивлюсь, з якої там букви написано.
Знову зневажаєте свого одновірця та провідника Хоменка та кидаєте тінь на католиків та їхню щирість.??Як можна допуститись такої кричущої помилки??Таки Махаїле це у вас помилка суцільна,як ви часто це самі ж визнаєте.


Цитата:
Цитата:
А не знаємо Його тепер за тілом, бо тіло преображене, прославлене, невидиме на Небесах (в іншому вимірі).
Де ви таке прочитали що тіло його преображенне та невидиме??Знову видумуєте
Цитата:
Що тіло невидиме стало, бо Христос вознісся, то читайте першу главу Діянь апостолів.
Отож якщо тіло стало невидеме,так це означає що воно вже не те саме що було до того.Бо до смерті Христос неміг зникати подібно як він це робив уже після воскресіння.А отже,зрозуміло що всеж тіл його стало іншим.Тож самі ж себе викриваєте подібно до протестанта у подібній темі.Тому забудтьте про те саме тіло у якому начебто воскрес Христос,бо воно стало іншим.
Р.С Ну і пораджу вам звернутись до модераторів чи до однорвірців,нехай вам пояснять як правильно розставляти де чиї цитати та як давати саме на них відповіді чи коментарі.А то ви перетворюєте цю розмову на суцільний бардак.Пора вже ,все таки навчитись таким простим та елементарним речам.Успіхів вам друже))




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 461 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Далі


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 0 гостей


©2006-2024 "Джерело"
Джерело
Каталог християнських ресурсiв <Для ТЕБЯ>