Yur написав:
Як уже було сказано, ахілесовою п'ятою свідків є питання про Трійцю, в якому вони абсолютні банкрути у чому і маємо нагоду переконатися. Заперечити Божественість Сина і Духа Святого, про що чорним по білому написано в Святому Письмі, просто неможливо. Для цього СЄ вибирають інший шлях, -- піддавати сумнівам саме написане.К приміру слова Томи, де Апостол називає Ісуса Христа Господом Богом: А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28), СЄ намагаються подати буцімто Тома, називаючи Ісуса Христа Богом, має на увазі не Бога.Слова: Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6) намагаються подати, буцімто один Господь Бог у Павла означає два Бог і не Бог.Цитату:
Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно.(1-е Івана 5:7), взагалі намагаються відкинути, немов її й не було ..Так як і не моргнувши оком, відкидують слова "і Бог було Слово" із цитати:Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово (Ів. 1:1)Зрозуміло, що аби втриматися на плаву в такій позиції, треба на щось опиратися. Платформа ж їхня -- пустозвонство, або словоблудіє, як іще кажуть. Недаремно у Святій Євангелії сказано: Ваше слово хай буде: так-так, ні-ні. А що більше над це, то те від лукавого (Мт. 5:37).Не в стані пояснити невідповідність власних суджень до того, що є НАПИСАНИМ у Святому Письмі, не знаходячи простих і зрозумілих відповідей, представникам СЄ, як зрештою і віровідступникам усіх мастей, нічого не залишається як вдаватися до безконечного словесного поносу, демагогії. Вони намагаються будувати якісь власні "логічні" конструкції у яких можна знайти усе окрім логіки котра будується на ВІРІ В НАПИСАНЕ. Метою ж таких потуг є посіяти сумніви, й уже на цих сумнівах намагатися пропихувати власні антибіблійні версії.
Гм,забракло вам Юрію інформаційного поля в темі про Ісуса-Бога,то ви вже свою облуду в іншій темі просуваєте??Тай обопіліє букв з вашої сторони вас чомусь вже несмущає.Для чого це Юрку??Намагання зберегти лице??Адже ті вірш які ви знову,після повного їхнього пояснення та спростування в темі Ісуса-Бога,наводите цілком поясненні. Після чого ви не написали свого заперечення щодо тих пояснень.Якщо ви з чимось не згідні,то дуже прошу там про це обговорити.Бракує місця там,то нехай,пишіть з чим ви непогоджуєтесь тут.Але все ж будьте конкретним.
Отже коротко знову вернемось до тих слів.Вигук під враженням Хоми який начебто називає Ісуса Богом своїм. Хома чудово розумів що Богом з великої літери є той кому Ісус є сином,адже сам Ісус в присутності Хоми сказав-«Я йду до Бога свого та Бога вашого».Тому аж ніяк Хома не міг свідомо поплутати і назвати сина Тим, кому він є сином.Ніяк неміг поплутати Ісуса з тим до кого він мав іти-«до Бога свого і вашого».Вникніть просто в це спокійно,і полиште оті хибні закиди.А якщо і в даному випадку коли Хома переконався що це справді воскреслий Ісус,то просто міг під великим враження та здивування просебе сказати "Господь мій і Бог мій",не маючи на увазі Христа за Бога,а так само вигукнути просебе як це промовляють люди сьогодні коли дуже враженні від побаченного говорять типу "о Боже" чи "господи Боже мій".Моя бабця католичка,мабуть також і ваша, часто у таких випадках говорила "о матко боска".Ну й це не означає що ці люди які так висловлюються у таких ситуаціх бачать самого Бога.Це також не означає що моя бабця бачить Марію,коли так висловлюється.Американці теж часто у таких ситуаціях кажуть на своїй мові "о мій Бог" чи "о Ісус".Ну й звісно що це теж не вказує що перед ними Ісус чи Бог зявляється.Це прості елементи мови сповненої вражень.Просто така звичка.Які є підстави вважати що у Хоми теж небуло такої звички?? Ви ж небажаючи просто спокійно вникнути в суть та контекст обговорюваної фрази схильні поспішно приймати ту позицію яка вам вигідна без жодних аналізів та при цьому закриваєте очі на інші схожі місця.Так нечесно,проте вам мабуть байдуже.
Щодо 1Кор8:6,то ми бачимо чітко написанно не про «одого Господа Бога Ісуса Христа»,а про одного Бога-Отця,та про одного Господа-Ісуса Христа.Тому не зводьте ці два поняття(Господь та Бог) в одне ціле,бо написанно по іншому.Власне тут ніхто і не піддає сумнівам з сЄ ці слова,де чітко одним Богом названо не Ісуса,а Отця.Ісуса в даному випадку названо лише одним Господом,якого колись таким зробив сам один Бог(Отець).Дій2:36(Хом)-«Нехай, отже, ввесь дім Ізраїля напевно знає, що Бог зробив Господом і Христом оцього Ісуса, якого ви розіп'яли».Так, Господом Бог зробив для християн лише одного Ісуса,тому й Павло не суперечить цьому коли каже що Христос-є для нас одним Господом,але ж не Богом він його тут називає.Чи не так люди добрі??
Щодо цитати з 1Ів5:7,то не лише сЄ її відкидають буцім її там не було.До цього причетні також католики,яким очевидно ви не є,бо пишете протилежне.Вони теж відкидають ту вставку не поміщаючи її в своєму офіційному перекладі.Тому пора вже вам відкрити публічно свою приналежність до східної православної церкви, і вказати чому ж все таки католики слова з 1Ів5:7,заперечують.
Щодо Ів1:1,то сЄ невідкидають слова Писання,а неправильний їхній переклад - «Слово було Богом».Адже такий переклад породжує багато запитань та ставить під сумнів існування одного Бога,адже у тому ж Івана1:1 також написанно що «Слово з Богом було».Тож якщо Слово це Бог,то виходить «Бог(Слово) був з іншим Богом».А це явно вказує на двох Богів.Ну й звісно що це перечить іншим словам Письма,приміром 1Тим2:5-«є бо один Бог»,який не може бути ще з іншим Богом,адже він один.
Отож пане не католику з імям Юра,вам не вийде не впасти в багнюку таким чином як ви намагаєтесь досі це робити.Навіщо ті пусті наклепи на сЄ.Якщо ви з якимось поясненням незгідні,то спокійно напишіть чому, у відповідній темі.Якщо сЄ дійсно повні банкрути в темі тройці доводьте це теж спокійно, аргументовано та без істерик.Ну й обопіліє ваших букв мене несмущає,тож нехай воно і не дратує вас.