taras15 написав:
я остаточно, до кінця не розумію, бо по логіці, то так, як Ізраїлю даний Закон, то значить вони під ним. але є деякі місця Писання, які наштовхують на інші висновки.
То які остаточні ваші висновки?
taras15 написав:
та ні, були заповіді. Ною і його синам Бог заповідав плодитися, наповнювати землю, м'яса з кров'ю (душею) не їсти, не проливати людську кров.
Добре. Давайте разом прочитаємо і подивимося, чи накопичувався гріх. (Бут.9:1-7)
1 І поблагословив Бог Ноя й синів його, та й промовив: Плодіться й розмножуйтеся, та наповнюйте землю!
2 І ляк перед вами, і страх перед вами буде між усією звіриною землі, і між усім птаством небесним, між усім, чим роїться земля, і між усіма рибами моря. У ваші руки віддані вони.
3 Усе, що плазує, що живе воно, буде вам на їжу. Як зелену ярину Я віддав вам усе.
4 Тільки м'яса з душею його, цебто з кров'ю його, не будете ви споживати.
5 А тільки Я буду жадати вашу кров із душ ваших, з руки кожної звірини буду жадати її, і з руки чоловіка, з руки кожного брата його Я буду жадати душу людську.
6 Хто виллє кров людську з людини, то виллята буде його кров, бо Він учинив людину за образом Божим.
7 Ви ж плодіться й розмножуйтеся, роїться на землі та розмножуйтесь на ній!Бачимо, що Бог
благословляв Ноя і його синів. Слова "Плодіться й розмножуйтеся, та наповнюйте землю" не є заповіддю, лиш благословінням, бо в ній не обумовлюється ніяке покарання за розмноження.
А от слова про пролиту людську кров звіриною, чи людиною несуть і покарання. Причому, функцію покарання Бог залишив за Собою і нема підстав сумніватися в її виконанні. Він Сам "зажадає" (синодальний - взыщет, тобто, стягне) з кривдника його кров. Як бачимо, плату за пролиту кров заплатить кривдник своєю кров'ю. Вашими словами - гріх оплачений і знівельований. А відтак - гріх не накопичується.
Ну і не можу пройти повз повторне підтвердження Богом того, що він "учинив людину за ОБРАЗОМ Божим". Не подобою.
taras15 написав:
та ні, були заповіді. Ною і його синам Бог заповідав плодитися, наповнювати землю, м'яса з кров'ю (душею) не їсти, не проливати людську кров. і гріхи були та множилися. чому Бог перший світ потопив водою? "І бачив Господь, що велике розбещення людини на землі, і ввесь нахил думки серця її тільки зло повсякденно.""І зіпсулась земля перед Божим лицем, і наповнилась земля насильством." (Бут.6:5,11)
Тут два зауваження.
1). Ви кажете, що заповіді були дані Ною
після потопу, значить до потопу їх не було, а, значить, не було і гріху до потопу. То на якій підставі ви кажете, що гріхи привели людство
до потопу?
2).Зло і насилля були, але вони не звуться гріхом, бо заповіді "не чинити їх не було". Людина і не знала, що цього чинити не можна. А все, що не заборонено, то не можна поставити в провину. Тому в наведених віршах правильно використано терміни "зло і насилля", а не гріх, бо гріху не було.
Ото ж, я не бачу причин говорити про накопичення гріху до Закону. Підозрюю, що ви всякий поганий на вашу думку вчинок називаєте гріхом. А це не правильно. Не людина дає означення, що вважати гріхом, а Бог. Він і плату за нього встановлює.
taras15 написав:
також, Бог казав до Аврама: "А покоління четверте повернеться сюди, бо досі не повний ще гріх амореянина." (Бут.15:16)
Слово "гріх" в цьому вірші за номерами Стронга звучить інакше, а саме - "беззаконня, злочин". Переклад рабина Давида Йосифона - звучить "вина". Тора в виданні Сочино говорить "винуватість". То ж те, що читаємо і Огієнка - його розуміння і доробок. Скоригуйте це для себе.
taras15 написав:
напевно, Бог не бажав, щоб Адам, будучи в гріху, з'їв з дерева життя і жив повік. Богу було угодно приготувати тіло для Свого Сина, що Той осудив гріх у тілі і дарував надію на життя вічне для людини.
А що значать слова "осудив гріх в тілі"? Як ви це бачите?
Як це так у вас виходить, в Едемі Бог не захотів дати Адаму життя, а вирішив дати в Ісусі але не саме життя, а лише НАДІЮ на життя? А коли дається саме життя?
taras15 написав:
я вже вище наводив не одне місце з Писання, де говориться про вічне відкуплення Христом від гріха
Що ви розумієте під "вічним відкупленням"? Мабуть воно у вас специфічне.
taras15 написав:
як бачимо з Писання, що я вище писав, гріх був і множився ще до Авраама.
З Писання якраз бачимо, що гріх не множився до Авраама. Навіщо "підписувати" Писання на те, чого в ньому немає?
taras15 написав:
а Бог вибрав Собі ізраїльський народ, щоб той був священством і являв Бога і Його заповіді для інших народів.
Щоб священством був - згідна. Але щоб являв заповіді для інших народів - це ваш наратив.
taras15 написав:
благодать - це дар Божий. нею ми виправдуємося і спасаємося.
Тобто зараз панують в світі двоє: смерть і благодать. Смерть панує в тілі людини. Де ж панує благодать?