Серед народжених жінками, Пророка більшого нема, Понад Хрестителя Івана – сказав Ісус - і не дарма,
Ви так дивуєтесь на нього, Бо він, ще більший ніж пророк, Це той, кого мою дорогу, Послав приготувати Бог.
Теж саме, ще пророк Ісая, За сотні років промовляв - Він голос то́го, хто волає в пустелі. Вісник цей постав,
Щоб вирівняти шлях Месії - Це значить, людям їх серця, Приготувати для спасіння, Яке надходить від Творця.
Він кликав люд до покаяння, Хрестив в позбавлення гріхів, Водою річки Іордану, І фарисеям говорив:
«Зміїний роде, хто вас бігти, Від гніву Божого навчив, Не виправдовуйтесь, а гідний, Плід покаяння учиніть».
А що для цього на́м робити? - питали митник, чи солдат, Він радив суть свою змінити, Бо хрещення лише обряд.
І тих, хто думав легковажно, Вода все змиє - докоряв, І що очищення є справжнє, Це жити чисто - так навчав.
«Я тільки вас хрищу водою - казав предтеча, - та прийде, Потужніший, слідом за мною, Що хрестить Духом і вогнем».
В руці, бо віячку Він має, І перечистить нею тік, Зерно в комори позбирає, Полову ж спалить у вогні.
І Він прийшов із Назарету, Бо час служіння вже настав, І згідно Слова Заповіту, Івана хрещення прийняв.
«Це допусти, бо так годиться, Нам правду виконати всю» - сказав на те, що той хреститься, У нього мав, а не Ісус.
І з неба тут почувся голос : «Це є улюблений мій Син», І на Христа спустився голуб, Зійшов на Нього Дух Святий.
Це – Богоявлення, в істотах, у трьох в цю мить Господь постав, Бог в голосі, а Син у плоті, А Дух, як голуб виглядав.
Шляхи їх потім розійшлися, Христа диявол спокушав, Івана ж взяли до в’язниці, Де голову свою він склав. … Іван, то був пророк від Бога, Але Христос таке сказав, Що в Царстві Божому за нього, Найменший, значно більшим став.
Те Царство нам Христом відкрите, Та щоб у нього увійти, Нам треба зверху народитись, Колись від Духа і води.
Ні в свято Хрещення водою, Кропити треба нам тіла, А до Христа прийти свідомо, І віддалятися від зла.
Бо там, в Йордані нам Хреститель, Вказав оцим великим днем, Від Кого можемо спастися, Або хреститися вогнем.
Тож після віяння в полові, Мій грішний брат не опинись, Не обирай вогонь в шеолі, А в життя вічне охристись.
Коментарі