Дослухався Іван, (під вечір), як їх братство, Сиділо над хлібами, куштуючи вином: "...Хто сяде поміж нами вечерять за столом, Як голос віддає за зовнішнє кріпацтво? Дивіться на ножі, ховайте їх у піхви, Нема оних, так змотуйте знаряддя в рушники. Не ріжте ні живої, ні мертвої руки! Рознизуйте лиш голод, стинайте лише гріх ви." Мигнули свічки в танці, двері відчинились, Вітання всім присутнім окинув юний гість. Сиділо за столом їх двічі- шість і шість, Пили, медитували, Один і хто омились... "Сідай но Юдо поряд, ноги притомились?!" Присів обабіч столу, тринадцятий їх брат, Продовжились слова і Слово і вечеря... "Ось бачите сухі коржі, розкришені у жмені? Запийте ними спрагу, де буде результат?! Хоч крихтами ковтайте, чи цілі ті хліби... Пропорція не суть, призначення найперше! Яка різниця нам, де більше зло де менше? Нап'єтеся хоч трохи розірваним, сухим?" Іван таки ще ближче схилився до розмови: "Хто ходить в нечестиві щоб власне піднести, Чи спрагу втамувати, у сріблі прорости, Віддати бюлетені за срібників єгови, Той в зерна не увійде, у сутності полови! Та ніж свій заховай, частуйся і прости..." (с) 18.12.2015р.
А в якому з моїх коментарів до цього вірша ви побачили осуд? Поезію я не коментувала взагалі, а вас просто запитала, у чому ви вбачаєте брехню про Ісуса. Тоді написала, що все ж є той момент, коли людина змінює свої погляди на багато речей. З ваших слів я зрозуміла, що ви не знаєте, де правда, тому й написала, що стало правдою для мене. Чому ви так образились, не розумію. Ви висловили свою точку зору, а я свою.
мені здається що ви більше приділяєте уваги моїм міфічним образам, аніж суті нашої переписки... а це вже не цікаво :)
А в якому з моїх коментарів до цього вірша ви побачили осуд? Поезію я не коментувала взагалі, а вас просто запитала, у чому ви вбачаєте брехню про Ісуса. Тоді написала, що все ж є той момент, коли людина змінює свої погляди на багато речей. З ваших слів я зрозуміла, що ви не знаєте, де правда, тому й написала, що стало правдою для мене. Чому ви так образились, не розумію. Ви висловили свою точку зору, а я свою.
Не хочу з вами, Руслане, сперечатися щодо того, як являвся Бог у Старому Завіті і як саме Він відкрився у Новому, щодо обрізання за тілом і обрізання духовне, тільки скажу, що настає у житті момент, коли починаєш розуміти - немає іншої правди, крім тої, що Христос помер замість мене і звільнив від тягаря гріхів. І коли це розуміння приходить, змінюється життя. Бажаю і вам віднайти таку правду.
Я Вас разочарую. Никакого осознания к Вам не приходило, раз осуждаете других не поняв и не увидев воочию. Игры слов не более. Церкви полны людьми слов и пусты делами.
Не хочу з вами, Руслане, сперечатися щодо того, як являвся Бог у Старому Завіті і як саме Він відкрився у Новому, щодо обрізання за тілом і обрізання духовне, тільки скажу, що настає у житті момент, коли починаєш розуміти - немає іншої правди, крім тої, що Христос помер замість мене і звільнив від тягаря гріхів. І коли це розуміння приходить, змінюється життя. Бажаю і вам віднайти таку правду.
Так и должна выглядеть поэзия, а не "комсомольские" прямолинейные гимны. Они интересны лишь комсомольцам (бывшим и нынешним). Поэзия должна возносить и будоражить, оставлять вопросы и ответы и т.д.
О, із цим згідна! Я теж люблю незвичну, цікаву, гарну поезію(ну наприклад вірші Дмитра Довбуша). Тому і написала що автор розумний, але має мудрість світу цього. Бо вважаю, що християнська поезія не повинна розходитись із Словом Божим. А тут я бачу, що авторські думки не співпадають з Біблійним змістом. А на цьому сайті зібрані прості люди, які хочуть послужити Богові так, як можуть, у немочі своїй. І хто пережив те, що вони описують у своїх, нехай не досконалих, віршах, той аж ніяк не скаже, що вірш нецікавий чи надто простий.
І, дійсно, яку пропаганду ви маєте на увазі? У чому брехня?
Служите. Но не осуждайте других за собственное мнение. Иногда оно отличается от мнения попов на мерседесах. По повоу лжи Библии - "Бога не видел никто никогда", говорит Евангелие. Тора же (извините Ветхий завет" рассказывает о десятках пророков которые видели воочию его). Так кто врет?) Иоанн который утверждал что Бога кроме в обличии Иисуса никто не видел до того, или тот же Иезикииль? Либо взять обрезание - Яхве дал это одной из своих нерушимых заповедей, как знамение между избранными и им. А Павел сказал его остерегатся) Тора мстит, Евангелие подставляет щеку. Две правды. Два мира. В каком из них Иисус определяйте сами.
Так и должна выглядеть поэзия, а не "комсомольские" прямолинейные гимны. Они интересны лишь комсомольцам (бывшим и нынешним). Поэзия должна возносить и будоражить, оставлять вопросы и ответы и т.д.
О, із цим згідна! Я теж люблю незвичну, цікаву, гарну поезію(ну наприклад вірші Дмитра Довбуша). Тому і написала що автор розумний, але має мудрість світу цього. Бо вважаю, що християнська поезія не повинна розходитись із Словом Божим. А тут я бачу, що авторські думки не співпадають з Біблійним змістом. А на цьому сайті зібрані прості люди, які хочуть послужити Богові так, як можуть, у немочі своїй. І хто пережив те, що вони описують у своїх, нехай не досконалих, віршах, той аж ніяк не скаже, що вірш нецікавий чи надто простий.
І, дійсно, яку пропаганду ви маєте на увазі? У чому брехня?
А я думаю, що християнин так не напише! Це просто насмішки над словом Божим! Не заперечую, що автор вірша розумний, якщо можна так сказати, але це є "мудрість світу цього".Страшно,що в наш час все частіше з'являються такі люди
В стихотворении четко выделен посыл - не водитесь с нечестивцами и не отвечайте злом на зло. Это чисто евангелистический подход, что Вам не понравилось не понятно. К тому же это вмещено в довольно интересную обстановку. Лично я получил удовольствие... Как короткометражное кино посмотрел. Так и должна выглядеть поэзия, а не "комсомольские" прямолинейные гимны. Они интересны лишь комсомольцам (бывшим и нынешним). Поэзия должна возносить и будоражить, оставлять вопросы и ответы и т.д. Думаю здесь все удалось, жду еще! Спасибо.
А я думаю, що християнин так не напише! Це просто насмішки над словом Божим! Не заперечую, що автор вірша розумний, якщо можна так сказати, але це є "мудрість світу цього".Страшно,що в наш час все частіше з'являються такі люди
Коментарі
мені здається що ви більше приділяєте уваги моїм міфічним образам, аніж суті нашої переписки... а це вже не цікаво :)
Я Вас разочарую. Никакого осознания к Вам не приходило, раз осуждаете других не поняв и не увидев воочию. Игры слов не более. Церкви полны людьми слов и пусты делами.
Служите. Но не осуждайте других за собственное мнение. Иногда оно отличается от мнения попов на мерседесах. По повоу лжи Библии - "Бога не видел никто никогда", говорит Евангелие. Тора же (извините Ветхий завет" рассказывает о десятках пророков которые видели воочию его). Так кто врет?) Иоанн который утверждал что Бога кроме в обличии Иисуса никто не видел до того, или тот же Иезикииль? Либо взять обрезание - Яхве дал это одной из своих нерушимых заповедей, как знамение между избранными и им. А Павел сказал его остерегатся) Тора мстит, Евангелие подставляет щеку. Две правды. Два мира. В каком из них Иисус определяйте сами.
О, із цим згідна! Я теж люблю незвичну, цікаву, гарну поезію(ну наприклад вірші Дмитра Довбуша). Тому і написала що автор розумний, але має мудрість світу цього. Бо вважаю, що християнська поезія не повинна розходитись із Словом Божим. А тут я бачу, що авторські думки не співпадають з Біблійним змістом.
А на цьому сайті зібрані прості люди, які хочуть послужити Богові так, як можуть, у немочі своїй. І хто пережив те, що вони описують у своїх, нехай не досконалих, віршах, той аж ніяк не скаже, що вірш нецікавий чи надто простий.
І, дійсно, яку пропаганду ви маєте на увазі? У чому брехня?
В стихотворении четко выделен посыл - не водитесь с нечестивцами и не отвечайте злом на зло. Это чисто евангелистическ ий подход, что Вам не понравилось не понятно. К тому же это вмещено в довольно интересную обстановку. Лично я получил удовольствие... Как короткометражно е кино посмотрел. Так и должна выглядеть поэзия, а не "комсомольские" прямолинейные гимны. Они интересны лишь комсомольцам (бывшим и нынешним). Поэзия должна возносить и будоражить, оставлять вопросы и ответы и т.д. Думаю здесь все удалось, жду еще! Спасибо.
А я думаю, що християнин так не напише! Це просто насмішки над словом Божим! Не заперечую, що автор вірша розумний, якщо можна так сказати, але це є "мудрість світу цього".Страшно,що в наш час все частіше з'являються такі люди