Будь ласка, оцініть, навівши мишку на шкалу:
( 3.8 | 23 голосів )
Вовки люті увійшли в церкву...
Гуманітарка, лідерство і церковний бізнес
Сіячі/Діячі на ниві Господній
Перший наступ на церкву
Важка артилерія
Другий наступ на церкву
За завісою доброчинності
Боротьба за молитовний будинок
Ще одна афера
Всі сторінки

 

За завісою доброчинності

Мене, як колишнього члена Волховської громади з великим стажем, вразило не те, що Стефана Георгійовича зняли (він, як і всі ми, дуже далекий від ідеалу) потрясло те, як його зняли... Якими методами вони діяли, як цинічно і по гебістськи грамотно, використовуючи найменші деталі, був складений звіт Павлом Сенніковим (відчувається школа!) Звіт ви можете прочитати і самі зробити висновки. У мене після прочитання виникло відчуття, що в основному Стефана Георгійовича зняли за непровітрювання кімнати недільної школи. Весь звіт повний протиріч, і показує повне нерозуміння Павлом Сенніковом багатьох духовних і церковних істин... Але якщо тримати в думці, що основною метою Павла Сеннікова було змусити Стефана Георгійовича робити за нього всю “чорнову” роботу місіонера по області, то весь звіт одразу набуває сенсу, і з'являється корислива логіка Павла Сеннікова. Між іншим, за свій звіт Павло Сєнніков НЕ посоромився прийняти в дар за свої послуги 10 тисяч рублів (є документи, що підтверджують це ) з Волховської церковної каси від вдячних Расула і його команди, а на членських зборах він заявив, що ні копійки не брав і не візьме.

У мене питання - як такі люди, як Павло Сєнніков займають керівні позиції? Чому Сипко В.К. просуває таких людей? Що відбувається з братством?

Зробивши пошук по інтернету, я бачу таке. Часи, коли люди, сп'янілі свободою, кинулися в церкви, минули. Православна церква завойовує все більший вплив, стає офіційною російською церквою, люди не хочуть вступати в конфлікт з офіційною церквою і протестантські церкви порожніють ... Минув час стадіонів і місій ... Та й західні спонсори скорочують грошові вливання ... На що робити ставку для збільшення членів до церкви?

І ось брати Сипко зробили ставку на тюрми, на зеків, на найбільш знедолених і пригноблених ... Нерозпещені увагою зеки хлинули в церкви... Як гриби виросли реабілітаційні центри при баптистських церквах... Десятки центрів по всій країні ... Слава Богу, це Божа справа - допомогти знедоленим суспільством... Але одразу ж пішов перекіс... Колишні зеки, як прапор понесли свої гнійні нечистоти по християнському світу ... Так, ми вбивали, так, ми крали, але саме цим тепер ми відрізняємося від вас, чистенькі, традиційні, християни... Наша сила в нашому минулому, це наша головна особливість!

Знайшла відео ролики в інтернеті, де керівник місії з гордістю говорить, що він уголовник в третьому поколінні і представляє себе героєм і страждальником. Створюється такий собі романтичний образ кримінального злочинного світу, створюється вже не в світських тусовках, а в Церкві, де діти Божі повинні знайти захист і підтримку і гріх називати гріхом, а не пишатися ним ... Хто хвалиться, нехай, та хвалиться Господом, а не своїм кримінальним минулим. Що відбувається з російським братством? Я таке навіть уявити не можу тут, в Америці ...
 
Що я побачила ще з численних відео – що церкви, наповнені колишніми кримінальниками і молодими бізнесменами змінюються, навіть стиль проповіді, стиль спілкування з братами зазнає змін ... Менталітет братів змінюється ... Ви, до речі, можете прочитати в кінці наше листування з Павлом Сеннікова - тон листів, його звернення до нас, людей, абсолютно йому не знайомим, з перших же рядків вбиває своїм цинізмом і брутальністю. Дуже показово... І таких людей підтримує керівництво.

Ось наприклад, чому, пастор Сипко В.К. відразу ж встав на бік реабілітантів з Алексєєвим Расулом на чолі і так жорстоко знищив Стефана Георгійовича, який 18 років ніс пастирське служіння? Я в цьому бачу все той же перекіс по відношенню до колишніх кримінальних злочинців ...

Я розумію, що Сипко В.К. виходець з Омської церкви, де більша частина церкви - колишні карні злочинці, і виріс та й сформувався він не без їх впливу ... І все одно це не дає йому право так принизливо ставитися до старих членів церкви, до посивілих старців у церкві ... Можливо, бажання бути прогресивним рве його на частини, він у своєму служінні робить ставку на реабілітантів і новонавернених бізнесменів, але є духовні закони, і не люди їх створили, а Бог... І коли щирі Божі діти плачуть, ці сльози ляжуть йому на голову палаючими жаринками...

Я на своєму віку бачила багато ситуацій, коли хай не відразу, але суди Божі приходили на голови тих, хто сміявся над сльозами щирих членів церкви ... І суди ці були страшними ... Страшна річ упасти в руки Бога живого...

І Алексєєв Расул, і Бобров Ігор, і Павло Сєнніков сміявся, коли Стефан Георгійович плакав ... Сміялися йому в обличчя ... Це якесь кам'яне, цинічне серце треба мати, щоб на очах дітей сміятися в обличчя батька ... Яке безчинство... Як мені шкода цих цинічних чоловіків - як гірко їм доведеться жати наслідки своєї жорстокості. Твердо в цьому впевнена! Бог осміяний, не буває!

Підсумок усіх подій. Стефан Георгійович, знятий з пасторства, поїхав на братську раду в Петербурзьку церкву, там плакав, як дитина перед братньою радою, але на його сльози йому відповіли коротко і ясно: “Ми тобі не віримо!” І заявили, що як тільки він перепише будинок, наступним їхнім кроком буде постановка його на зауваження ... За що? Або я тут нічого не розумію, або брати створюють якийсь прецендент, мета якого не зрозуміла ... Прибрати пастора за будь-яку ціну - для чого?

Намагаючись зрозуміти мотиви поведінки Сипка В.К., ми поговорили з людьми, що знають його багато років ще в Сибіру. Він відомий своєю безжальною, залізною хваткою. Якщо вже він хоче кого знищити, то доводить справу до кінця за будь-яку ціну. Цілі він досягає будь-якими засобами. Стефан Георгійович - це вже шостий пастор, якого безжально і жорстоко прибирає Сипко В.К. за час свого перебування на посаді пастора в Петербурзі.

Я запитала Стефана Георгійовича, звідки у Сипка В.К. така сильна особиста неприязнь до нього. Він нічого згадати не міг, крім випадку в перший рік перебування Сипка В.К. на посаді пастора, коли на братській раді Стефан Георгійович зронив фразу: ,,А не вийде так, що нами буде управляти один Сипко?" Ну і ще Сипко В.К. якось заявив, що йому не подобається посмішка Стефана Георгійовича ... До речі, я помітила, що на фото і на відео сам Сипко В.К. майже не усміхається.

Якщо тільки через ці моменти Сипко В.К. так жорстоко розправляється з Стефаном Георгійовичем, то тоді у мене немає слів ... Як варіант, я думаю, може Сипко В.К. планомірно прибирає всіх, хто може виступити проти нього на перевиборах, що наближаються?



Коментарі 

 
+5 #1 18.12.2010 22:40
Ця підбірка статей свідчить про те, що Бог не дає свого святого духу на такі церкви (бо ж плоди духа, які описані у посланні до Галат у діях головних героїв історії не помітні). Богові боляче спостерігати як щирі люди, які шукають його - заблукали. Ісус казав, що "по тому пізнають усі, що ви мої учні як будете мати любов між собою". Якщо в церкві немає любові - то її члени не є учнями Христа і нещасні ті поодинокі особи, які, знаходячись у тій церкві, думають,що знайдуть хоч крихти любові та розуміння. На щастя,є в теперішньому світі правдиві християни, які вміють виявляти любов один до одного та мирно вирішувати суперечки. Вони не переймаються посадами і становищем, а віддано виконують наказ Христа "підіть і навчіть людей з усіх народів", тим самим вони сприяють здійсненню пророцтва, що "перед кінцем буде проповідувана Євангелія по цілому світові". Я говорю про тих, хто проповідує не заради грошей, а з любові до Бога та ближнього.
Цитувати
 

Додати коментар


Захисний код
Оновити